Bekijk originele versie : Mensen gezocht met Takelwagen om mijn wagen op te halen.
ahlam007
10-08-2004, 23:30
Takel dienst wil het ni doen,dus probeer ik via deze weg
wei wil er mijn golf 5 ophalen in madrid...ik ben echt hopeloos aan het worden.
takeldienst wil em ni ophalen,omdat de wagen in marokko betrokken was bij een ongeval
hulp gevraagd,..
Origineel gepost door ahlam007
takeldienst wil em ni ophalen,omdat de wagen in marokko betrokken was bij een ongeval
hulp gevraagd,.. Koop een andre auto
dan ben je volgens mij goedkoper uit.
ps Is sirieus bedoeld
ahlam007
10-08-2004, 23:43
kom op man
die wagen kan me nog 8000 euro opbrengen minstens...
ik heb een takelwagen en ik wil wel met je ruilen
maar wat moet ik met een golf 5 die niet rijdt??!!
A7lam, zeg dit tegen je Golfje:
eens in je leven vind je iemand die van je zal houden voor wie je bent,en niet voor wie je kon zijn of wie je bent geweest.eens in je leven vind je iemand die naast je zal staan en niet achter je.eens in je leven vind je iemand zoals ik jou heb gevonden.
nu slaat ie tenminste niet meer af..
ahlam007
11-08-2004, 00:10
Origineel gepost door _2_1_2_
ik heb een takelwagen en ik wil wel met je ruilen
maar wat moet ik met een golf 5 die niet rijdt??!!
euh ik weet ni of je iets van autos afweet,maar hij heeft splinternieuwe onderdelen,de wagen is trouwens nieuw nieuw nieuw..
waarom ik em daar ni laat repareren?kost me teveel geld,de motor is beschadigd,
kost me ook teveel stress,heb teveel traumas daar meegemaakt in marokko met die klote politie,ik wilde daar zo snel mogelijk weg.
Nogmaals
wie heeft er een takelwagen,of wie is er geinteresseerd in auto onderdelen van een golf 5
tegen volgende week woensdag moet ie hier al terug staan.
ahlam007
11-08-2004, 00:10
Origineel gepost door _2_1_2_
A7lam, zeg dit tegen je Golfje:
eens in je leven vind je iemand die van je zal houden voor wie je bent,en niet voor wie je kon zijn of wie je bent geweest.eens in je leven vind je iemand die naast je zal staan en niet achter je.eens in je leven vind je iemand zoals ik jou heb gevonden.
nu slaat ie tenminste niet meer af..
wat een sukkeltje ben je ..ahaha :rolleyes:
Origineel gepost door ahlam007
hulp gevraagd,..
als je reisverzekering hebt dan moet ANWB je auto ophalen
ik en mn broer kregen een ongeluk in madrid, werd toen gelijk een luxe hotel voor ons geregeld en we volgende mochten we ons terug reis per vliegtuig afmaken. auto werd binnen 2 weken gebracht .
inmiddels prive gerepareed en hij ziet er nieuwer uit dan ie was :D zo voorkom je ook nog eens probelemen met de verzekering :D
Origineel gepost door totheloo
huur maar een auto-ambulance, en haal hem ZELF op!
Zo, wat was die grappig zeg! :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.