Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe kan je nou gelukkig zijn?

Pagina's : [1] 2 3

Tarik18
11-12-2002, 21:29

Ik vraag me echt af hoe je nou echt gelukkig kan zijn in Nederland?!? Het hele jaar door regent het, is het koud en snel donker. Daar word ik echt helemaal ziek van. Denk je ah ik ben vandaag vroeg klaar met huiswerk, kijk je naar buiten is het ****ing donker, dan heb ik niet echt zin om wat te doen, alleen tv kijken en slapen en natuurlijk uren internetten. Saai toch? En mensen in nederland kijken ook minder vrolijk, ligt aan het weer. In Aruba, kijken de menses het hele jaar vrolijk. Nederlanders in de trein metl hun zwaar gestresste gezicht, moet ik altijd lachen , hihii

sihemB
11-12-2002, 21:31
Origineel gepost door Tarik18 Ik vraag me echt af hoe je nou echt gelukkig kan zijn in Nederland?!? Het hele jaar door regent het, is het koud en snel donker. Daar word ik echt helemaal ziek van. Denk je ah ik ben vandaag vroeg klaar met huiswerk, kijk je naar buiten is het ****ing donker, dan heb ik niet echt zin om wat te doen, alleen tv kijken en slapen en natuurlijk uren internetten. Saai toch? En mensen in nederland kijken ook minder vrolijk, ligt aan het weer. In Aruba, kijken de menses het hele jaar vrolijk. Nederlanders in de trein metl hun zwaar gestresste gezicht, moet ik altijd lachen , hihii Ik kijk wel altijd vrolijk maar goed ik ben dan ook een echte marokaantje.....Maar je hebt wel gelijk het sfeertje hangt van het weer af als het lekker weer is is de sfeer goed te vinden en als het snij koud is is het sfeertje DOOOOOOOOOOD..... :( sihemB :zwaai:

Onslaught
11-12-2002, 21:32
hahahahaha ik ook soms als ikz e ziet heb ik van die actie dat ik in de lach schiet:d hahahahahaha

Chaimaa
11-12-2002, 21:33
Origineel gepost door Tarik18 Ik vraag me echt af hoe je nou echt gelukkig kan zijn in Nederland?!? Het hele jaar door regent het, is het koud en snel donker. Daar word ik echt helemaal ziek van. Denk je ah ik ben vandaag vroeg klaar met huiswerk, kijk je naar buiten is het ****ing donker, dan heb ik niet echt zin om wat te doen, alleen tv kijken en slapen en natuurlijk uren internetten. Saai toch? En mensen in nederland kijken ook minder vrolijk, ligt aan het weer. In Aruba, kijken de menses het hele jaar vrolijk. Nederlanders in de trein metl hun zwaar gestresste gezicht, moet ik altijd lachen , hihii dat mag je eigenlijk niet zeggen..is niet nederlands schuld is niemands schuld...is 9adr allah swt

Tarik18
11-12-2002, 21:34

Marokkaantje? Marokkaan! Kijk je altijd vrolijk, kijk dan ff naar buiten joh, daar wordt je toch niet vrolijk van. en s'ochtend al die sagrijnig mensen in de trein, vooral nederlanders, zwaar stressed. En dan vrolijk kijen? Zat ik maar naast je.

naoual_tangawia
11-12-2002, 21:36
IK BEN GELUKKIG............ONDANKS DE KOU ENZ....EWA VOOR JE HET WEET IS HET ZOMER HOOR MEID!!!! DUS DON'T WORRY......... MAAR MIJN LEVEN VERLOOPT ALHAMDOELILLAH SOEPEL DUS HEB NIETS TE KLAGEN.... BESLAMA HOOP DAT HET OOK VOOR JULLIE GELDT NAOUAL

NaDoR.ZiNa
11-12-2002, 21:37
Damnzzz ik wordt gek van die weer joh!!! Wat ik ook aantrek nog heb ik het koud!!! En nu hebben die stink zwervers ook nog is me handschoenen genakt op scoro! Tfoeeee wie gaat er nou met tweede hands handschoenen lopen egt zwervers!! En jah ben net pipo de clown heb altijd knal roode neus en dat snot die maar blijft lopen steeds snuiten wallah kan egt niet tegen deze kou dus lekker binnen blijven :zwaai:

Tarik18
11-12-2002, 21:37
Yeah right Chaimaa, waarom praat je nou onzin? Wie zegt dat het de schuld is van Nederland, ik zeg alleen wat over het weer hier en invloed daarop op mensen, van wie mag ik dat niet zeggen??????

al_hamka
11-12-2002, 21:38
Ik denk ook niet dat ik hier 100% gelukkig kan zijn maaruhhhh.... In Marokko kun je ook niet 100% gelukkig zijn want daar heb je weer andere zorgen aan je kop :(:huil: ** SouSou **

Tarik18
11-12-2002, 21:40
Ja zinna, maar wat ga je nou thuis de hele tijd lopen doen? Als het lekker weer is , is er volop te doen en is het gewoon gezelliger, men kijkt vrolijker enzo. Ben je nooit naar Aruba geweest in de winter? Dat kennen ze daar niet,hihi

sihemB
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Damnzzz ik wordt gek van die weer joh!!! Wat ik ook aantrek nog heb ik het koud!!! En nu hebben die stink zwervers ook nog is me handschoenen genakt op scoro! Tfoeeee wie gaat er nou met tweede hands handschoenen lopen egt zwervers!! En jah ben net pipo de clown heb altijd knal roode neus en dat snot die maar blijft lopen steeds snuiten wallah kan egt niet tegen deze kou dus lekker binnen blijven :zwaai: hahahahahahh ik heb ze gejat..... :p sihemB :D

Chaimaa
Origineel gepost door Tarik18 Yeah right Chaimaa, waarom praat je nou onzin? Wie zegt dat het de schuld is van Nederland, ik zeg alleen wat over het weer hier en invloed daarop op mensen, van wie mag ik dat niet zeggen?????? pardon neem niet alles figuurlijk op mannetje hou maar op met klagen zeg alhamdoulillah

Tarik18
11-12-2002, 21:42
Ik denk dat ik snel geld ga maken en op mijn 45ste met pensioen naar Aruba, als mijn vrouw dat wil.

sihemB
11-12-2002, 21:44
Origineel gepost door Tarik18 Ik denk dat ik snel geld ga maken en op mijn 45ste met pensioen naar Aruba, als mijn vrouw dat wil. jah ik wil wel :D hahah grapje solly heb niets te doen....... :p sihemB :zwaai:

Tarik18
11-12-2002, 21:45

Chaimaa, ga ergens anders spelen ! ga snel! Ik klaag hoeveel ik wil en wanneer ik wil en waarover ik wil, meiske! Doe niet alsof je neus bloedt! Je bent ook niet heilig, elk mens klaagt wel eens

Pagina's : [1] 2 3