Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ouders sloten dochters mogelijk jarenlang op

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

LadyBerkania
10-08-2004, 10:05

Uitgegeven: 9 augustus 2004 11:05 Laatst gewijzigd: 9 augustus 2004 17:35 DEN HAAG - De politie heeft vrijdag een man (48) en vrouw (46) uit Den Haag aangehouden omdat zij hun dochters van 16 en 19 jaar mogelijk meerdere jaren hebben opgesloten in huis. De politie maakte dat maandag bekend. Het is niet duidelijk hoe lang de meisjes precies hebben vastgezeten in hun ouderlijk huis in de wijk Transvaal. Het zou gaan om een periode van één en mogelijk meer jaren, zei een politiewoordvoerster. Meer arrestaties De politie bevrijdde de meisjes nadat ze meerdere tips had gekregen over de opsluiting. De dochters bleken gewond. Mogelijk hebben ook andere verdachten dan de ouders de twee mishandeld. De politie verwacht meer arrestaties te verrichten in deze zaak. Volgens een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) worden de ouders van de meisjes verdacht van het opsluiten van hun dochters en van poging zware mishandeling. De verdachten zijn maandagmiddag voorgeleid aan de rechter-commissaris, die bepaalde dat het OM hen de komende tien dagen mag vasthouden. Goed beeld Over de achtergronden van de zaak wilde de politiewoordvoerder maandag nog niets zeggen. "We denken dat we een goed beeld hebben van de situatie, maar in het belang van het onderzoek zeg ik daar niks over." De slachtoffers zijn na hun bevrijding behandeld in het ziekenhuis en daarna overgebracht naar een veilig onderkomen. bron www.nu.nl :jammer: baz.

TaZeMiT
10-08-2004, 10:09
wie sluit zijn dochters nou op ziekkkkkkkkkkk

LadyBerkania
10-08-2004, 10:12
Ja zeker of de ouders konden de dochters niet in toom houden. En besloten ze ze zo te straffen. Of ze hebben iets 'raars' gedaan. Of de ouders zijn heel erg ziek..maar ja dat is bij beide zaken ziek. Maar 't is soms te begrijpen. Sommige kinderen ewa baz totaal geen opvoeding genoten. Niet dat ik 't goed praat ofzo..

Peej
10-08-2004, 10:55
In het Brabants Dagblad van vanmorgen staat dat de meiden aan de bel hebben getrokken omdat ze bang waren om uitgehuwelijkt te worden. Daar was in het gezin al over gesproken maar er was nog niets definitief.

Noena
10-08-2004, 11:43

Nou.. :rolleyes: Die ouders hebben duidelijk niet hetgeen kunnen bereiken met wat ze in eerste instantie in gedachte hadden zo te horen.. Je kinderen kluisteren en volledig van de buitenwereld terugtrekken werkt alleen maar averechts..En dat is wat deze ouders ten lijve hebben moeten ondervinden..diep triest..

LadyBerkania
10-08-2004, 13:12
Origineel gepost door Noena Nou.. :rolleyes: Die ouders hebben duidelijk niet hetgeen kunnen bereiken met wat ze in eerste instantie in gedachte hadden zo te horen.. Je kinderen kluisteren en volledig van de buitenwereld terugtrekken werkt alleen maar averechts..En dat is wat deze ouders ten lijve hebben moeten ondervinden..diep triest.. Zeker diep triest. Aan de ene kant heb ik medelijden met ie ouders. Omdat ze zo wanhopig waren als 't ware. Want anders hadden ze ze nooit 'opgesloten'. Maar wat bedoel je precies Peej?

a3ir
10-08-2004, 15:32
Origineel gepost door hollandcore Het zijn zeer zeker weer buitenlanders,die drijven het land nog een keer de afgrond in met die andere cultuur. Ben jij der weer ,herzl :rolleyes: Onkruid vergaat niet......zucht.

LadyBerkania
10-08-2004, 15:34
Origineel gepost door hollandcore Het zijn zeer zeker weer buitenlanders,die drijven het land nog een keer de afgrond in met die andere cultuur. Als je niets intressant te melden heb houd dan alsublieft je onzin bij je... Alvast bedankt voor de medewerking.... Berkania.. ps probeer www.jongrechts.nl je mattie's zitten daar ;)

Nounousa
10-08-2004, 15:37
Onwetendheid is de oorzaak van de ondergang v/d mens.

Noena
10-08-2004, 15:48
Origineel gepost door hollandcore Dit is nog steeds MIJN land,en hier hebben we in tegenstelling tot andere landen de vrijheid van meningsuiting. Hier kan ik wel mee leven...vrijheid van mening is iets wat bij ladyberkania niet voorkomt in haar vocabulaire.. :rolleyes:

LadyBerkania
10-08-2004, 15:51
Origineel gepost door hollandcore Dit is nog steeds MIJN land,en hier hebben we in tegenstelling tot andere landen de vrijheid van meningsuiting. JOUW land hmm van je papa zeker ga ga slapen kleine...ik ben hier ook geboren dus ben ook een nederlandse.. :rolleyes: Je mag je mening uiten.....Behalve als je iemand er mee kwetst...(dat doe je jongeman).

LadyBerkania
10-08-2004, 15:54
Origineel gepost door Noena Hier kan ik wel mee leven...vrijheid van mening is iets wat bij ladyberkania niet voorkomt in haar vocabulaire.. :rolleyes: Dame vrijheid van meningsuiting komt zeer zeker voor in mijn vocabulaire. Maar ik probeer niemand te kwetsen en ik ga niemand over 1 kam scheren en dat doe jij wel....Vandaar dat ik er wat van zei....maar ja ik ben om eerlijk te zijn een beetje moe geworden...ik lekker weer door met me werk......veel intresantter dan deze onzin

Noena
10-08-2004, 16:40
Origineel gepost door LadyBerkania Dame vrijheid van meningsuiting komt zeer zeker voor in mijn vocabulaire. Maar ik probeer niemand te kwetsen en ik ga niemand over 1 kam scheren en dat doe jij wel....Vandaar dat ik er wat van zei....maar ja ik ben om eerlijk te zijn een beetje moe geworden...ik lekker weer door met me werk......veel intresantter dan deze onzin Werken had je een paar uur geleden al moeten doen.. En eh gevoel van onmacht hoef je niet meteen op je werk af te schuiven hoor..

The_Borg
10-08-2004, 20:12
Het waren turken he. Zag het op het nieuws. Wat een kutouders heb je dan, je opsluiten en mishandelen. En dan is er ook nog zo'n turkse buurman die de ouders verdedigd. "Die mensen, dat zijn hele goeie mensen hoor. Ik ken ze. Word allemaal opgeblazen die mishandeling enzo." Wat een sukkel. Levenslang moeten die ouders krijgen.

jamalb6
10-08-2004, 20:55

Origineel gepost door Barcelona Vuile leugenaar! Als ik nog een dergelijke opmerking tegenkom zijn voor jou de rapen gaar! Barca Ik mag jou wel broeder! :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8