Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Conspiracy Theorie

Pagina's : [1] 2 3

Da_flow
11-12-2002, 22:35

Ik word achtervolgd door Marokkanen ... Elke dag zie ik twee typische hoofden ... Ze kijken me met een dom gezicht aan ... Ik geef ze mijn ghetto blik ... Dan rennen ze weg ... !!! Gisteren belde Abu Ja Ja mij op ... Hij zij, kijk uit ze willen je pakken ... Wie zij ik ... De Marokkanen ... Toen hing hij op ... :kwaad:

TwinkleEye_19
11-12-2002, 22:37
Origineel gepost door Da_flow Ik word achtervolgd door Marokkanen ... Elke dag zie ik twee typische hoofden ... Ze kijken me met een dom gezicht aan ... Ik geef ze mijn ghetto blik ... Dan rennen ze weg ... !!! Gisteren belde Abu Ja Ja mij op ... Hij zij, kijk uit ze willen je pakken ... Wie zij ik ... De Marokkanen ... Toen hing hij op ... :kwaad: En toen werd je bang:D Had je mij moeten inschakelen :bril:

EMIEN
11-12-2002, 22:38
En waarom willen 'de marokkanen' jou pakken.............. Wat ben jij dan......................? hmmmmmmmm Interressant ............................:rolleyes:

SweetRose
11-12-2002, 22:40
hihi..als ze mijn fiets niet hadde gestolen :kwaad: dan had ik je die gegeven om weg te lopen eigenlijk om weg te fietsen ...:D maar helaas :(

N_E_R_D
11-12-2002, 22:47

Origineel gepost door Da_flow Ik word achtervolgd door Marokkanen ... Elke dag zie ik twee typische hoofden ... Ze kijken me met een dom gezicht aan ... Ik geef ze mijn ghetto blik ... Dan rennen ze weg ... !!! Gisteren belde Abu Ja Ja mij op ... Hij zij, kijk uit ze willen je pakken ... Wie zij ik ... De Marokkanen ... Toen hing hij op ... :kwaad: Ik heb nog zo gezegd, blijf weg van die TV....

Noer3inetie
waar gaat dit heen????

EMIEN
Ach ga toh fieTsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mr_Amir
11-12-2002, 22:48
Origineel gepost door Da_flow Ik word achtervolgd door Marokkanen ... Elke dag zie ik twee typische hoofden ... Ze kijken me met een dom gezicht aan ... Ik geef ze mijn ghetto blik ... Dan rennen ze weg ... !!! Gisteren belde Abu Ja Ja mij op ... Hij zij, kijk uit ze willen je pakken ... Wie zij ik ... De Marokkanen ... Toen hing hij op ... :kwaad: hahahaha ...goeie vergelijkenis als je de echte film pas heb gezien .... same faces everywhere .... :rolleyes:

Da_flow
11-12-2002, 22:56
Origineel gepost door TwinkleEye_19 En toen werd je bang:D Had je mij moeten inschakelen :bril: :) Miss Lara Croft Ik speelde met jou toen ik nog een kind was, nu ben ik al ouder en wijzer en spreek ik de taal van onze voorvaderen. Je bent sterk en maakt een krachtige indruk met je ferme woorden, maar kun je ze ook waarmaken als de nood het hoogste is en de klokken geluid worden. :)

TwinkleEye_19
11-12-2002, 23:08
Origineel gepost door Da_flow :) Miss Lara Croft Ik speelde met jou toen ik nog een kind was, nu ben ik al ouder en wijzer en spreek ik de taal van onze voorvaderen. Je bent sterk en maakt een krachtige indruk met je ferme woorden, maar kun je ze ook waarmaken als de nood het hoogste is en de klokken geluid worden. :) Woorden die de waarheid niet spreken zijn zinloos. Ik maak alles waar wat ik zeg..... De indruk die ik maak is wat ik ben. En de kracht die ik uitstraal is wat ik bezit. Hou nu eenmaal van actie & humor en heb een hekel aan onderdrukking & oplichterij. Don't forget, there can only be one me :cool: http://www.kino.orc.ru/am/tombraider.jpg

