Bekijk originele versie : kan je ook niet goed slapen als.....
BoubkerC
10-08-2004, 21:00
wie kan er niet goed slapen van als je echt kapot veel enge verhalen hoort over Djinnn en dan ook nog de film ofzo exorcist ofzo ik ging zelfs bij me neefjes slapen 5 jaar 2 jaar :p ik had zoveel enge shit gehoord me hart ging als de motha ****a
LaLa_SoFiA
10-08-2004, 21:02
Hahahaha ik kan dan echt niet slapen!!! Ik ben sowieso al heel snel bang dusssss :hihi:
Ik ook!
als ik alleen voor t slapen gaan een spin zie op tv!
dan kan ik niet slapen laat staan dat nog! :maf2:
Origineel gepost door BoubkerC
wie kan er niet goed slapen van als je echt kapot veel enge verhalen hoort over Djinnn en dan ook nog de film ofzo exorcist ofzo ik ging zelfs bij me neefjes slapen 5 jaar 2 jaar :p ik had zoveel enge shit gehoord me hart ging als de motha ****a
Hahahaha, jij ging zeker tussen ze in liggen, zo bang was je!
BoubkerC
10-08-2004, 21:05
me kanker neefje hij heeft me zogenaamd een plaats waar djinn is gegaan gestuurd toen begon hij geluiden te maken ik dacht djinnn ik maar wegrennen ik maar niet kunnen slapen en toen ging hij verder van in de bergen heeft mij vriend een huisje en daar zit vol met djinn dit en dat amanoe!!!!!!!
LaLa_SoFiA
10-08-2004, 21:07
me kanker neefje hij heeft me zogenaamd een plaats waar djinn is gegaan gestuurd toen begon hij geluiden te maken ik dacht djinnn ik maar wegrennen ik maar niet kunnen slapen en toen ging hij verder van in de bergen heeft mij vriend een huisje en daar zit vol met djinn dit en dat amanoe!!!!!!!
:maf2:
:jammer:
missriffia03
10-08-2004, 21:08
please niet het k ziekte gebruiken het is een erge ziekte dus niet mee schelden
BoubkerC
10-08-2004, 21:09
omaima je zou scheiten in je broek die huis is echt helemaal kapoeroe en dan helemaal donker walou licht en dan nog van die bliksem ey dat was erger dan horror film!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLUF HET BLUF HET 2 uur snachts het moet onweren in een kapote donkere huis binnen te komen met niemand a hex dan voel je het wel
omaima je zou scheiten in je broek die huis is echt helemaal kapoeroe en dan helemaal donker walou licht en dan nog van die bliksem ey dat was erger dan horror film!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLUF HET BLUF HET 2 uur snachts het moet onweren in een kapote donkere huis binnen te komen met niemand a hex dan voel je het wel
Je broek was zeker nat 's ochtend toen je opstond hahahaha!
BoubkerC
10-08-2004, 21:10
Origineel gepost door missriffia03
please niet het k ziekte gebruiken het is een erge ziekte dus niet mee schelden
ik zal me beheersen
missriffia03
10-08-2004, 21:10
ik zal me beheersen
okay thankzzzzzz :)
Hhahahahhah! kij kijk achterje! :lol:
maar dan hoefje toch niet gelijk teschelden?
en dan met een ziekte 3ad! :zwaai:
BoubkerC
10-08-2004, 21:12
heheheehehehhe was niet nat was vochtig :P
BoubkerC
10-08-2004, 21:13
ik heb niet eens geslapen a gappie heb 24 uur niet geslapen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.