Bekijk originele versie : Wat is er mis met de economie van Nederland?
Steeds hoor ik daar veel mensen over zeuren..
Iemand hoeft maar een keer afgewezen te worden voor een baan en jaaa hoor komt door de slechte Economie in Nederland...
Vinden jullie dat het slecht gaat met economie?
jackomaroq
10-08-2004, 21:34
We zijn op weg naar 700.000 werkelozen... dan gaat het niet best.. in veel bedrijven vallen nu de klappen..
Ja, het gaat slecht...
Origineel gepost door jackomaroq
We zijn op weg naar 700.000 werkelozen... dan gaat het niet best.. in veel bedrijven vallen nu de klappen..
Ja, het gaat slecht...
Maar we wonen, eten drinken, kleden..enzv
Wat willen we nog meer?
jackomaroq
10-08-2004, 21:37
Origineel gepost door R0osje
Maar we wonen, eten drinken, kleden..enzv
Wat willen we nog meer?
Ja alles is relatief... ik wil een nieuwe BMW... kan ik niet betalen... het gaat slecht met mijn economie...
Ik kan nog ademen... wat klagen we...
Misschien moet je je vraag anders formuleren of er een stelling van maken?
Het gaat bar slecht en dat zal nog veel erger worden. De regering weet niet hoe ze de grote geldstromen in het sociale stelsel moeten aanvullen, bedrijven vluchten naar lage loon landen door de zware belastingdruk en particulieren lenen zich de kolere omdat ze geen stapje terug willen doen..........
De grote klap moet nog komen!
DePaRaBier
11-08-2004, 01:47
De waarde van mijn huis in Marokko stijgt als `n bezetene, daarnast bezit ik ook nog een stuk land waar de prijs elk jaar ook als `n gek stijgt. Ik maak me geen zorgen om mijn ouwe dag. (Dit is niet gelezen door jou!)
Origineel gepost door ibtisamc
ALs er geen allochtonen waren in Nederland/belgie ging het fwieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet naar beneden met de economie!
Origineel gepost door ibtisamc
door die paar Polen zal de economie heus niet gaan stijgen!
Het zijn de marokkanen die de economie maken trust me!
Wat is er mis met de economie van Nederland?
Niets maar dan ook helemaal niets :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.