Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vliegt er iemand naar marokko via Malaga de komende periode?

anwoe
30-06-2010, 13:55

laat me weten welke route je neemt (taxi, bus ) Algicirac of Tarifa Ik wil via Tarifa naar tanger lijkt me toch sneller met de Fast Ferry nog mensen die op 2 juli vertrekken?? :)

Anoe123
30-06-2010, 15:28
ik vertrek naar malaga op 8 juli

marmita-lover
30-06-2010, 17:01
ik ben zeer bekend in Malaga, wie info wilt over hoe je vanuit luchthaven bij de haven komt en info over prijzen van de taxi's en bussen kan mij gewoon pm'en. ik raad jullie vliegtuig andalusia aan, je kunt ook gewoon meteen door met het vliegtuig van malaga naar Nador/Tanger, vorig jaar was dat voor mij goedkoper dan de boot en je was maar 20minuten onderweg:D

ja3dar
30-06-2010, 20:20
ik ben zeer bekend in Malaga, wie info wilt over hoe je vanuit luchthaven bij de haven komt en info over prijzen van de taxi's en bussen kan mij gewoon pm'en. ik raad jullie vliegtuig andalusia aan, je kunt ook gewoon meteen door met het vliegtuig van malaga naar Nador/Tanger, vorig jaar was dat voor mij goedkoper dan de boot en je was maar 20minuten onderweg:D \ bij welke maatschappij had je geboekt voor malaga - nador en had je van te voren geboekt of last minute?

Larache86
30-06-2010, 20:32

Echt kut joh via Malaga vliegen, beter direct naar Tanger. Zoveel duurder is het ook al weer niet... Via malaga pak je de bus voor 1 euro naar station en dan weer 10 euro naar Algeciras.

marmita-lover
01-07-2010, 01:20
\ bij welke maatschappij had je geboekt voor malaga - nador en had je van te voren geboekt of last minute? van te voren, mijn vader had betaald ik ben nog best jong haha. maar iig, we gingen van amsterdam naar malaga. ik heb mijn opa daar wonen dus bleven we daar 3-4 dagen, hadden we daar geboekt voor 6 personen (2 kinderen) in totaal 520 euro. en dat andere ticket met transavia was 1400 euro

marmita-lover
01-07-2010, 01:22
we hadden toen bij rifairways ofzo geboekt, alleen die was later failliet gegaan dus werden we vervoerd door Andalusia.

zina_hbiba
01-07-2010, 11:56
ik wil ook binnenkort gaan via malaga. maar de tickets zijn duur