Bekijk originele versie : Cyberlove
Via een website heb ik iemand leren kennen die aan al mijn eisen voldoet. Maar nu ben ik bang dat ze teveel klasse heeft voor mij. Ze is goed opgeleid, leuke baan, praat heel netjes en zit boordevol plannen voor de toekomst. Dat maakt me nu bang dat ik haar niet bij kan benen. Tot nu toe hebben we alleen gemailed en getelefoneerd, en dat was heel leuk. Hoewel ik haar ook verteld heb van enkele van mijn schaduwkanten blijft ze toch contact met me houden, maar ik voel me te min voor haar. Wat moet ik nou doen?.
LadyBerkania
10-08-2004, 00:01
Origineel gepost door G_snaar
Via een website heb ik iemand leren kennen die aan al mijn eisen voldoet. Maar nu ben ik bang dat ze teveel klasse heeft voor mij. Ze is goed opgeleid, leuke baan, praat heel netjes en zit boordevol plannen voor de toekomst. Dat maakt me nu bang dat ik haar niet bij kan benen. Tot nu toe hebben we alleen gemailed en getelefoneerd, en dat was heel leuk. Hoewel ik haar ook verteld heb van enkele van mijn schaduwkanten blijft ze toch contact met me houden, maar ik voel me te min voor haar. Wat moet ik nou doen?
tja je moet je niet schamen of wat dan ook. Ze zal wel iets leuks aan je vinden anders houd ze echt geen contact met je. Kom op heb wat zelfvertrouwen. Hoezo voel je je te min voor iemand. Iedereen heeft zijn min punten.
Dus wees niet bang of wat dan ook. En ben gewoon jezelf.
Succes
Beslama
LaLa_SoFiA
10-08-2004, 00:06
Waarom spreken jullie niet een keertje iets af?
LaLa_SoFiA
10-08-2004, 00:09
Ohw zo...ewa wacht het even af.
LadyBerkania
10-08-2004, 00:15
Misschien komt het door eerdere teleurstellingen en ben ik er nog niet aan toe. Maar steeds als ze mailt of belt gaat mijn hart sneller kloppen. Best wel vreemd. Ik heb haar nog nooit gezien.
Tja da is moeilijk maar je moet altijd positief proberen te denken. Elke teleurstelling verwerken als 't waren en gewoon er 't positiefe in proberen te zien. (een ervaring er bij zeg maar)
Doe maar rustig aan dat zien komt wel. Hoe langer des te beter zo leer je elkaar heel goed kennen qua innerlijk dan he.
;)
Via een website heb ik iemand leren kennen die aan al mijn eisen voldoet. Maar nu ben ik bang dat ze teveel klasse heeft voor mij. Ze is goed opgeleid, leuke baan, praat heel netjes en zit boordevol plannen voor de toekomst. Dat maakt me nu bang dat ik haar niet bij kan benen. Tot nu toe hebben we alleen gemailed en getelefoneerd, en dat was heel leuk. Hoewel ik haar ook verteld heb van enkele van mijn schaduwkanten blijft ze toch contact met me houden, maar ik voel me te min voor haar. Wat moet ik nou doen?
Waarom stel je dan die eisen als je toch terugdeinst wanneer iemand eraan voldoet? :confused:
Azzzizzz
10-08-2004, 10:25
je moet aan je zelfverzekerheid werken
en je moet beseffen dan het geen schande is als je vrouw beter is dan jij zelf.
ik stel mijn vrouw's belang altijd boven de mijne, en dat doe ik omwillen van Allah, omwille van haar en omwille van de kinderen.
en wat een succes jongen je wil het niet weten
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.