Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zou je doen...

Pagina's : [1] 2

ARMANDO
11-08-2004, 03:17

als je vriendin vreemgaat terwijl je op vakantie was en je terugkomt en je hele werled stort in elkaar? he, he, he??? WAAAtttt?? wat?? Ik word geeeeeeeeeekkkk!!!!!!!!!

Tamza_Thirli
11-08-2004, 03:19
Origineel gepost door ARMANDO als je vriendin vreemgaat terwijl je op vakantie was en je terugkomt en je hele werled stort in elkaar? he, he, he??? WAAAtttt?? wat?? Ik word geeeeeeeeeekkkk!!!!!!!!! Ik zou haar de eerstvolgende keer dat ik haar zie, haar helemaal overdonderen met de heerlijkste kusjes die ze zo gemist heeft terwijl je weg was. Ik zou haar omhelzen, strelen en lieflijk tegen haar praten.

UndercoverAngel
11-08-2004, 08:25
Ik zou haar zo snel mogelijk proberen te vergeten.. Waarschijnlijk houdt ze niet genoeg van je anders had ze dit nooit gedaan.. Wees blij dat je nu weet wat ze allemaal in staat is te doen als jij even niet in de buurt bent en niet pas als jullie getrouwd zijn.. ;) .:UcA:.

eYesha
11-08-2004, 08:28
Ik zou met haar praten terwijl ik al weet dat ik het ga uitmaken maar wil wel weten waarom ze het deed en dan haar de deur laten zien want zo iets verdien je dan niet ik zou dan denken dat ik veel betere kan krijgen die me vertrouwen niet schandigt ook al ging ik naar tokio!

therealjebli
11-08-2004, 09:20

Salamu alaikum Ik zou haar niet eens aandacht geven. Ik zou haar het gevoel geven dat ze waardeloos en eerloos- Hoe laag kan je zijn als je vreemdgaat? Veel succes broeder

Azzzizzz
11-08-2004, 10:01
Gek, dat sommige reacties beginnen met: SALAAM ALAIKOM en eindigen met BROEDER. allemaal termen die volgens de islam een Soenna zijn. maar wat er tussen die twee zinnen gezegd wordt is in alle opzichten door diezelfde geloof als verboden en als een zonde bestempeld. gek hoor. jullie maken overal L'hrira van. Over een tijdje gaat het zo: Salaam Broerder, wat wil je Hein**n of Grol**. moge allah je hoeden voor het kwaad broeder, doe maar een Wij*tje. Bismillah Broeder. Tzzz, Ya Dnja.

Vlampje
11-08-2004, 10:27
Origineel gepost door ARMANDO als je vriendin vreemgaat terwijl je op vakantie was en je terugkomt en je hele werled stort in elkaar? he, he, he??? WAAAtttt?? wat?? Ik word geeeeeeeeeekkkk!!!!!!!!! He ik vind het echt rot voor je, maar iemand die vreemd gaat, die verdient jou niet. Jij bent toch geen parttime vriendje ofzo? Leuk voor als je dr bent, en als je dr niet bent, dan maar iemand anders. Ik zou dr echt een punt achter zetten, want zo iemand kan je toch nooit meer vertrouwen. Ps. Met vreemdgaan bedoel je toch dat ze ondertussen een relatie had met n ander? Dus niet eenmalig afgesproken ofzo, want dat kan nog vergeven worden.

hajarchatlady
11-08-2004, 11:11
Origineel gepost door ARMANDO als je vriendin vreemgaat terwijl je op vakantie was en je terugkomt en je hele werled stort in elkaar? he, he, he??? WAAAtttt?? wat?? Ik word geeeeeeeeeekkkk!!!!!!!!! Hmm...vergeet dat mens en denk niet aan haar....is ook mij overkomen...voor je het weet...hangt er weer iemand anders aan jou en heb je alles achter de rug ;)

Savina_is_back
11-08-2004, 11:49
Origineel gepost door Azzzizzz Gek, dat sommige reacties beginnen met: SALAAM ALAIKOM en eindigen met BROEDER. allemaal termen die volgens de islam een Soenna zijn. maar wat er tussen die twee zinnen gezegd wordt is in alle opzichten door diezelfde geloof als verboden en als een zonde bestempeld. gek hoor. jullie maken overal L'hrira van. Over een tijdje gaat het zo: Salaam Broerder, wat wil je Hein**n of Grol**. moge allah je hoeden voor het kwaad broeder, doe maar een Wij*tje. Bismillah Broeder. Tzzz, Ya Dnja.

alhoceima_ladyy
11-08-2004, 11:56
Gewoon dumpen die handel! Ze is jou niet waard man. :kwaad:

Zaroka
11-08-2004, 11:59
haar aftoeken

lhouceimagirl1
11-08-2004, 12:13
als het het over vreemd gaan gaat, dan is het voor mij echt voorbij! dump die wijf ze is jou niet waard.... probeer haar te vergeten ik wens je alle geluk

Tamza_Thirli
11-08-2004, 12:56
Wat zitten jullie stoken, stelletje teringlijers. :kwaad: Ik ben zijn vriendin ja.

lhouceimagirl1
11-08-2004, 13:04
Origineel gepost door Tamza_Thirli Wat zitten jullie stoken, stelletje teringlijers. :kwaad: Ik ben zijn vriendin ja. moet je vooral trots op zijn dat je vreemd bent gegaan :jammer:

IkBenSaliha
11-08-2004, 13:06

Origineel gepost door ARMANDO als je vriendin vreemgaat terwijl je op vakantie was en je terugkomt en je hele werled stort in elkaar? he, he, he??? WAAAtttt?? wat?? Ik word geeeeeeeeeekkkk!!!!!!!!! Jeetje... Wat een trut

Pagina's : [1] 2