Bekijk originele versie : aandacht please!!!!
faissal18
12-12-2002, 11:50
citaat:
Origineel gepost door Fouzia19
IK TROUW MET VIN DIESEL
waar komt hij eigenlijk vandaaaan??
maar maakt niet uit ik trouw met hem....
Salaam alikoem luitjes.
Hmmmm, met een Amerikaan dus .
Waarom trouw je niet met een brede Jood???
Pfff, ik zie steeds meer Marokkaanse meiden met Anitllianen, andere negers lopen. Dat doet al pijn in mijn hart, en nu gaan ze ook nog met Amerikanen en Nederlanders...
Ik weet dat sommige Marokkanen niet goed genoeg voor sommige van jullie zijn; Maar er zijn zat super Marokkanen, geef ze(ons ) een kans...
Thallaw
heel slechte mensen hier
saidaaatje
12-12-2002, 11:51
here we go again............................................. .......
Itsjustme
12-12-2002, 11:52
sjonge jonge trek er je toch niet te veel van aan hij is gewoon HOT!! en onbereikbaar!! dusssss stelt niets voor gewoon een beetjuu vrouwelijk fantasie :):) haha ciaoo
ow waarom pijn in je hart?????
=emsoem=
faissal18
12-12-2002, 11:57
sorry maar als je goed leest dan zie je dat het niet mijn bericht is joh ...of het mij wat kan schellen dat marokaanse meisjes met negers omgaan ze kunnen dood wat mij betreft...
__Armanigurly__
12-12-2002, 12:05
Origineel gepost door faissal18
sorry maar als je goed leest dan zie je dat het niet mijn bericht is joh ...of het mij wat kan schellen dat marokaanse meisjes met negers omgaan ze kunnen dood wat mij betreft...
Hey Faissal niet zo HARD!! kijk Marokkaanse MEIDEN gaan met nergers bla bla bla maar Marokkaanse JONGENS doen het ook duss jah...maar daar wordt niet echt naar omgekeken want dat begint normaal te worden!!
Maar Faissal er zijn altijd buitenbeentjes ;)
faisel...eerst maakt het je niet uit...nu mogen ze dood gaan....kifesch????
=emsoem=
de miljoenste topic over marokaanse meisjes... damn... echt een uitgekotste en weer opgegeten onderwerp.. en het slaat ook nog eens nergens op dat ze dood mogen.. wie ben jij dan wel niet om daar over te mogen oordelen..
__Armanigurly__
12-12-2002, 12:26
Marokkaanse MEIDEN!!!!!!!!!!!!! zijn ***** marokkaanse meiden zijn dat laat ons gewoon met rust :( :p
ik weet niet wat er achter die sterretjes staat, maar dat is volgens mij niet echt positief........ gevaarlijke actie
El_BouheliYA
12-12-2002, 13:23
VIN DIESEL mag er zeker wezen..Damnnnnn...maar verder dan dat gaat het toch niet...:jammer:
:giechel:
hahahha ja heb je wel gelijk in net of wij hem kunnen krijgen........hij weet nog niet eens dat wij bestaan
layla222
12-12-2002, 13:30
De schrijver van deze topic weergeeft symptomen "van het
''IK HEB GEEN LEVEN SYNDROOM ""
haahahahah
( grapje lieverd )
Ik heb een advies voor je echt uit de grond van mijn hart ....en dat is
NEEM MENSEN ZOALS ZE ZIJN DAT MAAKT HET LEVEN EEN STUK GEMAKKELIJKER !!!
with all respect layla 222
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.