Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goedkope studieboeken

mocrogirl_ik
30-06-2010, 23:29

De school waar ik volgend schooljaar ga studeren heeft mij een boekenlijst gegeven met prijzen bij de boekhandel Selexyz. Ik vind de aangegeven prijzen te hoog en wil niet zoveel aan mijn boeken besteden. Dus vraag ik me af of iemand een boekhandel kent die goedkope studieboeken verkoopt. MVG, Khadija P.S: Ik ga life sciences (chemie) studeren als iemand een van de boeken heeft pm me dan ;)

DiiamantJe
01-07-2010, 09:13
Niemand heeft gezegd dat studeren goedkoop is.. Probeer bol.com! Je kan daar tweedehandse boeken vinden.

112233moh
01-07-2010, 09:22
Of kopieren van je klasgenoot, deed ik ook altijd. ik heb nooit boeken gekocht. wel werkboeken maar geen theorie boeken. en trouwens geloof mij, die boeken gebruik je niet eens. vooral nederlands, engels, en maatschapij als je die ook krijgt

FromMorocco
04-07-2010, 15:27
boeken accountancy 1e jr hier te koop

Mr_Virtual
04-07-2010, 16:52

Boekhandel de Slegte, kun je ze eventueel tweedehands kopen. Ze hebben locaties door heel Nederland. Of anders altijd van te voren reserveren bij schoolbibliotheek. Dan kun je ze een aantal weken reserveren.

meidd
04-07-2010, 17:36
pffff vorig jaar 800 aan uitgegeven.... studeren is zeker niet goedkoop alleen indd probeer bol.com (tweedehans, zijn vaak hele nette boeken, marktplaats kan je ook altijd 1 a 2 boeken vissen en de slegt en de rets moet je dan echt de volle prijs voor betalen) Ik zou alleen wachten met kopen, koop niet alles aan het begin na de eerste maand gaan zoizo paar leerlingen stoppen kan je zo de boeken van overnemen:P

Muslim_NL
04-07-2010, 19:34
Tweedehands ja, en als je geen boekenlijst hier plaatst weet niemand welke boeken je nodig hebt denk ik.

mocrogirl_ik
05-07-2010, 00:30
Bedankt iedereen,, Ik heb 6 boeken nodig dit jaar. Via school kopen ( boekhandel selexyz) kwam ik op ruim 300 euro. Ik heb via marktplaats 4 boeken voor 80 euro gekocht en 2 andere voor elk 35 euro. Totaal dus 150 euro. Dat is echt veeel minder.