Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de een groter dan de ander

Safatjuh
10-08-2004, 23:00

me ene borst is groter dan de ander:(

ZiLaaL
11-08-2004, 12:06
is normaal. Als het echt een overdreven verschil betreft en je er absoluut niet mee kan leven, raadpleeg dan je huisarts.

BintElmagreb
11-08-2004, 23:09
In het begin wanneer ze pas aan het groeien zijn, dan is de een inderdaad groter dan de ander, maar wanneer je ouder wordt, moet dat verschil verdwijnen. Mocht het bij jou niet het geval zijn en je bent al 18 zie ik in je profiel, dan raad ik je ook aan naar de huisarts te gaan. Dit verschijnsel moet je allang niet meer hebben hoor. Maar een afspraak en je hebt niets te verliezen meid! Succes Wassalaam.

VirtualAngel
12-08-2004, 20:10
ik ben 24..en bij mij is dat ook zo daar is helemaal niks mis mee...dat is normaal... je hoeft je nergens druk om te maken hoor :zwaai:

BintElmagreb
12-08-2004, 20:49

Origineel gepost door VirtualAngel ik ben 24..en bij mij is dat ook zo daar is helemaal niks mis mee...dat is normaal... je hoeft je nergens druk om te maken hoor :zwaai: En waarom ben ik 19 en heb ik dat niet? Waarom heeft niemand dat die ik ken? Ik heb het ook nooit gezien. :confused: Maar ja.... aan iedereeb mankeert wel wat. :p

niedra
12-08-2004, 23:24
bintelmaghreb zoiezo je ziet het verschil niet en meestal is het verschil zo klein dat je het niet eens ziet en bij de meeste is het wel maar dat hoort bij moeder natuur

Samiatje
16-08-2004, 19:55
hmm ik heb dat oowk, niet n grote verschil ofso, mn zus heeft kleine borsten en se heeft een hele platte en eentje die klein is. .. dat vind ik pas raar, majah wat wilt de huisharts dus ff wat met silicone vullen ofso wahhahah dus ni..? Liefs Samia

Ouidath
17-08-2004, 12:41
Origineel gepost door Safatjuh me ene borst is groter dan de ander:( Is harstikke normaal:)