Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : welke foundation is volgens jullie het beste

Pagina's : [1] 2

LZN
09-08-2004, 23:40

welke foundation kunnen jullie me adviseren... mijn enige eis is dat het er naturel uitziet. alvast bedankt :).

BintElmagreb
10-08-2004, 15:08
Bourjois. Het trekt in je huid en het glimt een klein beetje. In de zomer glimt het wat meer omdat je dan zweet en het geet af je kleding/ en aan je hoofddoek--> de zijkanten. Verder ziet het er heel natuurlijk uit. :)

zolikha
10-08-2004, 17:58
poudre l'etait leclare ofzoiets, is perefct!!! Je doet er keilang over, is heeeeel natuurlijk, en is foundation en poeder door elkaar, het zit in een poederdoosje maar is geen poeder, perfect sponsje... Ik heb het eghad van iemand, ik heb overal gezocht in nderalnd, hier niet verkijgbaar. Je kunt ht alleen op internet ebstellen voor 30 euroo!!!!! Maar het is dan ook proffesionele make -up :zwaai:

wipneusje
10-08-2004, 19:25
Ik heb echt de beste foundation gevonden!!!!!!! Dat is CASHMERE PERFECT van L'OREAL!!!!! Dat is een vloeibare make-up,die je heel makkelijk aanbrengt en uitsmeert, en op je huid word die net als een poeder zo mat en zacht. ik gebruik nummer: 22. En hij blijft heel lang zitten zonder te glimmen. Ik heb heel veel foundations geprobeert voor de vette huid. Ook hele dure merken zoals L'ancome, clinique enz. maar ijk vond ze helemaal niet goed, ze gingen snel glimmen enz. Maar die cashmere perfect van l'oreal is de helft goedkoper en echt PERFECT. Het is voor de normale of vette huid. Dus laat die dure troep!!! en neem cashmere perfect.

kabila_girl
20-08-2004, 12:59

Vichy natuurlijk :banana: Dat kan ik jullie allemaal aanraden. Ik gebruik het al een aantal jaar zonder enkele problemen. Ziet er egaal uit en het ruikt nog lekker ook :goedzo:

MissSabah
25-08-2004, 14:04
nou dames ik gebruik gewwon als basis nivea soft en dan doe ik er een laagje maybeline overheen en dan laat ik het 10 minuten intrekken en dan nog een heel dun laagje overheen een beetje blush mascara and you're ready to go girl!!!! :zwaai:

wipneusje
26-08-2004, 16:34
L'oreal cashmere perfect is echt de beste foundation die ik ooit heb gehad. hij geeft fluweelzacht effect, en je hoeft daarna niet te poederen. Zijn er meer mensen die deze foundation gebruiken???

Marocca
27-08-2004, 01:05
Origineel gepost door wipneusje L'oreal cashmere perfect is echt de beste foundation die ik ooit heb gehad. hij geeft fluweelzacht effect, en je hoeft daarna niet te poederen. Zijn er meer mensen die deze foundation gebruiken??? Hoeveel kost ie dan? :o

CrazyMaroc
27-08-2004, 11:40
Origineel gepost door Marocca Hoeveel kost ie dan? :o dat wil ik ook wel weten..

chainreaction
27-08-2004, 17:32
volgens mij is die 13 euro ofzo

berkania_meid
27-08-2004, 23:19
geen eentje

bent_maghrebia
27-08-2004, 23:55
ik gebruik die van RIMMEL en die is perfect!! het geeft je een natuurlijke tint en je huid voelt ook niet vettig aan. ik heb voor 002 Sand gekozen, maar ik heb dan ook een bleke huid, maar je moet maar zien...... ps hij kost maar 9 of 10 euro.

vlinderbuik
28-08-2004, 11:29
cashmere lijkt bij mij een plamuur moeilijk uit te smeren want het word snel poederachtig waardoor je vlekken ziet het sluit je porien helemaal af

Sami®a
28-08-2004, 13:37
Max Factor Colour Adapt http://www.dm-drogeriemarkt.hr/slike/Novo_u_dmu/MF_color_adapt.jpg Lees hier meer: http://www.beautyweb.nl/home.php?reload=http://www.beautyweb.nl/ep/more.php?item=1958

Jamila18
02-09-2004, 10:09

ik gebruik zelf niet foundation meestal een beetje poeder blush voor een gezonde tint en mascara, eyeliner en oogpotlood maar in V&D rotterdam heb je een afdeling make-up speciaal voor de dames met een donkere huid, dus voor getint, donker getint, donkere huid noem maar op...ze hebben daar altijd wel een goeie kleur ertussen zitten en het is niet vettig dus handig voor de dames met vette of gemenge huid, en je kan zelfs je eigen makeup laten maken bijv je foundation of poeder die bij je huidskleur aansluit handig he...en ze hebben ook leuke make-up kleuren die bij onze tint passen....ECHT GEWELDIG!

Pagina's : [1] 2