Bekijk originele versie : wanneer heb jij.........
Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?
Voor mij gisteren nog :(
NaDoR.ZiNa
12-12-2002, 12:44
Gisternacht :( Mijn tranen zijn volgens mij bijna op :(
damn dat is lang geleden..........
Origineel gepost door Najim
damn dat is lang geleden..........
Ja voor mij ook. Daarmee bedoel ik echt keihard huilen he, snikken enz.
stoeipoes
12-12-2002, 12:47
Ik huil elke dag wel een paar keer.....ik ben een gevoelig mens......
Ik huil meestal omdat ik dan alweer de zoveelste ruzie heb gehad met mijn vader en dan zie ik het ff niet meer zitten, ik sluit me op in mijn kamer of neem een douche en jank dan een paar uur lang non-stop........
rachidas
12-12-2002, 12:47
Origineel gepost door rahmona
Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?
Voor mij gisteren nog :(
hahhah vertel mij wat... maar eh was het niet meer kr......
Origineel gepost door rachidas
hahhah vertel mij wat... maar eh was het niet meer kr......
wat :confused:
Shit jullie huilen best vaak zeg. :(
Is het zo erg?
En is het alleen maar omdat jullie ruzie hebben of ook om andere reden?
Origineel gepost door stoeipoes
Ik huil elke dag wel een paar keer.....ik ben een gevoelig mens......
Ik huil meestal omdat ik dan alweer de zoveelste ruzie heb gehad met mijn vader en dan zie ik het ff niet meer zitten, ik sluit me op in mijn kamer of neem een douche en jank dan een paar uur lang non-stop........
ik weet wat je bedoeld meid, het ergste wat je maar mee kunt maken en je kan niet eens je zelfverdedigen......... :(
NIET ALLE VROUWEN HUILEN VAAK!!!
SOMS HEB JE VAN DIE PERIODES DAT JE WAT GEVOELIGER BENT DAN NORMAAL.........KLAAR.............
rachidas
12-12-2002, 12:57
Origineel gepost door rahmona
wat :confused:
pfff niets ...... huilen is best wel lekker hoor.... het lucht op
Origineel gepost door RaZer
Shit jullie huilen best vaak zeg. :(
Is het zo erg?
En is het alleen maar omdat jullie ruzie hebben of ook om andere reden?
Nee Razer er is altijd wel een reden om te huilen, weet je dat onze profeet tegen zijn volk zei dat mensen die niet huilen, van binnen dood zijn, dus waarom leven? je moet gewoon een keer huilen....of het nou door pijn, verdriet of iets anders is........ :(
Origineel gepost door nadine
NIET ALLE VROUWEN HUILEN VAAK!!!
SOMS HEB JE VAN DIE PERIODES DAT JE WAT GEVOELIGER BENT DAN NORMAAL.........KLAAR.............
Ik had het tegen de vrouwen die al gereageerd hadden.
Ps je capslock kan wel uit.
stoeipoes
12-12-2002, 12:59
klopt..........ik heb het echt heel erg moielijk daarmee........ik weet niet wat ik moet doen......ik ga er echt kapot aan....vooral in de ramadan was het zo erg dat ik zelfs een dag bij een goeie vriend was......hij had me zoveel pijn gedaan met zijn woorden en me gewoon eruit gekickt....wie heb je dan op dat moment???
Het ergste is ook dat het je schuld niet is....iedereen kan wel zeggen: ruzie heeft een reden, maar mijn vader die lokt me altijd uit en ik hap zo snel......we hebben ooit maanden geen woord verwisseld met mekaar........ik heb het er echt zwaar mee...........
mijn enige houvast is mijn moeder en mijn lieve man....................
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.