Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bored

Pagina's : [1] 2

lella_ouafae
10-08-2004, 11:51

i am bored.. :( de ov is nie geldig.. :(

Azzzizzz
10-08-2004, 11:53
ze hadden de ov moeten koppelen aan de studiefinaciering. dan was je helemaal Bored

lella_ouafae
10-08-2004, 11:54
de ov is gekoppeld aan de studiefinanciering hoor...

Azzzizzz
10-08-2004, 11:58
Origineel gepost door lella_ouafae de ov is gekoppeld aan de studiefinanciering hoor... ja, oke maar ik denk verder dan koppeling kwa duur, maar ook kwa geldigheid dus bedoel ik te zeggen dat in de tijd dat je ov niet geldig is, dan je geen studiefinanciering krijgt.

lella_ouafae
10-08-2004, 11:59

Origineel gepost door Azzzizzz ja, oke maar ik denk verder dan koppeling kwa duur, maar ook kwa geldigheid dus bedoel ik te zeggen dat in de tijd dat je ov niet geldig is, dan je geen studiefinanciering krijgt. jah oke dat zou echt helemaaaaaaaaaaaaaaal erg zijn hahaha jij bent echt een wijsneus weet je dat?

Azzzizzz
10-08-2004, 12:00
Origineel gepost door lella_ouafae jah oke dat zou echt helemaaaaaaaaaaaaaaal erg zijn hahaha jij bent echt een wijsneus weet je dat? zolang jij van me houdt, wil ik alles zijn. :D :D :D :D van wijsneus tot neus van de zalm

lella_ouafae
10-08-2004, 12:03
ik hou van al mijn moslim-broeders en -zusters, als je die manier van 'houden van' bedoelt :D

Azzzizzz
10-08-2004, 12:44
Origineel gepost door lella_ouafae ik hou van al mijn moslim-broeders en -zusters, als je die manier van 'houden van' bedoelt :D ik ken geen andere manier hoor. of ja wel, maar dan had je ouder moeten wezen en in je jonge jaren mijn vader moeten verleiden en hem zien te trouwen. dan verwachtte ik moederliefde van je, maar gelukkig daarin ben ik ook reeds voorzien.

IkBenSaliha
10-08-2004, 12:57
Origineel gepost door Azzzizzz ze hadden de ov moeten koppelen aan de studiefinaciering. dan was je helemaal Bored :hihi: Wallahillah... Ach ja... OV is niet echt belangerijk voor mij...:ego:

lella_ouafae
10-08-2004, 14:27
Origineel gepost door Azzzizzz ik ken geen andere manier hoor. of ja wel, maar dan had je ouder moeten wezen en in je jonge jaren mijn vader moeten verleiden en hem zien te trouwen. dan verwachtte ik moederliefde van je, maar gelukkig daarin ben ik ook reeds voorzien. Je vergeet één manier van 'houden van' en dat is de liefde tussen een vrouw en een man ;) Maar in deze situatie is daar absoluut geen sprake van hoor :p

Qassam
10-08-2004, 14:39
Origineel gepost door lella_ouafae Je vergeet één manier van 'houden van' en dat is de liefde tussen een vrouw en een man ;) Maar in deze situatie is daar absoluut geen sprake van hoor :p :hihi:

lella_ouafae
10-08-2004, 14:43
Origineel gepost door Qassam :hihi: :Iluvu:

Qassam
10-08-2004, 14:44
Origineel gepost door lella_ouafae :Iluvu: ;)

Azzzizzz
10-08-2004, 14:46
Origineel gepost door lella_ouafae Je vergeet één manier van 'houden van' en dat is de liefde tussen een vrouw en een man ;) Maar in deze situatie is daar absoluut geen sprake van hoor :p inderdaad tussen man en vrouw, en daarom heb ik die niet vermeldt, niet omdat ik het vergeten was, maar omdat ik misschien van hetzelfde sexe ben als u.

Vlampje
10-08-2004, 14:57

Origineel gepost door Azzzizzz ze hadden de ov moeten koppelen aan de studiefinaciering. dan was je helemaal Bored Haha, das een goeie. Dan was iedereen nu thuis uit zn neus aan t eten, behalve de werkende zielen natuurlijk, die moeten dan 2 keer zo hard werken om dat gat op te vullen.

Pagina's : [1] 2