Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mensen zijn anders dan je denkt/ziet!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

NaDoR.ZiNa
12-12-2002, 13:50

Ik zat zo dus te praten gister met de (bijna) vriend van mij vriendin. en hij zat zo te praten over ze ex hij zegt zo jah dit dat ze wilde me bijna daar pakken midden op straat enzo egt een sletje ik ging 2 dagen met haar dit dat. Dus ik dag hmm weer zo''n straat sletje maar verder niet nagedacht!! Hij zegt zo ineens w8 heb nog foto in me portomonee dus hij liet zo zien blijt het een super netjes meisje te zijn bij mij op school!!! ik zag haar vaak op school soms in de pauze praten wel wel eens met elkaar en ze kwam egt bij mij over als een heel net meisje!!! Blijkt het gewoon een vieze h.o.e.r te zijn!! Damnzz je kan je egt vergizzen in mensen

RaZer
12-12-2002, 13:53
Precies hetzelfde verhaal zit zij nou tegen haar vriendinnen te vertellen over jou. Want die jongen heeft hetzelfde verhaal verteld aan haat om zo beter over te komen. Word wakker en geloof niet alles wat men zeg. En is het wel waar en dan?

NaDoR.ZiNa
12-12-2002, 13:56
Origineel gepost door RaZer Precies hetzelfde verhaal zit zij nou tegen haar vriendinnen te vertellen over jou. Want die jongen heeft hetzelfde verhaal verteld aan haat om zo beter over te komen. Word wakker en geloof niet alles wat men zeg. En is het wel waar en dan? jah whatever ik ken deze jongen al vanaf dat ik nog in de luiers zat damnZ en hij is niet de enige die dat over haar verteld damnZ wat denk je nou

NaDoR.ZiNa
12-12-2002, 13:57
Origineel gepost door Angstaanjagend ja en wat wil je nu eigenlijk duidelijk maken :confused: zeker kun je je in mensen vergissen. Lekker boeiend zo'n verhaal van je. Jah ik wil alleen zeggen voor de mensen die het nog niet door hebben dat je je heel snel kunt vergissen in mensen en als je het niet boeiend bent donder je tog op DamnZ

RaZer
12-12-2002, 13:58

Origineel gepost door NaDoR ZiNa jah whatever ik ken deze jongen al vanaf dat ik nog in de luiers zat damnZ en hij is niet de enige die dat over haar verteld damnZ wat denk je nou :confused: denk jij dat je gangster ben??? Damzzzzzzzzzz dus je kent hem nou al 2 weken?

NaDoR.ZiNa
12-12-2002, 14:00
Origineel gepost door RaZer :confused: denk jij dat je gangster ben??? Damzzzzzzzzzz dus je kent hem nou al 2 weken? Jah moet ik nou lachen ofzo?? DamnZ je bent egt niet grappig ofzo!!!! En je blijft ook maar door gaan elke keer kom je met je gezeik en zogenaamde grappen reageren op mijn reactie of topic tazzzz geen leven ofzo ga ga

roosje22
12-12-2002, 14:01
Origineel gepost door RaZer Precies hetzelfde verhaal zit zij nou tegen haar vriendinnen te vertellen over jou. Want die jongen heeft hetzelfde verhaal verteld aan haat om zo beter over te komen. Word wakker en geloof niet alles wat men zeg. En is het wel waar en dan? :goedzo:

NaDoR.ZiNa
12-12-2002, 14:02
Origineel gepost door helleau waarom is ze een h oer?? Misschien omdat ze zichzelf ging uitkleden op straat voor hem??? Oke nee heb fout gezegd dat is geen **** want ze verkocht haar lichaam niet maar dan is ze gewoon een vieze srtaat ****

layla222
Heb jij weleens gehoord van de ZIN : Elk verhaal heeft 2 kanten .....zo ook dus dit verhaal mischien ken je die jongen wel beter maarre dat betekent niet dat hij de waarheid spreekt .......daarom ben je echt verkeerd bezig door te zeggen dat het meisje een **** is .....en dat je je in haar hebt vergist , ik bedoel maar dat jij oneerlijk bezig bent doordat jij over iemand oordeelt terwijl jij niet eens DAT MEISJE de kans geeft om zichzelf te verdedigen ..............jaaaahaaaaaaa dan is het wel heel makkelijk om te roepen dat je je in iemand vergist hoe kan je je nou in iemand vergissen als je die PERSOON niet eens de kans geeft om uitleg te geven over de situatie !!! In principe is het andersom .....als zij jou berichtje nu zou lezen en weten dat jij het bent zou zij IN JOU vergist zijn ..... ik neem aan dat je aardig tegen haar bent geweest als zij dat ook tegen jou is geweest .....dus ze heeft jou niks persoonlijks aangedaan .... Nou dan verdient ze het helemaal om haar kant te vertellen van het verhaal . En over die jongen heb ik een ding te zeggen ...Een echte man houd zulke dingen voor zich ...maar kennelijk is hij niks gewend .. Ik denk zelf dat het gewoon zo een oversekste pubertje is die ze verzint waar jij bijstaat!!! ENNE NOG EEN DING DIT IS GOED BEDOELD ALLEMAAL HOOR IK hoop dat je er nu anders over gaat denken ... En we leven al in een ZO EGOISTISCHE WERELD ,probeer je daarom vaker in mensen de POSITIE te verplaatsen ....zo zul je ook vaker anders handelen omdat je dan rekening houdt met een ander zijn /haar gevoelens .../ SUCCES SCHAT all respect layla222

