Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Royal Air Maroc

Pagina's : [1] 2 3

oujdia89
30-06-2010, 14:45

Hallo, uit nieuwsgierigheid ben ik heel erg benieuwd naar jullie ervaring met vliegmaatschappij Royal Air Maroc. Ik heb wel langer dan 13 jaar niet gevlogen met hen, vanwege de manier van hun handelen/ communicatie. Dit jaar ben ik noodgedwongen bij hun terechtgekomen om met spoed binnen een half uur een ticket te kopen op Schiphol. Vanwege het overlijden van mijn broer. Zij hebben 2 tickets op hetzelfde naam geboekt. het ging om de voornaam. Bij de ene moest een 'a' weg. Dit heb ik nadrukkelijk gezegd, maar zij gaven aan dat het belangrijkste de achternaam gaat. Er wordt niet naar voornaam gekeken. Aangezien de achternaam hetzelfde is, kon ik gewoon vertrekken. In marokko moest ik naar een kantoor van hun gaan om tickets en betaalbewijzen halen. Wij zijn dus daarmee wel gerezen naar marokko,maar terug was een hel. Wij hebben een nieuwe ticket moeten kopen. Dus het retourticket is weggegooid geld. Ik heb naast het rouwen zoveel heen en weer moeten reizen om dat goed te krijgen. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Heel erg vermoeiend. In Marokko werd ik uitgelachten van oor tot oor, ze zeiden dat ik in NEDERLAND heb geboekt en betaald, dus moeten zij de fout ook herstellen. Op mijn vraag dat het toch om één organisatie gaat, keken ze mij aan of ik uit een ander wereld kwam en dommer dan dom ben, dat ik niet begreep dat elk kantoor verantwoordelijk is voor zijn kistje. Wie o wie heeft er nog meer van zulke ervaringen met Royale Air Maroc????? Nu gaat het mij niet eens meer om het geld, maar om hun arrogantie en misbruik van de macht. Ik vind dat dit moet stoppen!!!! groetjes Ais

Mocro_hannantje
30-06-2010, 19:50
Ik heb geen slechte ervaring met Royal Air Maroc! Ik ben in de zomer 2009 geweest, en de reis verliep elhmdl heel goed :goedzo: Lkhir inshallah! Allahie yar7am je broer:sjans:

SALAH1
01-07-2010, 01:34
Vaak met RAM gegaan (stuk of 7 keer) nooit een probleem gehad.

oujdia89
01-07-2010, 01:47
Up!! Anderen misschien?

Yas4ever
01-07-2010, 10:15

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff dat is echt marokko. Ik word er echt een beeetje moe van die mentaliteit. Ze werken nooit mee. als je geen geld geeft helpen ze je niet. altijd maar zo ''bang'' zijn en hopen dat ze het voor je regele

112233moh
01-07-2010, 13:14
ik reis er 19 juli inschallah mee, ik hoop dat alles goed gaat komen. ik denk dat elke vliegmaatschapij zo is. vind niet dat we de schuld aan de ´´Marokkanen´´ moeten verschuiven zoals deze jongen bovenaan gaf de mentaliteit klopt inderdaad niet. maar we zijn allemaal mensen, en maken allemaal fouten. Allah ra3moe voor je broer

-PreciousLady
02-07-2010, 13:22
't is correct dat er vaak en veel mis gaat bij Royal Air Maroc.

rawiya
02-07-2010, 15:29
Ina lilahie wa ilayhie raji3oen. Ik heb heel lang geleden voor het laatst met RAM gereisd. Over 2 weken ga ik dus ook met mijn baby vliegen. Ben heel benieuwd. Een van de slechtste ervaringen was een staking. Ik moest terug vanaf Al Hoceima en er was al een paar dagen een staking aan de gang. Wij van tevoren naar het kantoor in Al Hoceima om te informeren. Nou ze ontkende dat er werd gestaakt, terwijl ik dat zeker wist aangezien familie in Nederland dit op de voet volgde. Mouhiem de bewuste dag gewoon naar de luchthaven van Al Hoceima. Overal waren er mensen: sommigen waren al 3 dagen gestrand en werden bij uitzondering van flesjes water en stokbrood met la vache qui rit voorzien. Na uren kwam er eindelijk een vliegtuig. Het was echt vechten om een plekje, maar ik zat op de eerste vlucht! De vlucht zou gewoon naar Amsterdam gaan, maar eenmaal in de lucht werd doodleuk omgeroepen dat het toestel naar Brussel zou gaan en dat daar een bus klaar zou staan om mensen naar Amsterdam te vervoeren. Bij aankomst in Brussel moesten de Schiphol gangers hun koffer aanwijzen. Het bleek dat het toestel ons toch naar Amsterdam zou brengen. Na 12 uur vertraging kwam ik hamdoelilah aan!

