Bekijk originele versie : Welleens geflashed door een jongen?
faaatje66
10-08-2004, 17:07
hoe voelt dat?
mmalaine
10-08-2004, 17:09
neee maar t lijkt me wel pijnlijk!!! als je tenminste om hem geeft. hahahah wil t noooit mee maken
LaMorena
10-08-2004, 17:09
Hoe het voelt? Alsof de grond onder je voeten verdwijnt, vooral als je dochertje net 2 maanden is.
hahaha denk t ook!
nee nog nooit meegemaakt! :)
BintElmagreb
10-08-2004, 17:10
NEE, ECHT NIET!!!!
Ik ben te veel waard om een relatie met een jongen aan te gaan en de kans te lopen dat hij mij dumpt/ flasht. Kom nou!!!
Men heeft van Allah gevoel en hersens gekregen van Allah om ze beiden op tijd te gebruiken. Doe dan ook op de goede momenten en je zult insha allah geen spijt krijgen.
Wassalaam.
BintElmagreb
10-08-2004, 17:11
Origineel gepost door LaMorena
Hoe het voelt? Alsof de grond onder je voeten verdwijnt, vooral als je dochertje net 2 maanden is.
Dat kan ik me wel heeeeeel goed voorstellen! :verdriet:
miss_cuisine
10-08-2004, 17:11
Origineel gepost door BintElmagreb
NEE, ECHT NIET!!!!
Ik ben te veel waard om een relatie met een jongen aan te gaan en de kans te lopen dat hij mij dumpt/ flasht. Kom nou!!!
Men heeft van Allah gevoel en hersens gekregen van Allah om ze beiden op tijd te gebruiken. Doe dan ook op de goede momenten en je zult insha allah geen spijt krijgen.
Wassalaam.
Inderdaad meid!! ben het helemaal met je eens :D :zwaai:
Tamqeyast
10-08-2004, 17:12
NEE, ECHT NIET!!!!
Wassalaam.
:goedzo: machallah goed mee eens
faaatje66
10-08-2004, 17:21
NEE, ECHT NIET!!!!
Wassalaam.
zo mag ik het horen..
wat is geflashed precies? Gedumpt of geplayed? Sorry ben van Belgie ken al die woordjes niet echt
faaatje66
10-08-2004, 17:29
gedumpt geplayed in zn lieve maar onoprechte woorden getuint...etc etc...
Nousria, het is hetzelfde als gedumpt of geplayd.
LaLa_SoFiA
10-08-2004, 17:51
NEE, ECHT NIET!!!!
Wassalaam.
Ben het helemaal met je eens !
Metalsiarachida
10-08-2004, 18:18
hahahah vraag aan lady moi die zal het wel weten
LaLa_SoFiA
10-08-2004, 18:23
Origineel gepost door Metalsiarachida
hahahah vraag aan lady moi die zal het wel weten
:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.