Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hulp aub!!! zwart scherm laptop

DramaQueentje
01-07-2010, 21:48

Wie kan mij helpen mijn laptop deed het gister nog maar vandaag start hij wel op alleen heb ik een zwart scherm bij het opstarten ik zie mijn bureaublad niet?? Ik kan via taak beheer wel internet opstarten maar meer niet. De muis zie ik wel maar mijn bureaublad is verdwenen en het start programma onder in beeld. :confused:

marocieboy
02-07-2010, 21:09
Welke versie van Windows heb je? Heb je recent nog software of hardware geinstalleerd?

DramaQueentje
02-07-2010, 21:24
ik weet niet wat ik heb heb er geen verstand van?? Heb vista of zoiets?? ik heb niks gedownload. Kan je mij helpen aub

marocieboy
03-07-2010, 14:02
ik weet niet wat ik heb heb er geen verstand van?? Heb vista of zoiets?? ik heb niks gedownload. Kan je mij helpen aub controleer even welke versie je hebt door hier deze topic te bekijken: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3217191 Daarna kunnen we verder kijken hoe we het oplossen hopelijk.. :) vraag: had je wel een antivirusprogramma geïnstalleerd voordat dit probleem begon?

Mvr.Olifantje
04-07-2010, 18:34

Dat was ook bij mij gebeurd.. Toen deed ik mn laptop nog eens aan en toen was hij gecrasht.. :jammer: Ben toen alles kwijt geraakt.. :traan1:

marocieboy
04-07-2010, 21:37
Dat was ook bij mij gebeurd.. Toen deed ik mn laptop nog eens aan en toen was hij gecrasht.. :jammer: Ben toen alles kwijt geraakt.. :traan1: Daarom moet je ook altijd een back-up maken van je belangrijkste bestanden. Waarschijnlijk kon je als de laptop nog aan kon wel bij je bestanden door bijv. een besturingssysteem op een usb stick te zetten en vanuit daar op te starten en je bestanden kopiëren.

marocieboy
04-07-2010, 21:39
Wie kan mij helpen mijn laptop deed het gister nog maar vandaag start hij wel op alleen heb ik een zwart scherm bij het opstarten ik zie mijn bureaublad niet?? Ik kan via taak beheer wel internet opstarten maar meer niet. De muis zie ik wel maar mijn bureaublad is verdwenen en het start programma onder in beeld. :confused: maak even een back-up van je belangrijkste bestanden als je dat nog niet had gedaan bijv. met een usb stick. Voor het geval de schade te groot is van je systeem. succes