Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe vaak do you think of SEX?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

LELA_KINKY
12-12-2002, 13:16

Hallo everybody Hoe gaat het met jullie? I wanna Know hoe vaak jullie aan sex denken?? En what you wanna do? Dus details please. 1: Hoevaak op een dag denk je aan sex? 2: What fantaseer je dan? 3: Favoriete Standje?? haha haha just play with me!!! En doe mee aan dit spel...

berbertje00
12-12-2002, 13:18
nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooit!!

Liefste
12-12-2002, 13:19
soooooooooooooooooooo verboden onderwerp mag niet snel weg met da..........................***

layla222
12-12-2002, 13:21
Origineel gepost door LELA_KINKY Hallo everybody Hoe gaat het met jullie? I wanna Know hoe vaak jullie aan sex denken?? En what you wanna do? Dus details please. 1: Hoevaak op een dag denk je aan sex? 2: What fantaseer je dan? 3: Favoriete Standje?? haha haha just play with me!!! En doe mee aan dit spel... Het is wel ooit bewezen in een onderzoek naar mannen dat , BIJNA ELKE man gemiddeld elke 15 minuten aan sex denkt. groet layla

rahmona
12-12-2002, 13:23

Origineel gepost door LELA_KINKY Hallo everybody Hoe gaat het met jullie? I wanna Know hoe vaak jullie aan sex denken?? En what you wanna do? Dus details please. 1: Hoevaak op een dag denk je aan sex? 2: What fantaseer je dan? 3: Favoriete Standje?? haha haha just play with me!!! En doe mee aan dit spel... damn ben je opzoek naar aandacht ofzo......gatver!!

LELA_KINKY
12-12-2002, 13:28
ha ha jullie doen weer zo schijnheilig man. Damn Kunnen jullie niet one time gewoon jezelf zijn. I.P.V die schijnheilige gedoe van ik denk never aan SEX Are you made of Steen? Jullie durven er gewoon niet vooruit te komen. Thats it... Wie is het met me eens??

rachidas
12-12-2002, 13:30
Origineel gepost door LELA_KINKY ha ha jullie doen weer zo schijnheilig man. Damn Kunnen jullie niet one time gewoon jezelf zijn. I.P.V die schijnheilige gedoe van ik denk never aan SEX Are you made of Steen? Jullie durven er gewoon niet vooruit te komen. Thats it... Wie is het met me eens?? stomme flasher...

rahmona
12-12-2002, 13:32
Origineel gepost door LELA_KINKY ha ha jullie doen weer zo schijnheilig man. Damn Kunnen jullie niet one time gewoon jezelf zijn. I.P.V die schijnheilige gedoe van ik denk never aan SEX Are you made of Steen? Jullie durven er gewoon niet vooruit te komen. Thats it... Wie is het met me eens?? niemand......... :kwaad:

rachidas
12-12-2002, 13:32
by the way je had je haar pinky moeten doen dat staat wel bij je verrote kop......... volgens ben jij wel een type dat om de sec aan sex denkt ... dat zie ik aan al je topics .... je zegt zelf dat je van mannen houdt .... pffff voor wat

LELA_KINKY
12-12-2002, 13:33
Whaterver girls. Doen alsof jullie heilig zijn. hahahaha en beneden is allang open... Yeah right kom me niet wijs maken hoor. Dit is alleen een topic... Ik vraag je niet de legs wijs open te doen ofzo.. P.S Wie mastrubeert zich??? HAHAHAHA

rachidas
12-12-2002, 13:34
Origineel gepost door LELA_KINKY Whaterver girls. Doen alsof jullie heilig zijn. hahahaha en beneden is allang open... Yeah right kom me niet wijs maken hoor. Dit is alleen een topic... Ik vraag je niet de legs wijs open te doen ofzo.. P.S Wie mastrubeert zich??? HAHAHAHA ik ken wel iemand die mastrubeert ze heet lela_ pikkie

Drugsdealer
12-12-2002, 13:36
Om de 5 minuten... in de dagen dat het even tegen zit.... in de spits dagen om de 2 minuten.

LELA_KINKY
12-12-2002, 13:37
Nou ja... Thats what i mean.... SCHIJNHEILIG wallah...jullie doen net alsof.. Jullie zijn wel zo,maar ik zeg alles wat ik denk... Ik ben niet schijnheilig en ja ik hou van sex. Everyone loves SEX.... Kom me niet wijs maken dat jullie het walgelijk vinden.. Daar trap ik niet in en niemand in... Bye the way...are there mensen die wel aan sex denken.. Ik ben jullie domme reacties zat... Dus go fool someone else... Ik trap er niet in meiden... Niet denken aan sex?? hahaha misschien ben je niet van deze aardbol!!

Liefste
Wat ben jij vvor een rare..............LELA_KINKY ..................oversext kind

rahmona

Origineel gepost door LELA_KINKY Whaterver girls. Doen alsof jullie heilig zijn. hahahaha en beneden is allang open... Yeah right kom me niet wijs maken hoor. Dit is alleen een topic... Ik vraag je niet de legs wijs open te doen ofzo.. P.S Wie mastrubeert zich??? HAHAHAHA jij moet echt op je woorden letten, ken jij mij? nee! en rachidas ook niet....je bent hier pas twee dagen en komt alleen mar over sex praten...meid waarom ben je niet in Amerika gebleven?????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8