Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : o dus seks is taboe?

Pagina's : [1] 2

smokey71
12-12-2002, 01:00

ha stel ik hier een normale vraag krijg ik weer zón dom antwoord!!!!!! heb helemaal geen zin nu om het over het geloof te hebben . ik voeg hoe het kan dat de mannen het wel lekker vinden om ***** verwend te worden maar bij de vrouwen vinden ze het blijkbaar vies of zo?vraag me af waarom ik dan juist daar geschoren moet zijn . ik vind het dom dat er op dat ene woord wat ik hier dus niet eens kan schrijven want dan veranfderd het in sterretjes . maar ja in jullie wereld is het blijkbaar taboe tenzij het na 11uur sávonds is want dan zie je alle brave huisvaders weer de hort op gaan en die arme vrouwtjes maar denken dat hun man een goede moslim is hahaha laat me niet lachen

RaZer
12-12-2002, 01:03
Ik denk dat de meeste hier er geen eraringen hebben. + waarom zou je daar antwoord op willen weten het gaat toch uiteindelijk alleen om je man. Dus waarom zou je het van ons willen weten. Het is ook iets wat beter tussen de man en de vrouw moet blijven. En van mij mag je over sex praten maar doe dat op een ander forum. :zwaai:

laboudanda
12-12-2002, 01:04
??????????????????????? YAY IAM THE 1st ONE

NoreJihan
12-12-2002, 01:04
Origineel gepost door smokey71 ha stel ik hier een normale vraag krijg ik weer zón dom antwoord!!!!!! heb helemaal geen zin nu om het over het geloof te hebben . ik voeg hoe het kan dat de mannen het wel lekker vinden om ***** verwend te worden maar bij de vrouwen vinden ze het blijkbaar vies of zo?vraag me af waarom ik dan juist daar geschoren moet zijn . ik vind het dom dat er op dat ene woord wat ik hier dus niet eens kan schrijven want dan veranfderd het in sterretjes . maar ja in jullie wereld is het blijkbaar taboe tenzij het na 11uur sávonds is want dan zie je alle brave huisvaders weer de hort op gaan en die arme vrouwtjes maar denken dat hun man een goede moslim is hahaha laat me niet lachen heb je net een blauwtje opgelopen ofzo Get a life of ga masturberen :D da,mmmmmmmmmmmmmmmmmmnnnnnnnnnn hetw ord werkelijk gekker hier :rolleyes:

laboudanda
12-12-2002, 01:05

Origineel gepost door laboudanda ??????????????????????? YAY IAM THE 1st ONE niet duzzzzzzzzzz U guys are fast!!!!!!!

Toufik19
12-12-2002, 01:05
Origineel gepost door NoreJihan heb je net een blauwtje opgelopen ofzo Get a life of ga masturberen :D da,mmmmmmmmmmmmmmmmmmnnnnnnnnnn hetw ord werkelijk gekker hier :rolleyes: masturberen is haram

RaZer
12-12-2002, 01:07
Origineel gepost door Toufik19 masturberen is haram ze is geen moslim dus haram zal haar (nu nog) niets doen ze is nederlands

smokey71
12-12-2002, 01:12
Origineel gepost door RaZer Ik denk dat de meeste hier er geen eraringen hebben. + waarom zou je daar antwoord op willen weten het gaat toch uiteindelijk alleen om je man. Dus waarom zou je het van ons willen weten. Het is ook iets wat beter tussen de man en de vrouw moet blijven. En van mij mag je over sex praten maar doe dat op een ander forum. :zwaai: WAAROM ????????/ doen jullie niet aan sex? kom je uit een ei? is toch onzin dat je zoiets niet kan vragen? we leven niet meer in anno 1900 hoor. maar goed ik zal jullie niet meer doen blozen en mijn vragen voor me houden

smokey71
12-12-2002, 01:13
nee geen blauwtje opgelopen hoor ,ik geniet weer van mijn vrijheid!!!!!!!!!!!!!!

NoreJihan
12-12-2002, 01:15
Origineel gepost door smokey71 WAAROM ????????/ doen jullie niet aan sex? kom je uit een ei? is toch onzin dat je zoiets niet kan vragen? we leven niet meer in anno 1900 hoor. maar goed ik zal jullie niet meer doen blozen en mijn vragen voor me houden Je mag het wel vragen maar jemoethet anders overbrengen?? Maar ja jij bent ook maar een leeghoofd??? :rolleyes:

Toufik19
12-12-2002, 01:16
Origineel gepost door RaZer ze is geen moslim dus haram zal haar (nu nog) niets doen ze is nederlands ow,vandaar dus haar hormonaal plezier?

tatouzient
12-12-2002, 01:21
Origineel gepost door smokey71 WAAROM ????????/ doen jullie niet aan sex? kom je uit een ei? is toch onzin dat je zoiets niet kan vragen? we leven niet meer in anno 1900 hoor. maar goed ik zal jullie niet meer doen blozen en mijn vragen voor me houden we leven inderdaad ni meer int jaar 1900 maar bijna in 2003 en da betekent nog ni da we mt alles hier gaan zitten rondbazuinen... er is nog iets da wij respect noemen... maar ja, das precies een woordje da je ni kent... :rolleyes: over seks kan openlijk gepraat worden, maar moet je ni afkomen mt je praat van da het iets is waar wij ni aan meedoen... ter info, de liefde bedrijven wordt in de islam hoog geprezen, maar dan wel tss man en vrouw en ni gewoon mt de eerste die je tegenkomt... het is iets tss man en vrouw... iets intiems, iets moois... misschien voor jou ni, misschien is het voor jou een dagelijkse zaak da je doet zoals je ademen... ik zou zeggen, schaf je een poppetje aan en doe wa je wil doen, maar hou het voor jezelf (allé als je een tikkeltje respect voor jezelf hebt hé?)... bisous xxx

smokey71
12-12-2002, 01:32
Origineel gepost door verwijderd die vrijheid zal niet lang duren eens ga je dood :o gaaaaapppp

tatouzient
12-12-2002, 01:41
Origineel gepost door smokey71 :o gaaaaapppp ja gaaaaaaaaap maar goed zou ik zegge a tabouharescht!! bisous xxx

Tnawie
12-12-2002, 02:00

Origineel gepost door laboudanda niet duzzzzzzzzzz U guys are fast!!!!!!! razer is niet voor niks een super sayin :D razer met zn lap tekst heeft het van jou twee woordjes gewonen :stout: :hihi:

Pagina's : [1] 2