Bekijk originele versie : De pil ? wie slikt het ?
samah_kebdania
10-08-2004, 15:07
Ja wie slikt het ik hoor van iedereen je gaat dikker worden je bil gaat groeien je krijgt een buikje enzo enzo...?
Ik zelf slik het niet ik wil het wel doen omdat ik altijd zoveel pijn heb als ik ongesteld ben
Voor die gene die het slikken na hoelang merkte je dat alles ging groeien en wat voor een pil heb je...?
riffiette
10-08-2004, 18:07
ik slik et ook ni, maar het hangt af welke pil je neemt, ge moet ene nemen met zo weinig mogelijk hormonen in, anders word je er idd wat dikker van. Mijn vriendin is er al 1 jaar mee begonnen en ze is er ietskes dikker van geworden. :)
nadorlady15
10-08-2004, 18:38
hey meid,
Ik ken iemand die ook heel erg veel pijn heeft als ze ongesteld is.
Ze is naar de dokter gegaan en die had haar andere pillen daarvoor gegeven ze kon ook de pil nemen maar dat wou ze niet.
Die pillen die zij slikt helpen haar wel goed.
Origineel gepost door samah_kebdania
Ja wie slikt het ik hoor van iedereen je gaat dikker worden je bil gaat groeien je krijgt een buikje enzo enzo...?
Ik zelf slik het niet ik wil het wel doen omdat ik altijd zoveel pijn heb als ik ongesteld ben
Voor die gene die het slikken na hoelang merkte je dat alles ging groeien en wat voor een pil heb je...?
Ik slik de diane pil ter bestrijding/ voorkoming van acne. Ik ben inderdaad aangekomen maar niet zo erg veel. Dat was vooral in het begin. De pil bevorderd de eetlust en je houd meer vocht vast. Ik denk dat dit ook verschilt per persoon. :zwaai:
Origineel gepost door nadorlady15
hey meid,
Ik ken iemand die ook heel erg veel pijn heeft als ze ongesteld is.
Ze is naar de dokter gegaan en die had haar andere pillen daarvoor gegeven ze kon ook de pil nemen maar dat wou ze niet.
Die pillen die zij slikt helpen haar wel goed.
Weet jij de naam van deze pillen? Mijn zus wilt ook liever de pil niet maar wel iets tegen de pijn van de menstruatie.
:zwaai:
VirtualAngel
10-08-2004, 20:09
ik slik ook de pil , maar ben niet aangekomen...
in de bijsluiter staat ook dat gewichtstoenmae zeer zelden voorkomt bij het gebruik van de pil Yasmin...
:zwaai:
samah_kebdania
11-08-2004, 09:29
LQwaadsvrouwtje pfff 1 maandje en je merkt nu al het verschil ?
MOCROGIRL_85
11-08-2004, 19:53
Origineel gepost door LQwaadsvrouwtje
ja ik slik het een maandje nu en ben al wat aangekomen en zoals je zegt rondom mijn bil.
ik merk ook dat ik veel meer honger heb en naar alles grijpt als je zin hebt
en i slik microgynon 30, dit is nog een lichtepil he ;)
nou meid volgens mij ben je een beetje aan et overdrijven (ni gelijk aangevallen voelen) maar ik slik al jaren de pil die jij ook gebruikt en ben geen een keer aangekomen ik ben nog steeds dezelfde persoon als voorheen
het verschilt inderdaad per persoon.
maar wat ik persoonlijk denk is dat het toch iets tussen je oren zit.
je loopt de hele tijd rond met het idee dat je gaat aankomen en daardoor meer gaat eten en ook alleen maar op eten gaat letten
dat is wat ik denk.
zelf gebruik ik de pil en ben er niet van aangekomen.
Tamqeyast
12-08-2004, 13:10
Ik slik het niet ken niemand die het slikt.. ofs..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.