Bekijk originele versie : AliB op tv noord holland
Wie heeft AliB net gezien op Tv noord holland....hahahah vet grappig...
Hij wist niet zo gauw goed te antwoorden op die vragen....
sihemB :D
Onslaught
11-12-2002, 22:06
dat is dat ekrel die zijn 40 rovers kwijt geraakt had in de midden oosten:D
Origineel gepost door sihemB
Wie heeft AliB net gezien op Tv noord holland....hahahah vet grappig...
Hij wist niet zo gauw goed te antwoorden op die vragen....
die agst blijft maar op tv komen...
nee ik heb hem niet gezien of heb hem wel gezien..
ik weet namelijk niet wie het is en hoef het ook niet te weten :D
beppie_truus
11-12-2002, 22:11
wij hebben helaas geen tvnoord holland
Origineel gepost door helleau
haha heb het net gezien, shit je merkt maar weer hoe slim die gast was:rolleyes:
Nou super slim zijn nederlands is vet gebroken...sihemB :D
Origineel gepost door belisma
wie is AliB...?
AliB is een rapper....
sihemB :rolleyes:
saidaaatje
11-12-2002, 22:49
tralalalalalalalalalalaal hnmm heelas ik woon in een boeregatt helemaal onder in NL dus ik heb die kanal nie
sihem, ik merk dat jij ook niet echt slim bent was toch sarcastisch:rolleyes: maar eh ff serieus, hij heeft echte een illi stem man tfoe, net als die gast op het dudok met: zzzzzze zzzzei tegen mij muhahahahhahahaha
oooh ja hahahah lange murat ik ga die computerzzzzzzzzzz tegenzzzzzzz jouzzzzzzzzz hooofdddddddzzzzzzzzz gooienzzzzzzzzzz
hahahahahha
ja hij is eng man ik moest laatst nog aan hem denken, bij zo'n verhaal zij zo'n meisje ook zoiets muhahahaha zzze zeeii tegen mij muhahahahhahaha crazy gast man zie je hem nog weleens?? is ie je nog achter na geweest in de plee???:hihi:
whahahah nee man. hij zit er niet meer op school denk ik...op het begin van het school jaar zag ik m nog toen zij hij iets maar ik gaf geen antwoord en toen ging ie ze3ma met zijn tas gooien en toen zij ie neee grapje je bent wel aaridgzzzzzzzzzzzzz :giechel:
hahahahahah sukkel, wist je nog toen ik "lelijk he!!" riep??? toen ie langs liep, toen ging ie me bedreigen sukkel:zweep: iegsas ehmoeth:kwaad:
hahahah ja dat weet ik nog pfffffff vorig jaar alleen maar gekke mensen leren kennen op school man niet normaal....en Mo mayooooooooo paashaas.....die zag ik in het dorp wallah hij krijgt geen eten thuis
Guadaloupe
11-12-2002, 23:16
Origineel gepost door Onslaught
dat is dat ekrel die zijn 40 rovers kwijt geraakt had in de midden oosten:D
fatima, naima, halima, karima
he wishes
het is wel lachen dat liedje
hahahahahaha krijgt ie geen eten ik haat tegen gekke turk gezegd over dat iedereen hem een een loser vind die net lijkt alsof ie in zijn **** is gepakt door een nigga muhahahahah
whahahhhahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hahahhahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaa :giechel: :giechel:
ik lach me kapoere hiero
sihemB :giechel: :giechel:
hahah ja is toch zo maar ja brotha wil op de pc doess mensjes ik ga pitten
ciaos
doeg!!!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.