Bekijk originele versie : Ik ga hem echt missen
Pff mijn vriend vertrekt vanavond naar Spanje,ik heb hem daarstraks nog maar juist gezien en ik mis hem al,ben benieuwd wat ik 2weke ga doen... :( En dan al die verhaaltjes van mensen,van ja je weet tog waarom hij naar daar gaat,voor de meisjes natuurlijk,alle jongens gaan maar voor 1 ding naar daar... Pff ben al zo paranoa als iets en dan al die verhaaltjes er nog bij dat maakt me helemaal gek... :tranen:
Lady_moi
09-08-2004, 19:28
Die wijve daar zijn lelijk ik ben daar zelf naartoe geweest allemaal bleekscheten raar maar waar ook die jongens daar zijn lelijk behalve in het zuiden van Spanje daar zijn ze knap :)
Origineel gepost door vdb_16
Pff mijn vriend vertrekt vanavond naar Spanje,ik heb hem daarstraks nog maar juist gezien en ik mis hem al,ben benieuwd wat ik 2weke ga doen... :( En dan al die verhaaltjes van mensen,van ja je weet tog waarom hij naar daar gaat,voor de meisjes natuurlijk,alle jongens gaan maar voor 1 ding naar daar... Pff ben al zo paranoa als iets en dan al die verhaaltjes er nog bij dat maakt me helemaal gek... :tranen:
missy_nadia2
09-08-2004, 19:30
ach arme meid laat je niet bang maken door een paar verhaaltjes dat ze je vertellen, gewoon niks van aan trekken...
je vertrouwd hem tochhh nou dat hoop ik maar, want dan is er geen probleem om je zorgen te maken tochhhh... :D
spanje is ****** ****** en nog eens ******. ook veel marokkaanse chicks die daar komen en lekker te keer gaan :D
IkBenSaliha
09-08-2004, 19:38
Origineel gepost door Grover
spanje is ****** ****** en nog eens ******. ook veel marokkaanse chicks die daar komen en lekker te keer gaan :D
:ego: iroe
Als ie weg is kun je Costa huren.
IkBenSaliha
09-08-2004, 19:43
Origineel gepost door Junkie
Als ie weg is kun je Costa huren.
droooooooggg
2 weken zijn zo voorbij hoor :o
IkBenSaliha
09-08-2004, 19:54
Origineel gepost door oemDua
2 weken zijn zo voorbij hoor :o
Niet altijd... soms duren ze eindelooss.......
Ja en zeker als je hoopt dat het vlug voorbij is dan duurt het zeker lang...
IkBenSaliha
09-08-2004, 19:57
Ja en zeker als je hoopt dat het vlug voorbij is dan duurt het zeker lang...
Verschrikkelijk lang.... :(
Origineel gepost door IkBenSaliha
Niet altijd... soms duren ze eindelooss.......
Ja je hebt gelijk, ik vond het wel lekker toen mijn mannetje 2 weken weg was, beetje chillen met vriendinnen kan soms ook geen kwaad :D
IkBenSaliha
09-08-2004, 20:03
Origineel gepost door oemDua
Ja je hebt gelijk, ik vond het wel lekker toen mijn mannetje 2 weken weg was, beetje chillen met vriendinnen kan soms ook geen kwaad :D
Geen probleem toch als je maar weet wat je doet.... :)
Origineel gepost door IkBenSaliha
Geen probleem toch als je maar weet wat je doet.... :)
Jahoor ik ken mijn grenzen alhamdullilah ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.