112233moh
30-06-2010, 21:59
vandaag heb ik 20 klachten gekregen, gisteren had ik een gesprek met me objectsleider dat ik me best ga doen om alle extra´s te dingen bij te pakken. vandaag krijg ik weer klachten aan me hoofd gesmeten. hij stuurt haar een email van dat ik dat en dit gra yemak niet hebt gedaan. ik ben het echt spuugzat vind het niet leuk heb al jaren via schoonmaakbedrijven gewerkt en nooit klachten gehad. tot op de dag van vandaag zit het me tot hier. Mijn collega heeft het zelfde meegemaakt in het begin, nadat ze ruzie gemaakt had en gezegd heeft als dit nog eenkeer voorkomt ben ik weg. sinds die dag heeft die klootbal geen klacht meer over haar gedaan en sinds 2 weken ik begonnen bent is die weer begonnen met klachten zoals tiolet niet gedaan, niet goed gemopt. kruimeltjes op de tapijt bla bla allemaal leugens:moe: Wat ik nu en me collega wil doen is hem terug pakken, we hebben heel veel dingen geconstateerd zoals glas in de prullenbak gooien wat zijn taak is om dat weg te gooien, elke dag word er wat van ons werk kast weg gehaald. en hij gaat ook weg om 3 uur terwijl hij normaal gesproken 4 uur in de middag pas weg naar huis mag. hoe kunnen wij dit oplossen door hem aan te geven met deze klachten van hem??