RaZer
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Jah moet ik nou lachen ofzo?? DamnZ je bent egt niet grappig ofzo!!!! En je blijft ook maar door gaan elke keer kom je met je gezeik en zogenaamde grappen reageren op mijn reactie of topic tazzzz geen leven ofzo ga ga geen leven...... volgens mij ben jij hier degene die heel zijn "leven" plaats. Maar goed je heb een brede fantasie! Ps En jij hoef niet te lachen... want wist zeker dat je het niet zo snappen. :zwaai: Toi Toi Toi Damzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :confused:

DEUGNIET
12-12-2002, 14:04
wat ik hier lees. die vriend van je roddelt achter haar rug. hij probeert haar zwart te maken. en hij heeft ook een foto van haar. dat verklaart wel veel. zo iemand kan ook hetzelfde met je uithalen. wees ook zelf gewaarschuwd. je kunt ook in die vriend van je vergissen.

RaZer
12-12-2002, 14:06
Origineel gepost door bezoeker99182 typisch trucje van jongens die niet aan hun trekken komen. als een vrouw ja zegt, is ze een h.oer. en als ze nee zegt, is het een nog grotere h.oer. 't is gewoon een machtsspelletje om ze in bed te dwingen. ik zou die (bijna) vriend van je vriendin maar flink argwanend bekijken. ten eerste dient hij niet over andere te praten op zo'n manier. ten tweede loopt jouw vriendin het risiko dat ie straks over haar hetzelfde zegt tegen anderen (als ze niet met hem naar bed gaat, omdat ze maagd wil blijven). deze gozer is een absolute vuilak ! :goedzo: Dat bedoelde ik met word wakker ze snapt het niet..

NaDoR.ZiNa
12-12-2002, 14:07
Origineel gepost door layla222 Heb jij weleens gehoord van de ZIN : Elk verhaal heeft 2 kanten .....zo ook dus dit verhaal mischien ken je die jongen wel beter maarre dat betekent niet dat hij de waarheid spreekt .......daarom ben je echt verkeerd bezig door te zeggen dat het meisje een **** is .....en dat je je in haar hebt vergist , ik bedoel maar dat jij oneerlijk bezig bent doordat jij over iemand oordeelt terwijl jij niet eens DAT MEISJE de kans geeft om zichzelf te verdedigen ..............jaaaahaaaaaaa dan is het wel heel makkelijk om te roepen dat je je in iemand vergist hoe kan je je nou in iemand vergissen als je die PERSOON niet eens de kans geeft om uitleg te geven over de situatie !!! In principe is het andersom .....als zij jou berichtje nu zou lezen en weten dat jij het bent zou zij IN JOU vergist zijn ..... ik neem aan dat je aardig tegen haar bent geweest als zij dat ook tegen jou is geweest .....dus ze heeft jou niks persoonlijks aangedaan .... Nou dan verdient ze het helemaal om haar kant te vertellen van het verhaal . En over die jongen heb ik een ding te zeggen ...Een echte man houd zulke dingen voor zich ...maar kennelijk is hij niks gewend .. Ik denk zelf dat het gewoon zo een oversekste pubertje is die ze verzint waar jij bijstaat!!! ENNE NOG EEN DING DIT IS GOED BEDOELD ALLEMAAL HOOR IK hoop dat je er nu anders over gaat denken ... En we leven al in een ZO EGOISTISCHE WERELD ,probeer je daarom vaker in mensen de POSITIE te verplaatsen ....zo zul je ook vaker anders handelen omdat je dan rekening houdt met een ander zijn /haar gevoelens .../ SUCCES SCHAT all respect layla222 Jah oke misschien had hij het ook niet moeten vertellen maar me vriendin heeft zelf ook met haar gepraat en ze geeft het zelf eerlijk toe!!!!! en niet denken dat ik en of ander *** verhaal hier zit op te hangen maar ze is er gewoon verslaafd aan!!!!! en zoals ik en die jongens waarmee ze gaat ziet eerste en lief onschuldig meisje voor zich die veranderd in een sex verslaafde!!!!

NaDoR.ZiNa
12-12-2002, 14:08
Origineel gepost door RaZer geen leven...... volgens mij ben jij hier degene die heel zijn "leven" plaats. Maar goed je heb een brede fantasie! Ps En jij hoef niet te lachen... want wist zeker dat je het niet zo snappen. :zwaai: Toi Toi Toi Damzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :confused: DamnZ weet niet wat er met jou aan de hand is en snap ook niet waarom ze steeds zo irri moet reageren op mij maar jah zal wel weer aan mij liggen he :confused: laterzzzzzzzzz

NaDoR.ZiNa
12-12-2002, 14:09

Origineel gepost door Angstaanjagend hey hey het meisje gaat gevaarlijk praten ejaauw ik moet gaan uitkijken met wat ik zeg, voordat ik nog stoten krijg van deze gevaarlijk meid :D ja heel grappig

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6