Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie wilt er een penis kopen?

Pagina's : [1] 2

R0osje
10-08-2004, 01:30

Een 33-jarige Roemeense man heeft wel een héél vreemd voorstel gedaan om geld te verdienen. Hij wil zijn penis verkopen omdat hij het geld naar eigen zeggen nodig heeft om zijn jongere broers te verzorgen. Geld is volgens de man belangrijker dan seks. ''Ik zag op televisie dat een dokter per ongeluk de penis van een patiënt afsneed, en ik dacht dat de man misschien geïnteresseerd zou zijn in de mijne'', aldus de Roemeen. ''Ik weet niet zeker of zo'n operatie wel mogelijk is, maar ik ben alvast bereid om mijn geslachtsdeel op te offeren voor een beter leven.'' Of de Roemeen inmiddels persoonlijk contact heeft opgenomen met de betreffende dokter of patiënt is onduidelijk. Eerder wilde de Roemeen al één van zijn nieren verkopen, maar inmiddels is hij dus van gedachten veranderd en is hij met zijn penis aan het leuren.

appie666
10-08-2004, 01:32
Wat heb je met penissen :D ?

Junkie
10-08-2004, 01:34
Een echte potloodventer dus.

R0osje
10-08-2004, 01:34
Origineel gepost door appie666 Wat heb je met penissen :D ? Lol.. Maar nee heb er niks mee, het was het nieuws en wilde het met je delen! ;)

_2_1_2_
10-08-2004, 02:00

Origineel gepost door R0osje Een 33-jarige Roemeense man heeft wel een héél vreemd voorstel gedaan om geld te verdienen. Hij wil zijn penis verkopen omdat hij het geld naar eigen zeggen nodig heeft om zijn jongere broers te verzorgen. Geld is volgens de man belangrijker dan seks. ''Ik zag op televisie dat een dokter per ongeluk de penis van een patiënt afsneed, en ik dacht dat de man misschien geïnteresseerd zou zijn in de mijne'', aldus de Roemeen. ''Ik weet niet zeker of zo'n operatie wel mogelijk is, maar ik ben alvast bereid om mijn geslachtsdeel op te offeren voor een beter leven.'' Of de Roemeen inmiddels persoonlijk contact heeft opgenomen met de betreffende dokter of patiënt is onduidelijk. Eerder wilde de Roemeen al één van zijn nieren verkopen, maar inmiddels is hij dus van gedachten veranderd en is hij met zijn penis aan het leuren. zet je fantasiën liever voort in bed jij pervers wicht. dromen zijn voor jou de enige manieren om te hopen op een goed doch fictief leventje

Ouidath
10-08-2004, 02:53
Je Leuter verkopen? Ja Soussi.

Daarom
10-08-2004, 03:24
Ik hoop dat zoiets niet mogelijk is. :)

Heiba
10-08-2004, 07:02
Origineel gepost door Junkie Een echte potloodventer dus. :giechel: Echter dan dat kan niet!

rnaj
10-08-2004, 10:11
Ben toch benieuwd waarom zijn penis zo bijzonder is, dat iemand daar een bod op zou willen doen ;)

LadyBerkania
10-08-2004, 10:15
Origineel gepost door Ouidath Je Leuter verkopen? Ja Soussi. :hihi:

R0osje
10-08-2004, 11:16
Origineel gepost door rnaj Ben toch benieuwd waarom zijn penis zo bijzonder is, dat iemand daar een bod op zou willen doen ;) Geen interesse? :)

R0osje
10-08-2004, 11:17
Origineel gepost door Ouidath Je Leuter verkopen? Ja Soussi. :giechel: :giechel: Een Roemeense Soussi dan!!

R0osje
10-08-2004, 11:52
Origineel gepost door KohiNoor Haar fanatsieen voortzetten met jou in bed zeker? :hihi: :giechel: Nee troela hij bedoelde die Roemeen !! :giechel:

R0osje
10-08-2004, 11:53
Althans dat denk ik! :D

_2_1_2_
10-08-2004, 14:38

Origineel gepost door KohiNoor Neeee hij schreef 'wicht' in dat stukje :o ja troela ik bedoelde die ROemeense ze heet ROosje of zoiets en nee trouwens, ik een bed dat is jouw droom weer kohin

Pagina's : [1] 2