Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bomexplosies treffen toeristenwijk Istanbul

Pagina's : [1] 2

LZN
10-08-2004, 08:48

Bomexplosies treffen toeristenwijk Istanbul ISTANBUL - Bij twee kleine hotels in de Turkse stad Istanbul hebben zich in de nacht van maandag op dinsdag vrijwel tegelijkertijd bomexplosies voorgedaan. Daardoor kwam een persoon om het leven en raakten zeker zeven mensen gewond, aldus het Turkse persbureau Anatoliƫ op gezag van de politie. Politiechef Cerrah meldde dat waarschijnlijk sprake is van terreuraanslagen. Kort voor de explosies was in een anoniem telefoontje gezegd dat in een van de hotels een bom zou ontploffen. De ontploffingen hadden omstreeks 1.00 uur Nederlandse tijd plaats in de districten Laleli en Sultanahmet. In hotel Pars in Laleli waren op het moment van de aanslag 37 mensen. Holiday Hotel De tweede aanslag werd gepleegd in het Holiday Hotel in Sultanahmet. Daar bevonden zich op het moment van de explosie twintig mensen. Kort na de aanslagen in de toeristenwijk ontploften twee bommen in een opslagplaats voor lpg. Niemand raakte gewond en er ontstonden ook geen gaslekken, aldus een Turkse functionaris. Vorig jaar november werden in Istanbul zelfmoordaanslagen gepleegd op twee synagogen, het Britse consulaat en een vestiging van een Britse bank. In totaal kwamen daarbij 62 mensen om, onder wie vier zelfmoordenaars. Cc.

Deliana
12-08-2004, 15:55
Origineel gepost door globetrotter Volgens mij stond er zonet nog een bericht van ene zindelali... Ik weet niet in hoeverre vrijheid van meningsuiting op deze site van toepassing is, maar ik krijg het idee dat deze zindelali de mond gesnoerd is... Er stond idd een bericht van zindelali....... :D

arabchrstn
12-08-2004, 16:05
Ik denk dat er een moderator, genaamd Barcelona, terug is van vakantie. Zo'n moderator wil ook zijn ego een beetje laten gelden. Je bent niet voor niks man, dus ban je wat mensen, verplaats je topics en delete je op eigen initiatief berichten... Je moet toch wat te doen hebben.

arabchrstn
12-08-2004, 16:27
Gewoon laten staan, zo'n bericht. Iedereen heeft recht op een mening. Ook een belachelijke mening telt mee.

zindelali
18-08-2004, 03:13

ik heb schijt ann jullie allemaal , dit is mijn mening en veel mensen delen mijn mening , ik vind het gewoon jammer hoe onze geloof weg vaagt , en als je er wat van zegt ben je slecht , je berichten worden zelfs verwijderd hiero , waarom dan ?i s de waarheid dan soms te hard voor jullie? in elk geval ik blijf bij mijn standpunt en moderator doe niet zo schijn heilig en laat mijn bericht gewoon staan . ik vind het erg dat er onschuldige mensen zijn gedood maar iedereen gaat dood en hun moment was toevallig daar , ik wens nogmaals een bomaanslag toe aan alle landen die zeggen dat zij moslims zijn en gewoon dingen doen die verboden zijn in de islam , want door hun groeien onze kinderen straks in een land op waar je topless mag zonnen , waar drank word geschonken , en waar h o e r e n de baas zijn . lees dit hieronder dan weet je wat ik bedoel met h o e r e n . ..... voor alle duidelijk heid ..... in Marokko noemen ze de koning ..sidna en amir al moumininin , hoe hij er bij komt weet ik niet .................heb je de vrouw van onze heilige koning mohammed de zesde gezien toen ze naar frankrijk is gegaan in haar korte rokje , ze heeft die vieze president gekust op zijn wangen .....................................terwijl deze president de hoofdoeken wil verbieden ...... eerlijk inshallah beginnen ze bij hem met bom aanslagen hij verdient de gruwelijke dood de lafaard , hoe haal je het in je kop om te buigen voor Shirac en zijn maatjes ............tfoe 3likom a lkoufar

Praetorian
18-08-2004, 09:25
Origineel gepost door Couscousje :haha: Ik denk dat we moeten kijken of er nog een plekje vrij is voor je in Sangliers gewatteerde isoleercel. Cc Ach...weet je...blaffende honden bijten niet......