Da_flow
11-12-2002, 23:08
Origineel gepost door EMIEN En waarom willen 'de marokkanen' jou pakken.............. Wat ben jij dan......................? mmmmmmm Interressant ............................:rolleyes: Ik ben onschuldig ... !!! Het begon allemaal in de koude herfstperiode van het jaar 2002. Ik zie de herfstbladeren omhoog waaien. De koude rillingen lopen over mijn rug. Dan ineens zie ik een doordringende blik van een man die blind lijkt te zijn. Hij is nog Marokkaan ook, waarom achtervolgen ze mij ... :kwaad: Ik ren weg zo hard als ik kan, dan hoor ik een aantal politie sirenes. Ze snijden me de pas af en er stappen 2 politie agenten uit. Ik hoor ze arabisch praten, nee dit kan toch niet waar zijn weer Marokkanen. Ik haast me om me uit de voeten te maken. Een schot wordt gelost en ik word in mijn been geraakt ... ik struikel maar weet op te krabbelen. Waarom willen de Marokkanen mij pakken ... :confused:

Da_flow
11-12-2002, 23:13
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Woorden die de waarheid niet spreken zijn zinloos. Ik maak alles waar wat ik zeg..... De indruk die ik maak is wat ik ben. En de kracht die ik uitstraal is wat ik bezit. Hou nu eenmaal van actie & humor en heb een hekel aan onderdrukking & oplichterij. Don't forget, there can only be one me :cool: http://www.kino.orc.ru/am/tombraider.jpg Je klinkt als een woordvoerster voor de vrouwenpartij Emancipatie 2002. 'wij willen jullie mannen filleren als een vis, de orgaantjes in de blender en jullie gezichtjes bewerken met een aardappelschilmesje' Maar naast deze afschrikwekkende conclusie van Dr. Flow ben je best een aardige meid :)

TwinkleEye_19
11-12-2002, 23:14
Origineel gepost door Da_flow Ik ben onschuldig ... !!! Het begon allemaal in de koude herfstperiode van het jaar 2002. Ik zie de herfstbladeren omhoog waaien. De koude rillingen lopen over mijn rug. Dan ineens zie ik een doordringende blik van een man die blind lijkt te zijn. Hij is nog Marokkaan ook, waarom achtervolgen ze mij ... :kwaad: Ik ren weg zo hard als ik kan, dan hoor ik een aantal politie sirenes. Ze snijden me de pas af en er stappen 2 politie agenten uit. Ik hoor ze arabisch praten, nee dit kan toch niet waar zijn weer Marokkanen. Ik haast me om me uit de voeten te maken. Een schot wordt gelost en ik word in mijn been geraakt ... ik struikel maar weet op te krabbelen. Waarom willen de Marokkanen mij pakken ... :confused: Eigen schuld, dikke buld...... Moet je maar niet stoer doen met een laptoptas als er maar een wibra-schrift inzit :D

Da_flow
11-12-2002, 23:16
Origineel gepost door zin 'n midar hihi..als ze mijn fiets niet hadde gestolen :kwaad: dan had ik je die gegeven om weg te lopen eigenlijk om weg te fietsen ...:D maar helaas :( Hey heb je nog geen auto .... :kwaad: Vrouwen van tegenwoordig .. fiets pffff :rolleyes:

TwinkleEye_19
11-12-2002, 23:17

Origineel gepost door Da_flow Je klinkt als een woordvoerster voor de vrouwenpartij Emancipatie 2002. 'wij willen jullie mannen filleren als een vis, de orgaantjes in de blender en jullie gezichtjes bewerken met een aardappelschilmesje' Emancipatiebeweging?? I love man's (de sterke dan, hè) http://www.ppc-welt.de/Themes/LaraCroft.jpg Maar naast deze afschrikwekkende conclusie van Dr. Flow ben je best een aardige meid :) Afschrikwekkend zeker niet.... Maar natuurlijk ben ik aardig ;)

Pagina's : [1] 2 3