Bekijk originele versie : Jongens en kinderen
BentDagilia
11-12-2002, 23:05
Ik vind het Schattig als een JOngen / Man het goed kan vinden met kinderen / babys :D
En jullie
Bent Dagilia :Iluvu:
Toufik19
11-12-2002, 23:08
interessant,zeg
ik vind het schattig als een hamster een salto doet
saidaaatje
11-12-2002, 23:10
jaaaaaaa ik werk in een supermartk en dan zie ik vaders met kleine kinderen,baby's ennzz echt kei lief man.......
Pipo_De_Clown
11-12-2002, 23:10
hebben jullie het over mij? :D
IK BEN EEN BABY.............................is dat ook goed?????????????????
:D
Origineel gepost door Bent Dagilia
Ik vind het Schattig als een JOngen / Man het goed kan vinden met kinderen / babys :D
En jullie
Nu je het zegt? Ik heb volgens mij nog 3 kinderen....
Origineel gepost door Bent Dagilia
En jullie
ik vind het wel normaal alleen hoor je de laatste tijd dat er mannen zijn die wel heel goed met kinderen kunnen omgaan als je snap wat ik bedoel.
Dat vind ik dan weer minder.
Onslaught
12-12-2002, 00:18
hahahah gekk kippen, kinder zijn geschenk serieus:D en ik kindern zijn shitterdn, en ik hou van kinderen, ze zijn uniek, vooral baby's
El_BouheliYA
12-12-2002, 00:26
Ik vind het ook schattig...later hè ..:D...gaan mijn man en me kind dezelfde kleertjes aankrijgen Woehahahahahahaa..:giechel:...Lekker stoer toch!!!
NoreJihan
12-12-2002, 00:46
weeet je wat schattig is als een man net een Vader is geworden van 1e kind of al langer en hij zit zijn kind te verschonen (jongetje) en oeeeeeeeeepsssssssssssssss hij plast hem helemaal onder als hij die luier uitdoet en de hals borst en gezicht van die schattige mannetje zit helemaal onder de Plas :D
aaaaaaaaaaaaaa dat vind ik pas echt schattig vooral als hij erom lacht die mannetje dan :D
Origineel gepost door NoreJihan
weeet je wat schattig is als een man net een Vader is geworden van 1e kind of al langer en hij zit zijn kind te verschonen (jongetje) en oeeeeeeeeepsssssssssssssss hij plast hem helemaal onder als hij die luier uitdoet en de hals borst en gezicht van die schattige mannetje zit helemaal onder de Plas :D
aaaaaaaaaaaaaa dat vind ik pas echt schattig vooral als hij erom lacht die mannetje dan :D
en als hij zijn kind dan door de kamer gooit??
wat vind je daarvan?
Wou het even vragen want dan weet ik tenminste wat je van mij denkt ;)
NoreJihan
12-12-2002, 00:51
Origineel gepost door RaZer
en als hij zijn kind dan door de kamer gooit??
wat vind je daarvan?
Wou het even vragen want dan weet ik tenminste wat je van mij denkt ;)
Als het mijn man is die dat doet
Krijgt hij ook zon gratis rit door de kamer
Dan hoeft hijniet naar de efteling voor zon rit :D
En dat meeeeeeeeeeeen ik :D
Origineel gepost door NoreJihan
Als het mijn man is die dat doet
Krijgt hij ook zon gratis rit door de kamer
Dan hoeft hijniet naar de efteling voor zon rit :D
En dat meeeeeeeeeeeen ik :D
Zo zo jij bent een pittige :goedzo: Maar dat wisten we al :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.