Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De dag dat haar veranderde...

Moefassa
12-12-2002, 01:03

Ze lachte altijd, tot die dag. Met tranen in haar ogen rende ze op me af en omhelsde me, alsof ze me jaren heeft gemist. Ik wist niet wat me overkwam. Dit had ik nooit met haar meegemaakt. Haar oogjes waren bezweet van de tranen, en als ik haar voerg wat er aan de hand was gaf ze geen antwoord, ze blijft me aankijken en geeft me een kus. ik schud haar nogmaals en schreeuw wat er aan de hand is, en weer kijkt ze me aan en geeft me weer een kus. Vanaf die dag is ze nooit meer normaal geworden......

El_BouheliYA
12-12-2002, 01:06
Wauwwwwwwww wat mooi....ga verder!!!!...:(

sammygirl111
12-12-2002, 01:08
komt er nog een vervolg van????? :zwaai:

_Star_
12-12-2002, 01:09
en wat gebeurde er toen ?

Moefassa
12-12-2002, 01:11

Dank jullie wel voor de reacties, ik hoop het einde ooit hier op het forum te kunnen zetten maar nu kan ik het nog niet..

sammygirl111
12-12-2002, 01:15
Origineel gepost door Moefassa Dank jullie wel voor de reacties, ik hoop het einde ooit hier op het forum te kunnen zetten maar nu kan ik het nog niet.. take your time!!! but not to much!!!! :zwaai:

elhoeba
12-12-2002, 01:16
EEEEE hoofd wat doe jij nu weer??????? Ewa zied Ga ga slapen en snel ............. XXXX Sanae

Moefassa
12-12-2002, 01:19
Origineel gepost door elhoeba EEEEE hoofd wat doe jij nu weer??????? Ewa zied Ga ga slapen en snel ............. XXXX Sanae Eeeeej waarom ben jij niet online... wagha!! :kwaad:

Moefassa
12-12-2002, 01:29
Origineel gepost door maisa OKE DAN MAAR EEN ANDERE KEER BEN WEL TELEURGESTELD MAAR MAAKT NIET UIT.... IK KOM ER WEL OVER HEEN!!! Sorry schat, ik kom wel met een vervolg (ooit) ;)

elhoeba
12-12-2002, 01:31
hahahahah Ik was niet online sorry lieverd ik maak het wel goed met je..... Hahhahahahhahahahhahaa je krijgt een uhhhhhh............. ........................ uhhhhhhhh uhhhhhhhhhhhhhhhhh????????????????????? uhhhhhhhhhhhhhhh.................................. .... mhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh uhhhhhhhhhhh ik weet het !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uhhhhhhhhhhhhhhhh neej ik weet het niet je krijgt eeen uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh uhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vanavond een lief smsje okee?????????

Moefassa
14-12-2002, 00:08
Achja :)