Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zijn jullie wel eens verdwaald??

Pagina's : [1] 2 3

DEUGNIET
12-12-2002, 10:56

Zijn jullie weleens de weg kwijt geraakt?? ik moet bekennen dat ik een keertje de weg kwijt was in de efteling. ik was met een groepje van mijn school. ik lette niet zo goed op. Mijn ogen hadden iets anders op het oog. toen ik weer om keek. Waren ze weg. ik weet niet meer waar ze waren. Haha. toen ben ik maar alleen gegaan in leuke atrakties. toen ik genoeg lol had. Ging ik naar de uitgang zoeken. maar die kon ik niet vinden. ik was daar verdwaald.

rahmona
12-12-2002, 10:58
Origineel gepost door DEUGNIET Zijn jullie weleens de weg kwijt geraakt?? ik moet bekennen dat ik een keertje de weg kwijt was in de efteling. ik was met een groepje van mijn school. ik lette niet zo goed op. Mijn ogen hadden iets anders op het oog. toen ik weer om keek. Waren ze weg. ik weet niet meer waar ze waren. Haha. toen ben ik maar alleen gegaan in leuke atrakties. toen ik genoeg lol had. Ging ik naar de uitgang zoeken. maar die kon ik niet vinden. ik was daar verdwaald. en wat had je op het oog he :rolleyes: ja ik weet wel haha nee nooit meegemaakt maar ik denk als ik ooit verdwaal dat ik gek word haha :zwaai:

stoeipoes
12-12-2002, 10:58
Ik verdwaal nog steeds...................in mijn gedachten..................... Nee in Arnhem was ik heel lang geleden.................ik was 10 ofzo.....ik was in de big city de weg kwijt...hebben ze mijn omgeroepen in de V&D!!!! hihihi.........

rahmona
12-12-2002, 11:00
Origineel gepost door Kadir Jah, ik nog steeds, ik ben een turk bij een Mokro site:confused: ik zoek nog steeds me weg naar huis, maar kan het maar niet vinden:( hahaha zal ik je hand je helpen? haha nee hoor.... :D

DEUGNIET
12-12-2002, 11:06

Origineel gepost door Kadir Jah, ik nog steeds, ik ben een turk bij een Mokro site:confused: ik zoek nog steeds me weg naar huis, maar kan het maar niet vinden:( vraag dan de weg. dan word je misschien geholpen. marokkanen schijnen behulpzaam te zijn.

DEUGNIET
12-12-2002, 11:13
Origineel gepost door rahmona en wat had je op het oog he :rolleyes: ja ik weet wel haha nee nooit meegemaakt maar ik denk als ik ooit verdwaal dat ik gek word haha :zwaai: vertel het me. wat had ik op het oog?? ik had iets aan mijn oog. ik had jeuk aan mijn oog.

FaDiKa
12-12-2002, 11:16
Origineel gepost door Kadir Jah, ik nog steeds, ik ben een turk bij een Mokro site:confused: ik zoek nog steeds me weg naar huis, maar kan het maar niet vinden:( Ewa ipv dat je hier loopt te ronddwalen op yasmina.nl, kun je beter je tijd verdoen op ayse.nl ofzo.....

rahmona
12-12-2002, 11:17
ooooooo oke....haha.........:zwaai:

Angel
12-12-2002, 11:19
verdwaald?, hmm wil je dat echt weten :o :o :o

DEUGNIET
12-12-2002, 11:20
Origineel gepost door stoeipoes Ik verdwaal nog steeds...................in mijn gedachten..................... Nee in Arnhem was ik heel lang geleden.................ik was 10 ofzo.....ik was in de big city de weg kwijt...hebben ze mijn omgeroepen in de V&D!!!! hihihi......... haha. 10 jaar. v & d is groot. jij was wel makkelijk te vinden.

DEUGNIET
12-12-2002, 11:21
Origineel gepost door angel21 verdwaald?, hmm wil je dat echt weten :o :o :o ik wil alles weten. vertel het me.

Angel
12-12-2002, 11:25
Origineel gepost door DEUGNIET ik wil alles weten. vertel het me. alles nou nou, nu vraag je echt veel :stout: Ok, ik was een keer samen met een vriendin in Utrecht, lekker aan het winkelen, maar toen we weer terug moesten naar het station waren we de weg kwijt, dus wij opzoek naar bordjes en uiteindelijk zagen we een BORDJE MET CS :D :boogie: (het bleek dat we rondjes hadden gelopen :rolleyes: )

DEUGNIET
12-12-2002, 11:26
Origineel gepost door angel21 alles nou nou, nu vraag je echt veel :stout: Ok, ik was een keer samen met een vriendin in Utrecht, lekker aan het winkelen, maar toen we weer terug moesten naar het station waren we de weg kwijt, dus wij opzoek naar bordjes en uiteindelijk zagen we een BORDJE MET CS :D :boogie: (het bleek dat we rondjes hadden gelopen :rolleyes: ) :giechel: haha. dat is mij ook overkomen met mijn vrienden. utrecht is raar.

Angel
12-12-2002, 11:33
Origineel gepost door DEUGNIET :giechel: haha. dat is mij ook overkomen met mijn vrienden. utrecht is raar. Poeh, ik ben dus toch niet de enige :hihi: :hihi:

saidaaatje
12-12-2002, 11:45

hmmmmmmm verdwalen.....nee valt mee gelukkig.....gewoonde borden volgen maarre ik ik ben bang dat als ik dadelijk inshallah me rijbewijs haal ik ergens uitkom waar ik de weg niet ken.......dat zou echt iets voor mij zijn

Pagina's : [1] 2 3