Bekijk originele versie : kapsalon Hayat
Wie kent kapsalon Hayat in Rotterdam, bij Delfshaven?? En hoe is de service daar?
Uitgeblust
11-12-2002, 22:27
weet ik niet, maar wilde ook alleen maar even gedag zeggen aan je, ik ben er weer hoor, ik moest afwassen van mijn moeder :(
nee nooit van gehoord...
Kan wel een turk om de hoek. Echt :goedzo: service je moet wel je eigen schaar meenemen en een spiegel zou ook best handig zijn.
Maar dat hoeft niet perse, kan namelijk ook zonder..
Voor de rest echt perfect.. Mooie schuur best wel warm. (als deur dicht is) Moet je zijn adres weten??.. maar hij is nu even een paar weken dicht hij is namelijk even naar Turkye.
Origineel gepost door OMar_EN_OMar
de service is daar wel bon....ik heb er tot hier toe geen klagen van ....
Hahahahaahaha :lol:
Wat weet jij daarvan??? :D
SERIEUZE REACTIES A.U.B... damn...
Uitgeblust ;)
Ik ken Hayat persoonlijk...lieve meid hoor! Maar dat is niet wat je wilt weten, jij wil weten hoe zij te werk gaat! Nou mijn zus heeft haar haar bij Hayat wel eens gedaan, en ik moet zeggen dat ze het wel goed doet!
Ik zou zeggen ga exploreren!!
pannenkoek
12-12-2002, 15:44
hey, ik ken geen kapsalon hayat.................maar wie kent er een schoennenzaak cheetah in rotterdam.
Origineel gepost door pannenkoek
hey, ik ken geen kapsalon hayat.................maar wie kent er een schoennenzaak cheetah in rotterdam.
Ook toevallig...Ik weet tevens waar cheetah is...Lijk wel de goudengids! :D
Cheetah, locatie: Rotterdam, oudenoorden, zwartjanstraat. Dat is een klein winkelstraat. Het is goed te bereiken met tram lijn 4 (richting Hillegersberg) Vanuit CS (halt cs niet meegerekend) 3e halte uitstappen. Of je kan Bus 44 nemen en dan ook de 3e halt uitstappen.
At your service! :zwaai:
JustAgirl
13-12-2002, 19:44
Origineel gepost door niserin
bij delfshaven! ik hoor dat de service daar slecht is( heb ik van meerdere vernomen) de dames zuchten bij alles wat je vraagt en laten merken qua houding dat ze niet zo zin hebben in werken
groetjes Nis
Oh ja??
Origineel gepost door cheetah
hehehehe :hihi:
????
Origineel gepost door niserin
bij delfshaven! ik hoor dat de service daar slecht is( heb ik van meerdere vernomen) de dames zuchten bij alles wat je vraagt en laten merken qua houding dat ze niet zo zin hebben in werken
groetjes Nis
dat hoorde ik dus ook al.....
Origineel gepost door Zaraa
????
was bedoeld voor Pannekoekje ;)
Origineel gepost door cheetah
dat hoorde ik dus ook al.....
Nou dan ga je er gewoon niet heen, klaar! Zat kappers in de omgeving.
SweetRose
15-12-2002, 19:26
als ik het wist had ik het je zeker verteld :D
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.