Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen en verhuizen, van stad naar dorpje :-(

LZN
10-08-2004, 13:44

Salaam aleikoem Ik zou graag willen weten welke leden in Mijdrecht wonen. Ik ga namelijk binnenkort trouwen en mijn a.s.heeft een huis gekocht in Mijdrecht. Ben er een paar keer geweest en ik vind het maar saai. Zou ook graag in kontakt komen met meiden die getrouwd zijn.. Soukran Samira.

Ouidath
10-08-2004, 14:08
Ken 't niet.

Zusterke001
10-08-2004, 14:46
Ik van stad naar dorp...écht saaaaaaaaaaaaaai had ik geweten dat ik me hier zo dood zou vervelen dan had ik mijn man gezegd, dorp of mij :ego:

BintElmagreb
10-08-2004, 14:51
Origineel gepost door Zusterke001 Ik van stad naar dorp...écht saaaaaaaaaaaaaai had ik geweten dat ik me hier zo dood zou vervelen dan had ik mijn man gezegd, dorp of mij :ego: :giechel: Ja... als je dat nou eens had geweten. Maar nu weet ik het, mocht het vookomen, dan weet ik wat ik zal zeggen: Dorp of Moi....? :ego: :haha:

moeder4
10-08-2004, 15:51

mijdrecht is supersaai en helemaal als je uit een stad komt waarom niet en nieuwegein ik hoor dat het daar wat levender is

misstomatisch
10-08-2004, 18:03
Lijkt mij inderdaad wel moeilijk. Hoop wel dat jullie alsnog gelukkig zullen zijn samen. Groetjes

someraa
13-08-2004, 12:09
S MOEILIJK BTR NIET DOEN K BEN IN EEN DORP GEBOREN EN...................LATER VERHUIST NAAR EEN STAD..........LEVUHHHHH.........................K BEN WEER ETRUG GEGAAN NIET OM TE WONEN GELUKKIG MAAR GEWOON BEZOEK JE GEBRACHT.........................EN K ER GEEN SECONDEN MEER BLIJVE..................NIX TE DOEN..............EN IN DORPEN WONEN MEESTAL VEEL HOLLANDERS........DUS STAREN ZE JE ALLEEN MAAR MET HELEEE GROTE OGEN AAN........................XXX

boeja
15-08-2004, 15:15
Origineel gepost door Samira_Sa1978 Salaam aleikoem Ik zou graag willen weten welke leden in Mijdrecht wonen. Ik ga namelijk binnenkort trouwen en mijn a.s.heeft een huis gekocht in Mijdrecht. Ben er een paar keer geweest en ik vind het maar saai. Zou ook graag in kontakt komen met meiden die getrouwd zijn.. Soukran Samira Ken het ook niet persoonlijk, wat ik wel weet is dat de meeste zwarte kousenkerkgangers daar woonachtig zijn!

soulfa
16-08-2004, 20:37
Ik ben de enigste Marokkaanse hier in dit gat waar ik woon. VRESELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb alles op moeten geven, voor mijn mannetje. Ik kwam uit Den Haag. Maar goed je moet er wat voor over hebben. Ik ben gelukkig en daar gaat het om.

mardiya
16-08-2004, 21:08
Origineel gepost door Miss_Magrebia ik ben van dorp naar stad gegaan! Me too, ik ben ook van een boeren gat naar the big city gegaan, en het bevalt me prima !!!! Ik zou ook niet meer terug willen. :zwaai:

Zusterke001
17-08-2004, 01:31
Origineel gepost door Miss_Magrebia [FONT=arial] Wanneer mijn man zou verhuizen, naar een grot... ben ik de eerste die de koffers heeft klaarstaan... Yeah right!

Eftelyah
17-08-2004, 20:17
Ik heb daar vandaag ook nog ruzie om gemaakt met mijn a.s. Daar heb ik nu heel veel spijt van. Hij dacht dat het mij niet om hem ging, maar dat ik gewoon weg wil van huis. Later dacht ik ook, wat heb ik gemeen tegen hem gedaan...ik moet blij zijn met hem overal ter wereld. En ik heb ook gezegd tegen hem dat ik me vreselijk heb gedragen. Maar nu wil ie zelf opeens ook niet meer daar heen :confused: