Bekijk originele versie : Wie denkt de ware te hebben gevonden?
Noer3inetie
11-12-2002, 21:13
selem allemaal, :)
Heb een vraagje aan jullie!
Wie van jullie heeft of denkt dat hij of zij de ware heeft gevonden???
en hoe weet je dan dat je de ware hebt gevonden??? :confused:
Ik verveel me en d8 ff een topicje openen :D
doegies :zwaai:
Noer3inetie
maghrabia82
11-12-2002, 21:17
Origineel gepost door Timoucha
:rolleyes: de vraag waar ik mee nog zit te rollen bollen, bestaat de ware wel?? :confused:
ik denk wel dat de ware bestaat ,toch?
naoual_tangawia
11-12-2002, 21:18
Ewa ik denk dat dat best wel moeilijk is hoor.....het is immers allemaal ELMEKTAB!!! Het is in feite allemaal al uitges******t door allah(swt)...
maar heb hem nog niet gevonden, en denk er ook niet aan...
Als het komt, dan zie ik het allemaal wel..........En tegenwoordig is het hel moeilijk om te weten of een jongen nou ECHT serieus is. Want er zijn zelfs jongens die meiden voor de gek houden met praatjes over TROUWEN ENZ.....BLA BLA....ALLEMAAL ONZIN.....
LATER...........;)
LIEFS NAOUAL
naoual_tangawia
11-12-2002, 21:19
IK DENK OOK WEL DAT DIE BESTAAT..................MAAR HEB ER NOG NIETS VAN GEMERKT......
Noer3inetie
11-12-2002, 21:22
Ja, , dat is wat ik mee zit bestaat de ware nou wel?? of niet? maar dus jullie hebben de ware nog niet gevonden????
liefs moi
Ik heb haar al gevonden alleen moet zij mij nog vinden...
:confused: ik snap hem zelf ook niet maar had niks te doen..
:zwaai:
al_hamka
11-12-2002, 21:35
Origineel gepost door Noer3inetie
selem allemaal, :)
Heb een vraagje aan jullie!
Wie van jullie heeft of denkt dat hij of zij de ware heeft gevonden???
en hoe weet je dan dat je de ware hebt gevonden??? :confused:
Ik verveel me en d8 ff een topicje openen :D
doegies :zwaai:
Noer3inetie
Ik denk helaas niet dat ik hem al heb gevonden :verdriet: Het gaat een beetje slecht de laatste tijd :(
** SouSou **
Noer3inetie
11-12-2002, 21:35
haahh gekkie wat snap je dan niet????
moslima_ana
11-12-2002, 21:45
ik heb hem gevonden... ;)
Ik denk wel dat de ware bestaat...maaaaaaaaaruuuh ik heb m nog niet gevonden.. :jammer:
sihemB :zwaai:
gilspower
11-12-2002, 21:56
ik d8 dat ik em had gevonden tot het uitging, nu weet ik zeker dat hij de ware niet is, ik geloofde er niet echt in en toen ontmoete ik hem en begon er aan te twijfelen, en nu weet ik wel zeker dat ik niet in de ware geloof. ik ga maar voor mr right. dat is al goed genoeg insha allah
Noer3inetie
11-12-2002, 21:58
zo, een spannend verhaal. leuk om te horen dat he tog nog goed is gekomen. wens jullie veel geluk verder in het leven. en al trouwplannen????????
PerfectTangawia
11-12-2002, 21:59
hey,
ik weet zeker dat de ware bestaat.. degen die voor jou bestemd is.. is zelfs speciaal door allah (SWT) voor jou uitgekozen.. dus dat hij bestaat is zeker.. jullie moeten elkaar nog vinden en zelfs dat is niet jullie taak.. dat doet allah (SWT)..
Dus is het eigenlijk heel makkelijk om geen relatie te nemen......
liefs tangawia
Noer3inetie
11-12-2002, 22:12
je hebt gelijk meid!!!
kickboxgirl
11-12-2002, 22:13
:traan1: :huil: :verdriet: :traan2: :tranen: :aftel: neeeeee
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.