Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bush blundert

Pagina's : [1] 2

LZN
10-08-2004, 11:15

Bush blundert De Amerikaanse president George Bush staat er om bekend zich af en toe knullig te verspreken. Donderdag leverde hij opnieuw een pareltje af. Hij beweerde dat Amerika constant plannen aan het smeden is om het eigen land aan te vallen. Niemand in het publiek reageerde op de uitspraak, maar waarschijnlijk werd Bush in de rest van de wereld uitgelachen. Nu.nl http://www.financetelevision.nl/vid...70800&quality=2 Cc.

A_K_A
10-08-2004, 11:25
Het was zeker niet de eerste keer. :hihi:

R0osje
10-08-2004, 11:25
Origineel gepost door Couscousje Bush blundert De Amerikaanse president George Bush staat er om bekend zich af en toe knullig te verspreken. Donderdag leverde hij opnieuw een pareltje af. Hij beweerde dat Amerika constant plannen aan het smeden is om het eigen land aan te vallen. Niemand in het publiek reageerde op de uitspraak, maar waarschijnlijk werd Bush in de rest van de wereld uitgelachen. Nu.nl http://www.financetelevision.nl/vid...70800&quality=2 Cc Bush is een blunder, van daar dat hij alleen maar blundert.. P.s: The page cannot be found

Junkie
10-08-2004, 11:30
Politici?:jammer:

3rwin
10-08-2004, 12:24

Kan iemand de tekst hier plaatsen? De video afspelen lukt me niet namelijk.

DonAgewan
10-08-2004, 12:31
Zag je die strakke gezichten van die officieren :D Niemand durfde in lachen uit te breken en terecht straks zijn ze hun baan kwijt.,

3rwin
10-08-2004, 12:40
OK. Het is me gelukt en het is helemaal geen blunder. 'Our enemies are innovative and resourcefull. So are we! They never stop thinking of new ways to harm our country and our people. And neither do we!' Wat is hier mis mee?

ibtisamc
10-08-2004, 12:43
3rwin die aap van een bush heeft wel degelijk een grote blunder begaan hij heeft namelijk zijn eigen land ten oorlog verklaard. Heb het zelf op het nieuws gezien! Ontkennen heeft geen zin mijn beste!

Grover
10-08-2004, 13:09
They never stop thinking of new ways to harm our country and our people. And neither do we!' :hihi:

LadyBerkania
10-08-2004, 13:14
:hihi: ik zag 't ook op 't nieuws was wel droog ahahhaha

Raihana
10-08-2004, 13:15
Ik heb altijd al gedacht dat die zwijn niet goed bij zijn hoofd was..

Raihana
10-08-2004, 13:21
Origineel gepost door Sanglier Al Sadr was gisteren ook leuk in beeld. Die man gaat af zodra hij in beeld verschijnt. De topic heet: Bush blundert en niet Al Sadr......... Loser..

3rwin
10-08-2004, 13:32
Origineel gepost door Sanglier Voeg de laatste twee zinnetjes samen, dan krijg je een zin met de volgende strekking: "We never stop thinking about ways to harm our country and our people" Nou en? Ik mag hopen dat onze regering ook nadenkt over hoe ons land schade toegebracht zou kunnen worden.

ibtisamc
10-08-2004, 20:45
Origineel gepost door Sanglier .. om vervolgens maatregelen te nemen om dat te voorkomen.. Scherp! Je kunt niet iets voorkomen als het bestemd is om te gebeuren zoiets noemt men HET LOT sanglier! Heb je daar ooit al es van gehoord :rolleyes: !!!

ibtisamc
10-08-2004, 20:55

Origineel gepost door Sanglier Jazeker! Dus jij bent zo iemand die haar kinderen niet laat inenten tegen polio en meningitis? Inenting tegen polio is hier in Belgie verplicht mijn beste sanglier in Nederland dan niet?!

Pagina's : [1] 2