Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dochtertje vermoorde vrouw vermist

Pagina's : [1] 2 3

LZN
10-08-2004, 19:19

Dochtertje vermoorde vrouw vermist GOOR - De politie is een zoektocht begonnen naar het 2-jarige meisje Isra van den Burg uit Goor. Zij is het dochtertje van de vrouw die maandag dood in haar woning werd aangetroffen. De 25-jarige moeder is door een misdrijf om het leven gebracht. Het meisje is maandag rond 7.45 uur voor het laatst gezien bij de woning van het slachtoffer. Geruchten in de buurt dat de ex-vriend van de vrouw bij het misdrijf is betrokken wil de politie bevestigen noch ontkennen. De politie zoekt tevens een belangrijke getuige met wie de vrouw het laatst is gezien. Het gaat om een man van 25 tot 30 jaar met een Noord-Afrikaans uiterlijk. :rolleyes: Goh. Een Noord-Afrikaans uiterlijk. Cc.

Guy
10-08-2004, 19:32
Origineel gepost door uhh Als het een Marokkaan was geweest had het er wel bijgestaan, weer een Nederlander met een noord-afrikaans uiterlijk. Tis waarschijnlijk toch waar dat baasjes op hun honden gaan lijken. Ja jongen evolutie naar iets beters :)

batata112
10-08-2004, 20:19
Origineel gepost door Couscousje Wat is een Noord-Afrikaans uiterlijk? Ik ben Riffijnse, dus een Noord-Afrikaan. Toch ben ik de opmerkingen dat ik Indonesisch lijk soms echt beu. Cc je ziet er niet alleen uit als een indonesische je praat ook al als een gekoloniseerde geassimileerde nederlander.

Deliana
10-08-2004, 20:30
Origineel gepost door Couscousje Of nog erger, wordt er een klopjacht gemaakt op Marokkanen, op basis van bovenstaande uitspraken. Ieder zijn prioriteit. Cc Dan gaat mijn prioriteit toch naar zo'n kind van 2 jaar, dat haar moeder heeft verloren, en god weet waar uithangt. :(

R0osje
10-08-2004, 20:34

Ik vind het heel erg voor die vrouw... Hoe kan je de moeder van je kind vermoorden!! Maar ik denk wel dat het kindje veilig is... Die zal zeker bij haar vader zijn.. Heel triest.. :(

R0osje
10-08-2004, 20:39
Origineel gepost door uhh Het gaat natuurlijk om veel meer als haar kleur en postuur. Ga nu niet doen alsof marokkanen er net zo uitzien als nederlanders . het is een combinatie van inderdaad, haar kleur, kleur ogen, huid tint, gezicht vorm, vorm van neus, haar type, postuur, lengte etc. etc. Er zit toch ook een heel duidelijk verschill tussen bijvoorbeeld, sweden en Nederlanders of Amerikanen aan de oost of west kust. Zo is er ook een duidelijk verschil tussen Noord Afrikanen en Nederlanders. Er is wat meer voor nodig als blauwe ogen om op een Nederlander te lijken. Gelukkig maar.. :D

RiD1
10-08-2004, 22:18
Origineel gepost door Couscousje Wat is een Noord-Afrikaans uiterlijk? Ik ben Riffijnse, dus een Noord-Afrikaan. Toch ben ik de opmerkingen dat ik Indonesisch lijk soms echt beu. Wat is in godsnaam een Noord-Afrikaans uiterlijk? Mijn halve familie is blond, met groene ogen. Een Noord-Afrikaans uiterlijk, iemand? Cc

RiD1
10-08-2004, 22:18
hahaha jij ook al!??? peace RiD1

Raihana
10-08-2004, 22:22
Ik hoor ook welles met mijn hoofddoek en alles erop en eraan of ik Nederlandse ben.. Dus dat Noord Afrikaans uiterlijk klopt eigenlijk voor geen fluit. :rolleyes: Het kan echt iedereen zijn..

Khanoussi
10-08-2004, 22:52
De vader komt uit Libie

Raihana
10-08-2004, 22:54
Origineel gepost door Khanoussi De vader komt uit Libie Bron?

Deliana
10-08-2004, 23:07
Origineel gepost door uhh www.joodscomplot.nl Je bent me voor :D

Guy
10-08-2004, 23:08
Origineel gepost door Deliana Je bent me voor :D Tegenwoordig zijn jullie het die steeds aankomen met joodscomplot en niet meer de moslims, obsessie ofzo :)

Deliana
10-08-2004, 23:11
Origineel gepost door Guy Tegenwoordig zijn jullie het die steeds aankomen met joodscomplot en niet meer de moslims, obsessie ofzo :) Sorry maar ik blijf hem leuk vinden :D Hoewel ik een zionisten complot leuker vind.

Guy
10-08-2004, 23:17

Origineel gepost door uhh Mooi he, al voordat het joodse komplot zich ontrafelt, zijn wij er al van op de hoogte. Ben je ook al op de hoogte van je eigen domheid :D Deliana >oke :)

Pagina's : [1] 2 3