Bekijk originele versie : heeeeeeeeeelllllllllllpppp
gistren auto gekocht en nu kapot :kwaad: :kwaad:
koppling is kapot .//
Lucky_Morrocano
01-07-2010, 12:01
Dan heb jij een HEEL groot probleem.
Ik weet niet wat voor auto het is maar een nieuwe koppelingsset is niet bepaald goedkoop.
Al helemaal niet wanneer het om een grotere auto gaat.
Ik zou zeer zeker terug gaan naar de gene die jou de auto heeft verkocht
stylo187
01-07-2010, 12:11
koppling is kapot .//
Ga terug naar de verkoper ! wat denkt ie wel niet .
hoeveel heb je er voor betaald ?
muchoginta
01-07-2010, 12:20
koppling is kapot .//
bij mij ook gebeurt, weet niet hoe ik er in ben gestonken maar na een maand was me koppling eraf en vliegwiel naar de klote..totale kosten 900 euro..succes
112233moh
01-07-2010, 13:21
HAHAHAAH ze hebben jou hard geflast, daarom vind ik die koppeling en schakel bakken maar niets. altijd problemen mee, rij liever in een automaat. nooit problemen en lekker zuinig, maar succes met sparen, dat word zekers geen vankantie voor jou dit jaar
berkaneesje_
01-07-2010, 13:22
welke auto heb je? Misschien neem ik em wel over van je.
Lucky_Morrocano
01-07-2010, 13:25
HAHAHAAH ze hebben jou hard geflast, daarom vind ik die koppeling en schakel bakken maar niets. altijd problemen mee, rij liever in een automaat. nooit problemen en lekker zuinig, maar succes met sparen, dat word zekers geen vankantie voor jou dit jaar
Was jij niet die gozert met die witte alto?
was dat een automaat? :hihi:
112233moh
01-07-2010, 13:26
Was jij niet die gozert met die witte alto?
was dat een automaat? :hihi:
Ja klopt, en dat meisje die naast me zat. was je zusje:stout:
Lucky_Morrocano
01-07-2010, 13:40
Ja klopt, en dat meisje die naast me zat. was je zusje:stout:
Laten we het niet over zusjes hebben anders ben ik met die van jou vanmiddag nog niet klaar. Cyber-ridder
Het zijn jouw soort mensen die op internet een grote bek hebben en in reallife net sletjes. tzzz 3lik a chmata
Yas4ever
01-07-2010, 13:41
Nou automaat is ook niet bepaald makkelijk. je kan die autos niet eens aandieuw als het moet. maar als ej automaatbak stuk is, dan ben je goed de lul. (helemaal als zoiets in marokko gebeurd)
Ja hoor, ben je weer bezig met je idiote reacties. :moe:
Als een automaatbak stuk is, ben je nog verder van huis dan een schakel. En een schakel is altijd zuiniger dan een automaat, dus stop aub met die crap posts van je.
112233moh
01-07-2010, 13:56
Laten we het niet over zusjes hebben anders ben ik met die van jou vanmiddag nog niet klaar. Cyber-ridder
Het zijn jouw soort mensen die op internet een grote bek hebben en in reallife net sletjes. tzzz 3lik a chmata
nou als jij al zegt dat je zo´n grote bek hebt, waarom bewijs je het dan ook niet. en laat je zien dat je a real men bent.
Nou automaat is ook niet bepaald makkelijk. je kan die autos niet eens aandieuw als het moet. maar als ej automaatbak stuk is, dan ben je goed de lul. (helemaal als zoiets in marokko gebeurd)
maar dat is ook geen problemos, want ga met de vliegtuig:D
Ja hoor, ben je weer bezig met je idiote reacties. :moe:
Als een automaatbak stuk is, ben je nog verder van huis dan een schakel. En een schakel is altijd zuiniger dan een automaat, dus stop aub met die crap posts van je.
Ik heb 4 maanden lang in een automaat gereden en dat was heerlijk...misschien kwam het ook wel omdat dat een Chrysler 2500 pickup was met een V6 3 liter met kickdown, maar toch..
Doe mij maar een automaat.:lekkerpuh en nu heb ik een Suzuki:D
Lucky_Morrocano
01-07-2010, 14:01
nou als jij al zegt dat je zo´n grote bek hebt, waarom bewijs je het dan ook niet. en laat je zien dat je a real men bent.
Ik heb geen grote bek a slet jij hebt hier een grote bek riolenhoofd
Wie brengt het woord zusje ter sprake
Bewijzen??
Wil je me op komen zoeken? je bent van harte welkom
Tzzz 3lik RAUWWW
Ik heb 4 maanden lang in een automaat gereden en dat was heerlijk...misschien kwam het ook wel omdat dat een Chrysler 2500 pickup was met een V6 3 liter met kickdown, maar toch..
Doe mij maar een automaat.:lekkerpuh en nu heb ik een Suzuki:D
Ja dus? Wat heeft dat te maken met de betrouwbaarheid van een automaat<>handbak ??
Een Chrysler 2500 bestaat niet en al helemaal niet met een 3liter V6. :maf2:
beter post je gewoon niets, serieus 9 van je 10 posts zijn dom praat :)
112233moh
01-07-2010, 14:09
zo wat zijn jullie chagrijnig joh, die zon heeft jullie echt goed gestoken. ik geef alleen mijn mening, en gelijk word ik bedreigd en aangevallen. 7ucima 3liekoem. had ik niet verwacht van jou Drifter
En Crysler bestaat 2500 wel met v6 3 liter kijk zelf maar op google Nerd!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.