Bekijk originele versie : Dringend reactie nodig
Amirra01
03-07-2010, 17:50
Er is een jonge waar ik Al heel lang verliefd op ben.. Het was een tijdje over en hij nam z'n ex weer terug. Maar hij zei me dat hij me miste, dus ik met me domme kop ben na hem toegegaan gister. En toen hebben we dingen gedaan die echt heel fout zijn (niet het echte werk) Ik weet nu echt niet wat ik moet doen, het is de 1e keer dat ik zulke dingen heb gedaan, en ik voel me enorm schuldig tegenover me ouders & allah, en hij is zelfs geen eens moslim. Ik heb er nog meer spijt van om het feit dat hij niks meer heeft laten horen nadat ik weer na huis was gegaan..:traan1: Wat zouden jullie hiermee doen :traan1:
missy_samia
03-07-2010, 17:56
Contact per direct verbreken.
En berouw tonen aan Allah.
Dat zou ik dan doen.
Veel succes meid!
Amirra01
03-07-2010, 18:19
Dat ga ik ook doen denk ik, alleen ik blijf maar aan hem denken, Maar ik heb z'n nummer al verwijderd, en nu op msn nog.
missbrien
03-07-2010, 18:21
Indderdaad, meteen een eind aan alles maken en berouw tonen aan Allah inshallah zal hij ons vergeven. Het is nog niet te laat meid ;)
onbekende123
03-07-2010, 18:25
laat je niet gek maken door de shaytan schat...
dat ie niets van zich laat horen, verklaart ook een hoop..
en mannen zijn.... ik zeg t liever niet hard op :P
missy_samia
03-07-2010, 18:27
Dat ga ik ook doen denk ik, alleen ik blijf maar aan hem denken, Maar ik heb z'n nummer al verwijderd, en nu op msn nog.
Gewoon verwijderen,
dat is het best:goedzo:
En gewoon volhouden
Ga afleiding zoeken wat leuks doen ofzo.
Amirra01
03-07-2010, 18:27
Haha, ja daar heb je gelijk in. Ik ben er normaal echt op tegen, maar ik denk dat ik hem gewoon niet wou teleurstellen ofzo? Of dat ik hem iets wou bewijzen..Maar helaas werkt het niet zo, Ik zal Allah om vergevenis vragen en inshahallah zal hij mij de kracht geven om hem gewoon te negeren, wanneer hij weer contact zoekt.
missy_samia
03-07-2010, 18:33
Haha, ja daar heb je gelijk in. Ik ben er normaal echt op tegen, maar ik denk dat ik hem gewoon niet wou teleurstellen ofzo? Of dat ik hem iets wou bewijzen..Maar helaas werkt het niet zo, Ik zal Allah om vergevenis vragen en inshahallah zal hij mij de kracht geven om hem gewoon te negeren, wanneer hij weer contact zoekt.
Ja soms doe je dingen waar je later spijt van krijgt.
Maar gelukkig zie je nu in dat het fout was. Maybe een les voor de volgende keer. Inschallah geeft Allah jou genoeg kracht
Zwijgplicht
03-07-2010, 18:35
Waar zijn de leden die haar voor het vuil van de straat zullen verwijten want die ontbreken nog! Het is in dit geval heel NOODZAKELIJK!
missbrien
03-07-2010, 18:37
laat je niet gek maken door de shaytan schat...
dat ie niets van zich laat horen, verklaart ook een hoop..
en mannen zijn.... ik zeg t liever niet hard op :P
je bedoelt schatjes:ego: :likje:
Amirra01
03-07-2010, 18:51
Waar zijn de leden die haar voor het vuil van de straat zullen verwijten want die ontbreken nog! Het is in dit geval heel NOODZAKELIJK!
Doe jij dat dan, Zuster?
Bloempjeee
03-07-2010, 20:10
Al het contact verbreken! Kijk wat de sjitan met je doet lieve zuster, hij speelt met je en lacht je uit. Dat is wat hij wil.
Je bent meer waard dan een viespeuk die zijn behoeftens even wil laten bevredigen.
Toon berouw aan Allah en doe dit noooooooooit meer:hadj:
Amirra01
03-07-2010, 20:15
Al het contact verbreken! Kijk wat de sjitan met je doet lieve zuster, hij speelt met je en lacht je uit. Dat is wat hij wil.
Je bent meer waard dan een viespeuk die zijn behoeftens even wil laten bevredigen.
Toon berouw aan Allah en doe dit noooooooooit meer:hadj:
Bedankt voor je reactie! Het heeft me echt geholpen, want ik wil hem niet eens meer spreken! Dus jullie hebben echt gelijk, i'll take this as a leason learned, en moge allah ons insha'Allah behoede voor de shayatins. :kus:
cookyluve
03-07-2010, 20:28
wajow wat ben jij een viezerd zeg en wel met een neger ieuwwww zo goed
maareh alle gekheid op een stokkie meid toon berouw en wis alles van je hebt een 2e kans gekregen verprutst t niet meid :goedzo: is hasouma
xxMeissiexx
03-07-2010, 21:39
Goed van je dat je zelf realiseert dat je fout bezig bent en dat je ermee wilt ophouden, niet veel kunnen dat, meid houd de eer aan jezelf laat niet meer met je spelen al helemaal niet door een niet moslim
Mag ik vragen hoe oud je bent?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.