Peej
18-08-2004, 10:44
Origineel gepost door zindelali ik heb schijt ann jullie allemaal , dit is mijn mening en veel mensen delen mijn mening , ik vind het gewoon jammer hoe onze geloof weg vaagt , en als je er wat van zegt ben je slecht , je berichten worden zelfs verwijderd hiero , waarom dan ?i s de waarheid dan soms te hard voor jullie? in elk geval ik blijf bij mijn standpunt en moderator doe niet zo schijn heilig en laat mijn bericht gewoon staan . ik vind het erg dat er onschuldige mensen zijn gedood maar iedereen gaat dood en hun moment was toevallig daar , ik wens nogmaals een bomaanslag toe aan alle landen die zeggen dat zij moslims zijn en gewoon dingen doen die verboden zijn in de islam , want door hun groeien onze kinderen straks in een land op waar je topless mag zonnen , waar drank word geschonken , en waar h o e r e n de baas zijn . lees dit hieronder dan weet je wat ik bedoel met h o e r e n . ..... voor alle duidelijk heid ..... in Marokko noemen ze de koning ..sidna en amir al moumininin , hoe hij er bij komt weet ik niet .................heb je de vrouw van onze heilige koning mohammed de zesde gezien toen ze naar frankrijk is gegaan in haar korte rokje , ze heeft die vieze president gekust op zijn wangen .....................................terwijl deze president de hoofdoeken wil verbieden ...... eerlijk inshallah beginnen ze bij hem met bom aanslagen hij verdient de gruwelijke dood de lafaard , hoe haal je het in je kop om te buigen voor Shirac en zijn maatjes ............tfoe 3likom a lkoufar Waarom woon jij eigenlijk in een westers land, waar het merendeel van de inwoners alles doet wat jouw Islam verboden heeft. Ben jij hier niet ontzettend ongelukkig? Ik heb medelijden met je.

Danielle2
18-08-2004, 12:14
Origineel gepost door Peej Waarom woon jij eigenlijk in een westers land, waar het merendeel van de inwoners alles doet wat jouw Islam verboden heeft. Ben jij hier niet ontzettend ongelukkig? Ik heb medelijden met je. Hij is vast gedwongen hier te blijven. Welke looser blijft vrijwillig op een plek die hij veracht?

zindelali
29-08-2004, 02:16
ik veracht nederland niet ik hou van nederland , nederland is een eerlijke land en een betrouwbare land , ik haat de arabische landen waar de verkeerde leiders zitten , door hun gebeuren al deze aanslagen , van mij mag Beatrix marokko runnen . en wat betreft turkije F U C K DIE REGERING VAN ZE , ze hebben zelf gevraagd om aanslagen , wie het nog niet helemaal vat nog een keer dan , er word geen rekening gehouden met mensen die hun geloof willen vasthouden , wat gebeurd er als je een wet invoert dat vrouwen topless mogen zonnen in een land waar veel moslims wonen , een aanslag dus , hoe kan je dan verbaasd zijn . in Irak word hun land afgenomen door Amerikanen die bioscopen , barretjes ,h o e r e n , en allerlei amerikaanse troep willen invoeren , Afghanistan is onder controle van Amerikanen die willen de islam overnemen . Marokko is al ver heen deze heeft haar heilige geloof verkocht en is nu bijna de nieuwe Thailand wwar je voor 50 dirham (5 euro) een h o e r t j e kan pakken in een van de duizenden barren die marokko nu telt . dagelijks worden onze broeders afgeslacht in israel , terwijl de moderne moslims van deze tijd het druk hebben met koufar gebruiken en gewoontes. en dan halen jullie het in jullie hoofd om te vragen hoe het nou komt dat er aanslagen gepleegd worden stelletjes varkens

Pagina's : [1] 2