Bekijk originele versie : Ideale MAN :D
El_BouheliYA
12-12-2002, 13:32
Wat is voor jullie de ideale man???....
Moet ie veel geld hebben, telt het uiterlijk alleen mee....hoeft ie voor jou niet perse praktiserend islamitisch te zijn?....
Of telt het innerlijk toch het zwaarst mee???....
Wie heeft de ideale man (in zijn ogen ) al gevonden?...En wie niet? :jammer:
Hij moet van me houden en super lief zijn en knap.........want ik kijk wel de rest van me leven tegen hem aan he................en hij oet goed kunnen ...........je weeet wel
DesignBoy
12-12-2002, 13:35
Origineel gepost door Nesma
en hij oet goed kunnen ...........je weeet wel
KOKEN bedoel je dat :D ..nou dan kan je het wel vergeten. :p
:zwaai:
SaraZena
12-12-2002, 13:36
de ideale man bestaat niet!!!!!!!
roosje22
12-12-2002, 13:36
Als ie maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Lief is en niet stout :D
TwinkleEye_19
12-12-2002, 13:38
Origineel gepost door El_BouheliYA
Wat is voor jullie de ideale man???....
Moet ie veel geld hebben, telt het uiterlijk alleen mee....hoeft ie voor jou niet perse praktiserend islamitisch te zijn?....
Of telt het innerlijk toch het zwaarst mee???....
Wie heeft de ideale man (in zijn ogen ) al gevonden?...En wie niet? :jammer:
Eén die is zoals ik ben.....
Van alle markten thuis :p
Origineel gepost door DesignBoy
KOKEN bedoel je dat :D ..nou dan kan je het wel vergeten. :p
:zwaai:
Koken moet zo ie zo...............wij moderne vrouwen eise dat..................en hij moet goed kunnen je weet wel ;) is niet koken :D
Origineel gepost door Djebli
Salaam alikoem luitjes.
Ideale man??? Wie ik? ;) :stout: :D
Maar wat is volgens jullie, mannen en vrouwen, de ideale vrouw???
Thallaw :zwaai:
De ideale vrouw ben ik :D
El_BouheliYA
12-12-2002, 13:44
Origineel gepost door Nesma
Koken moet zo ie zo...............wij moderne vrouwen eise dat..................en hij moet goed kunnen je weet wel ;) is niet koken :D
Nesma hahaha ....zorg ervoor dat de dag dat ie je hand komt vragen hè...het officieel op papier komt te staan dat ie goed kan......jeweetwel..:D...
NaDoR.ZiNa
12-12-2002, 13:44
Nou hij moet ten eerste van mij houden en lief zijn en veel humor moet ie hebben want ik hou van lachen en als een jongen mij niet aan het lachen kan maken kan ie opdonderen eenuh nou hij moet ook mooi zijn natuurlijk maar jah mooie jongens heb je niet alleen zeggen ze altijd maar daar moet ik dan maar mee kunnen leven en hij hoeft egt geen miljonair te zijn ofzo hoorz als ie maar verzorgd eruit ziet!! Maaruh jah zo heb ik nu dus me skatjuh bescheven hihihi Laf joe :blauwkus:
El_BouheliYA
12-12-2002, 13:46
ik BEN DE ideale VROUW..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D....N esma wat lieg je :jammer:
Origineel gepost door El_BouheliYA
Nesma hahaha ....zorg ervoor dat de dag dat ie je hand komt vragen hè...het officieel op papier komt te staan dat ie goed kan......jeweetwel..:D...
Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh maar anders leer ik het hem wel...................dat je weet wel :D
El_BouheliYA
12-12-2002, 13:47
Oh ja? Heb je miljoenen Euro's op de bank staan? :stout: want dan ben je namelijk echt mijn ideale vrouw ;)
Een ideale man voor mij dan hè moet niet Te materialistisch zijn ingesteld...:jammer:
Oh ja? Heb je miljoenen Euro's op de bank staan? :stout: want dan ben je namelijk echt mijn ideale vrouw ;)
Niet miljoenen maar miljarden euro's.... :D Maar wat heb jij dan te bieden?????????????????????En ben natuurlijk super knap lief sexy...........................................etc :D
El_BouheliYA
12-12-2002, 13:49
Origineel gepost door Angstaanjagend
nee hoor mijn ideale vrouw komt uit zweden ;)
Jaja :rolleyes: Praat het maar heel snel lekkur goed....
:giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.