Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dokterassistente.

Elastiek.
29-06-2010, 00:09

[Zijn hier dames die de opleiding doktersassistente gevolgd hebben of volgen? Wil dit jaar met deze opleiding volgen alleen heb ik nog zo mijn twijfels erover.... :/]

maghribi12
29-06-2010, 00:50
niet twijfelen gwn doen ken iemand die het ook gaat doen en ik wens je veel succes

Elastiek.
30-06-2010, 00:52
Shokran. Ben nu al een aantal weken aan het twijfelen. Denk dat ik er maar voor ga..

marokkaantje19
30-06-2010, 11:33
Shokran. Ben nu al een aantal weken aan het twijfelen. Denk dat ik er maar voor ga.. het is een leuke opleiding en ook leuke beroep ben zelf ook doktersassistente

Sharifa__
30-06-2010, 13:29

ik heb de opleiding afgerond, jaren geleden, in roosendaal was dat. Hmm het is wel pittige opleiding, je moet veel latijnse termen leren ed. en veel praktijk natuurlijk... heb de opleiding met veel plezier gedaan en de stages vond ik ook heel erg interessant en heb er echt superveel van geleerd. Ik ben iemand die ook veel initiatief toont, dus ik mocht echt heel veel zelf doen.... maar toen ik mijn diploma had was ik nog maar 18 dus ben ik gaan verder studeren hbo, wel een hele andere richting, ook afgerond hmdl.

damezondernaam
30-06-2010, 19:48
Welke hbo opleiding heb je daarna gevolgd? ik twijfel zelf tussen havo en doktersassistente, want ik wil wel naar het hbo daarna.

Elastiek.
30-06-2010, 20:01
het is een leuke opleiding en ook leuke beroep ben zelf ook doktersassistente Mag ik vragen waar je werkt? Ziekenhuis/huisarts/GGD? Wat doe je zoal op een dag? ik heb de opleiding afgerond, jaren geleden, in roosendaal was dat. Hmm het is wel pittige opleiding, je moet veel latijnse termen leren ed. en veel praktijk natuurlijk... heb de opleiding met veel plezier gedaan en de stages vond ik ook heel erg interessant en heb er echt superveel van geleerd. Ik ben iemand die ook veel initiatief toont, dus ik mocht echt heel veel zelf doen.... maar toen ik mijn diploma had was ik nog maar 18 dus ben ik gaan verder studeren hbo, wel een hele andere richting, ook afgerond hmdl. Latijnse termen heb ik ook op m'n vorige opleiding gehad, dus daar ben ik al wel een beetje mee bekend. Heb hiervoor verpleegkundige gedaan, gestopt. Doktersassistente ligt me veel beter (denk ik). Heb er nog zo m'n twijfels, maar ik waag het erop. Wat heb je na de opleiding doktersassistente gedaan?

thefa2girl
30-06-2010, 21:25
ik heb die opleiding ook gevolgd in Amsterdam... En is wel een leuke opleiding hoor, je hebt zoiezo werk na het behalen van je diploma, en zoiezo met stages die willen meestal ook dat je bij hun blijft werken, Dat had ik namelijk, zat in mn tweede jaar en die arts vroeg of ik bij hem wilde blijven werken.