Bekijk originele versie : Ik wil de Tamazigh-taal beheersen!
BraveHeart79
09-08-2004, 23:08
Waar kan ik bordevol selfeducation materiaal vinden over de eeuwen oude Tamazigh Taal?.
Vraag me niet waarom, gewoon pasen die hap!
BH :D
Origineel gepost door BraveHeart79
Waar kan ik bordevol selfeducation materiaal vinden over de eeuwen oude Tamazigh Taal?.
Vraag me niet waarom, gewoon pasen die hap!
BH :D Weet je wel waar je aan begint :D
Azul,
Er zijn een aantal Amazigh-curcussen beschikbaar.
Zie voor meer info: http://www.lisaan-iles.com/
Wij starten met een aantal cursussen Tarifit-Berbers voor beginners op de volgende steden:
Utrecht:
Dag/tijd: woensdag 'avond tussen 19.30-21.30 OF zaterdag ochtend tussen 10.00-12.00 uur
Locatie: in het Centrum (Locatie wordt later bekend gemaakt in afwachting van een definitieve afspraak met de locatiebeheerder)
Begindatum: begin september 2004
Rotterdam: op vrijdag- of zaterdagochtend, tussen 10.00-12.00 uur.
Brabant (Tilburg Eindhoevn of Den Bosch): nog niet bekend
Amsterdam: nog niet bekend
De cursussen gaan van start bij voldoende deelnemers. Wanneer u meer informatie nodig hebt of zich wilt aanmelden voor een cursus, kunt u een bericht opsturen naar info@lisaan-iles.com.
Bron: www.tawiza.nl
BraveHeart79
09-08-2004, 23:21
Origineel gepost door a3ir
Weet je wel waar je aan begint :D
Nee, dat valt reuze mee, beste a3ir......mijn moeder en vader zijn Arifian, maar door omstandigheden moest mijn familie verhuizen naar "a Daghil"(Fes, Meknes enz).....slecht excuus, i know, maar het is niet anders....op dit moment!
Ik zou het fantastisch vinden wanneer ik onderling met mijn Riffijnse broeders en zusters die taal kon spreken.
Nu is het vaak zo dat zij zich aan mij 'moeten''aanpassen, dus arabisch dariija gebruiken wanneer wij in het Marocs willen kletsen. Het geeft mij een rot gevoel, snappie?
Ma3a salama.
BH
Edit: taalfouten gemaakt. :D
Origineel gepost door eghber
Azul,
Wij starten met een aantal cursussen Tarifit-Berbers voor beginners op de volgende steden:
Utrecht:
Dag/tijd: woensdag 'avond tussen 19.30-21.30 OF zaterdag ochtend tussen 10.00-12.00 uur
Locatie: in het Centrum (Locatie wordt later bekend gemaakt in afwachting van een definitieve afspraak met de locatiebeheerder)
De cursussen gaan van start bij voldoende deelnemers. Wanneer u meer informatie nodig hebt of zich wilt aanmelden voor een cursus, kunt u een bericht opsturen naar info@lisaan-iles.com.
Bron: www.tawiza.nl Effe sirieus ,bestaan die curcesen echt?
Leer eerst maar eens goed nederlands zou ik zeggen. :rolleyes:
BraveHeart79
09-08-2004, 23:30
Azul,
Utrecht:
Bron: www.tawiza.nl
Ik ben er wat vergeten aan toe te voegen.....namelijk het volgende:
Ik, BH, ben wat dit betreft ook een kaaskop, het mag namelijk niets kosten en volop kwaliteit bieden!
PS: hey bedankt broeder, Azul!
BraveHeart79
09-08-2004, 23:31
Origineel gepost door Pajiera
Leer eerst maar eens goed nederlands zou ik zeggen. :rolleyes:
Moedertaal first!
BH! :D
Geen dank broeder, Tawiza is wat we nodig hebben in deze tijden.
Tawiza: samenwerking
Effe sirieus ,bestaan die curcesen echt?
Azul,
Yep, dankzij toegewijde mensen, die een warm hart toedragen aan de Amazigh-taal en cultuur.
Azul,
Yep, dankzij toegewijde mensen, die een warm hart toedragen aan de Amazigh-taal en cultuur. Ook voor kindren?
Ik heb drie kids en zou graag willen
dat ze de Amazigh taal spreken
BraveHeart79
09-08-2004, 23:49
Geen dank broeder, Tawiza is wat we nodig hebben in deze tijden.
Tawiza: samenwerking
"nakta be nakta thee 7mel el wad": druppel bij druppel tot de rivier volraakt......en hopelijk niet overstroomt.
Ook voor kindren?
Ik heb drie kids en zou graag willen
dat ze de Amazigh taal spreken
Ik zou zeggen, neem contact met ze op, en veel succes ermee . ;)
Origineel gepost door BraveHeart79
"nakta be nakta thee 7mel el wad": druppel bij druppel tot de rivier volraakt......en hopelijk niet overstroomt.
Haha, mooi gezegd . :)
Ik zou zeggen, neem contact met ze op, en veel succes ermee . ;) Ik zal het doen,maar het wordt wel lang reizen van Zeeland naar Utrecht of Roterdam.
Maar waar een wil is ,is een weg.
en thanks egber :) Azul
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.