Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : NOVA Nederland 3 22.18 u: Retourtje Rif

Pagina's : [1] 2

LZN
09-08-2004, 20:57

Retourtje Rif 2: het RIAGG in Marokko. Het RIAGG Rijnmond reist psychiatrische patiënten achterna op vakantie naar Marokko. Zo hebben patiënten hulp bij de hand als ze problemen krijgen. Minister Hoogervorst van Volksgezondheid keurt het initiatief ten zeerste af. NOVA reisde twee dagen mee met het RIAGG door het Rifgebergte. In de studio gaan RIAGG-directeur Jos Lamé en CDA-Kamerlid Cisca Joldersma in debat. Een kijktip, mensen. Cc.

rnaj
09-08-2004, 22:53
Cc, Heb je gekeken...

CitriC
09-08-2004, 23:09
Kijk straks de herhaling wel..

FIGHAR
09-08-2004, 23:25
"Ze moeten dood." "Dat zijn mafkezen." "We moeten toch elkaar helpen." Veel humoristischer dan de woorden van Najib Amhali! Trouwens, dit was ook 't enige wat ik heb gezien/gehoord...

rnaj
10-08-2004, 00:17

Riagg wil ook psychiatrische hulp geven in Turkije Uitgegeven: 9 augustus 2004 22:44 HILVERSUM - Het Riagg Rijnmond Noord West (Rotterdam) wil volgend jaar zomer ook psychiatrische hulp leveren aan eigen cliënten in Turkije. Als de zorgverzekeraars de hulp willen vergoeden, kan het project beginnen. Dit zegt Riagg-directeur J. Lamé maandagavond in het televisieprogramma NOVA. Het Rotterdamse Riagg voert sinds vorig jaar zomer een project uit in het Rif-gebergte in Marokko, waarbij ongeveer 150 chronisch psychiatrische patiënten tijdens hun vakantie hulp krijgen. Bovendien gaf het Riagg driehonderd keer telefonisch advies en hielp het bij vijftien crisisgevallen. Het project kost 20.000 euro. Dit alles is zeer tegen de zin van minister Hoogervorst (Volksgezondheid). Die vindt de zorg te duur en vindt dat de Rotterdamse Riagg zich op een hellend vlak begeeft. AWBZ-zorg in het buitenland door Nederlandse hulpverleners is momenteel wettelijk wel mogelijk. Hoogervorst onderzoekt of hij extra voorwaarden kan stellen aan de AWBZ-vergoedingen voor de Riagg-projecten. Dat onderzoek is nog bezig, aldus een woordvoerder van het ministerie maandag.

roebla
10-08-2004, 03:52
Hij was ziek en Homo ? niet om mee te spotten vond het wel Hilarisch

rnaj
10-08-2004, 08:27
Origineel gepost door roebla Hij was ziek en Homo ? niet om mee te spotten vond het wel Hilarisch Als er een marokkaan in de buurt is, gaat het al snel over homo's :rolleyes: Hoe kan dat toch :confused:

rnaj
10-08-2004, 08:46
Origineel gepost door Couscousje Kom ff van die paranoide wolk af. Cc Ik geloof dat, afgelopen week op dit forum, bewezen is dat mijn stelling geen onzin is.... Nergens in de wereld wordt er zoveel geouweoerd over homo's dan hier bij de marokkaantjes :D

rnaj
10-08-2004, 09:19
Origineel gepost door Couscousje Ik walg van je eeuwige slachtofferrol. Cc Ach, wat heet slachtofferrol... Ik vind het meestal wel gezellig, ik voel me niet zo snel geslachtofferd

rnaj
10-08-2004, 09:48
Ik ben er toch echt niet over begonnen, dat was toch werkelijk Roebla

rnaj
10-08-2004, 09:54
Origineel gepost door Couscousje roebla heeft het over de uitzending. Dat is on topic. Waar heb jij het over? Juist. Probeer niet overal een homo-discussie van te maken. Werkelijk. De wereld draait echt niet om jou en je anusfetish. Cc In dat geval nodig ik jouw uit, als topic startster, nog iets zinnigs over de uitzending te zeggen. Dan kunnen we on-topic verder.... Is toch raar dat de enige on-topic bijdrage in deze discussie zich weer focust op homosexualiteit en dat ik dan vervolgens de schuld krijg dat ik er een homo topic van maak... Nogmaals, Roebla had ook een wat meer serieuse opmerking kunnen maken. Dan waren we uit de buurt van het H-woord gebleven

rnaj
10-08-2004, 10:54
Origineel gepost door Couscousje roebla is niet degene die te pas en te onpas met zijn homoseksualiteit te koop loopt. Dan ben jij nog altijd. En ik vind het heel erg storend. Cc Ik begin maar zelden met het H-woord, meestal zijn het hetrosexuelen die daar mee beginnen. En dan kramen ze of onsmakelijke taal uit, of ze beginnen ordinair te schelden. Verwacht jij dan dat ik mijn mond houdt, :confused:

Pagina's : [1] 2