Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Kantine...

BentDagilia
11-12-2002, 23:20

Ja ja iedere school heeft er één en iedere werkplaats... De Kantine is voor mij een Plek om ff te chillen en om tot rust te komen ( voor zover je dat rust noemt ;) ) Wie van jullie is ook iemand die veel in de kantine hangt en die er best wel een beetje gehecht aan is :D Bent Dagilia :zwaai:

Salaama
11-12-2002, 23:21
Voor het eten wel ja,,

saidaaatje
11-12-2002, 23:22
hmmmmm wij gaan altijd met 2 klassen in de kantine zitten en best wel gesellieeeeee

-xxx-Rachida
http://www.meergronden.nl/img/kantine.jpg kijk is ff.....laat de smaakpolitie maar hier niet naar binnen :D

EMIEN

WIJ HEBBEN ECHT EEN LEUKE KANTINE ........................... Pooltafel............tafelvoetbal....ETEN!........ . en natuurlijk tafels en stoelen.................................:D

EMIEN
11-12-2002, 23:23
WAAROM heeft marokko.nl geen kantine....................................??? kunnen we lekker hangen........................:D

BentDagilia
11-12-2002, 23:24
Wij hebben een droge kantine maar ja op de een of ander manier is er een leuk sfeertje.. we hadden een tefaelvoetbal maar ja we gingen daar telkens om vechte en nU hebben we alleen maar Tafels en Stoelen :D Maar je wilt niet weten wat we allemaal bedenken om het leuk te maken :D BenT Dagilia

sihemB
11-12-2002, 23:26
onze kantine is vet groot niet normaal meer. ennuh je hebt daar lekker eten...vorig jaar hing k daar veel rond maar nu niet meer zo erg... sihemB :D

BentDagilia
11-12-2002, 23:27
Emien.. een kantine moet echt zijn ;) anders is het niet leuk :D Ik ben ook echt iemand die daar 24 uur per dag hangt echt zitte nikse en mensen zitte aankijken en duizende gesprekjes voeren.. Lijkt wel freaking BIG BROTHER we praten alleen en ja als er een discussie is dan gooi je met tafels en stoelen en dan ja .. Moet ik het nog zeggen off denken jullie het al te weten....:) Bent Dagilia :stout:

BentDagilia
11-12-2002, 23:29
Bij ons heb je niks man .. ILLIE SCHOOL je hebt geeneens THEE :D Ik ga dan altijd naar konmar wahad lunch halen maar ja tegen de tijd dat ik op scool ben is het weer op je weet toch buiten die mensen die roken sceare me dan moet ik weer naar KONMAR kom ik terug weer scere ze me :( OP een gegeven moment heb ik geen geld meer en heb ik de hele dag niks gegeten :( Bent Dagilia

EMIEN
11-12-2002, 23:59
HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAA Ahhhhhhhh zo zielig.................. BIJ ons kan je kipburgers kopen, bapao..ehm, Bijna alle soorten drinken.....Van Cola tot koffie en van Splash tot MElk........... VET VEEL SNOEP.............Donuts hebben we ook nog, ehm.....broodje gezond.........tosti.........noem maar...op MAAR JA.............:rolleyes: