Bekijk originele versie : Zonnebank
Sugargirl
10-08-2004, 23:52
Wie van jullie gaat weleens onder de zonnebank?
Ik wel afentoe. Ik heb gehoord dat als je puitjes hebt en onder de zonnebank gaat je puitjes minder worden???????
nou heb ik zelf hamdoullialah geen puitjes dus wil aan jullie vragen of dit waar is en misschien 1 van jullie dit ook weet uit eigen ervring..???
beslmaaaaaaaaaaaaaaaaa
sweetyfeyrouz
10-08-2004, 23:54
Eh, wat zijn "puitjes"? :confused:
Sugargirl
11-08-2004, 00:00
sorry yp foutje ik bedoel puistjes...........
Origineel gepost door sweetyfeyrouz
Eh, wat zijn "puitjes"? :confused:
Lunaatje
11-08-2004, 14:44
Voor zover ik heb gehoord worden je puistjes donkerder van de zonnebank waardoor je dus een niet egale kleur op je gezicht krijgt maar hier en daar kleine vlekjes.
Sinds ik onder de zonnebank ga heb ik dus allemaal kleine pukkeltje op mijn voorhoofd gekregen. Je kan ze ook niet uitknijpen ofoz...het schijnen zweetpukkeltjes te zijn.
sweetyfeyrouz
11-08-2004, 15:31
Ah dat is duidelijker :)
Ik ga regelmatig onder de zonnebank en dat doe ik ook voor o.a. mijn huid. Ik was lang eczeempatient en door onder de zonnebank te gaan en dan vooral in de winter werd mijn huid egaal en lekker zacht. In de zomer pakte ik altijd het eerste beste zonnestraaltje mee om maar van mijn eczeem af te zijn.
Voor puistjes kan het ook effectief zijn, al is dat wel bij een ieder verschillend....trouwens net als dat het ook bij niet elke eczeempatient helpt..de één heeft uva nodig terwijl bij de ander uvb een betere uitwerking heeft.
Voor verdere info zou ik je aanraden om naar je huisarts te gaan die je door kan verwijzen naar een dermatholoog. In verschillende ziekenhuizen doen ze ook aan lichttherapie uva en/of uvb en dat word veelal vergoed door het ziekenfonds.
Groetjes Fey :zwaai:
Lady_moi
11-08-2004, 17:44
Ik ben nog nooit naar et zonnebank geweest en da wil ik ook nie doen :)
MOCROGIRL_85
11-08-2004, 19:43
ik ga ook onder de zonnebank
ma als ik tevaak ga krijg ik alemaal pigmentvlekken in me gezicht
en als ik bruin word van natuurlijke zon dan krijg ik ze ni
Sugargirl
11-08-2004, 21:44
bedankt voor jullie reacties .....
worden jullie ook altijd zo rood als jullie onder de zonnebank zijn geweest??
Lala_Berkania
14-08-2004, 21:05
ja man hahahhaha een keer was ik vergeten om me ogen dicht te doen ala ogen die ik had me ogen ware facking rood het leek net alsof ik stoned was ofzo de eerst dag is me gezicht een klein beetje rood tweede is het al in gewerkt maaja je bent niet de enige meid hhahahaha me too maar me ogen waren danger me moeder zei zo van bentie zat je te huile hahhaha nooitttttttttttttttt meer me ogen open laten
Origineel gepost door Sugargirl
Wie van jullie gaat weleens onder de zonnebank?
Ik wel afentoe. Ik heb gehoord dat als je puitjes hebt en onder de zonnebank gaat je puitjes minder worden???????
nou heb ik zelf hamdoullialah geen puitjes dus wil aan jullie vragen of dit waar is en misschien 1 van jullie dit ook weet uit eigen ervring..???
beslmaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja bij mij tenminste wel, ik krijg af en toe last van pukkeltjes voor mijn menstruatie en bij mij gaan ze altijd weg nadat ik bij de zonnebank ben geweest. Ik raad je wel aan om er niet aan te zitten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.