112233moh
02-07-2010, 16:38
Ina lilahie wa ilayhie raji3oen. Ik heb heel lang geleden voor het laatst met RAM gereisd. Over 2 weken ga ik dus ook met mijn baby vliegen. Ben heel benieuwd. Een van de slechtste ervaringen was een staking. Ik moest terug vanaf Al Hoceima en er was al een paar dagen een staking aan de gang. Wij van tevoren naar het kantoor in Al Hoceima om te informeren. Nou ze ontkende dat er werd gestaakt, terwijl ik dat zeker wist aangezien familie in Nederland dit op de voet volgde. Mouhiem de bewuste dag gewoon naar de luchthaven van Al Hoceima. Overal waren er mensen: sommigen waren al 3 dagen gestrand en werden bij uitzondering van flesjes water en stokbrood met la vache qui rit voorzien. Na uren kwam er eindelijk een vliegtuig. Het was echt vechten om een plekje, maar ik zat op de eerste vlucht! De vlucht zou gewoon naar Amsterdam gaan, maar eenmaal in de lucht werd doodleuk omgeroepen dat het toestel naar Brussel zou gaan en dat daar een bus klaar zou staan om mensen naar Amsterdam te vervoeren. Bij aankomst in Brussel moesten de Schiphol gangers hun koffer aanwijzen. Het bleek dat het toestel ons toch naar Amsterdam zou brengen. Na 12 uur vertraging kwam ik hamdoelilah aan! Zo erg, ik ga ook over 2 weken met Ram 19 juli inschallah. jij zekers ook

Rayaan_8
02-07-2010, 16:51
Wij liggen al jarenlang in de clinch met Royal Air Maroc. En vorige jaar was het weer mis toen ik met de vliegtuig terug kwam. We hebben al een aantal keer een zogenaamde shikaya opgestuurd. En geloof mij, meeste van deze shikayaat komen niet verder dan die moedier diwani of de lkaid :moe: Na hemel en aarde te hebben bewogen hebben we uiteindelijk de kans gekregen op de 3amil te spreken en deze arrogante klootzak heeft er helemaal NIETS aan gedaan. We konden gewoon weer nieuwe tickets kopen als we op tijd terug naar NL wouden vliegen :moe: Ik denk dat marokko echt nooooooooiit zal veranderen

112233moh
02-07-2010, 17:01
Wij liggen al jarenlang in de clinch met Royal Air Maroc. En vorige jaar was het weer mis toen ik met de vliegtuig terug kwam. We hebben al een aantal keer een zogenaamde shikaya opgestuurd. En geloof mij, meeste van deze shikayaat komen niet verder dan die moedier diwani of de lkaid :moe: Na hemel en aarde te hebben bewogen hebben we uiteindelijk de kans gekregen op de 3amil te spreken en deze arrogante klootzak heeft er helemaal NIETS aan gedaan. We konden gewoon weer nieuwe tickets kopen als we op tijd terug naar NL wouden vliegen :moe: Ik denk dat marokko echt nooooooooiit zal veranderen Woww zo erg, doe voor mijn Doa dat het niet zo bij ons gaat gebeuren al die toestanden heb daar dus echt geen zin in.

Saroma
02-07-2010, 17:09
Gisteren vliegveld Tanger was voor sommigen een hel die zaten er al vanaf 7 uur in de ochtend tot na mijn vlucht die was om 6 uur ofso niks gergeld niks geen eten gehad niks geen helpende mensen of het RAM was weet ik niet maar de marokkanen zijn alles behalve vriendelijke geweest naar die mensen behalve dan die paar die wat dirhams over hadden.. Zelf niks aan de hand behalve wat vertraging en sukkelige politie agenten vive le Maroc Fuck de mensen

Rayaan_8
02-07-2010, 18:00
Woww zo erg, doe voor mijn Doa dat het niet zo bij ons gaat gebeuren al die toestanden heb daar dus echt geen zin in. wollah die doe3a voor jouw maak ik echt vanuit het diepst van me hart en voor alle mgharba. zoiets wens je gewoon niet 2 vakanties achter elkaar doorgebracht in die soort mashakiel de komende 10 jaar zie je mij niet in marokko

oujdia89
02-07-2010, 23:56
Drama dus!

toefa7a
03-07-2010, 00:16

ik ga 18 juli met RAM wie ook???? ik reis in mn eentje snik snik

Pagina's : [1] 2 3