Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen die met ryanair vliegen kom eens

xGalissax
27-06-2010, 15:11

Ik ben nu bezig en heb aangegeven 1 koffer van 15 kilo extra te willen nemen en daar betaal ik 40 euro voor (20 bij vertrek en 20 euro als ik terug wil naar nl). Ik ben bijna klaar met een reis boeken. Als ik naar het vliegveld ga dan hoef ik dus geen geld te betalen voor mijn bagage toch? Ik heb dat al online betaald. Dus het is een kwestie van de koffer van 15 kilo afgeven aan de balie en that's it? Geen extra geld die je daar ervoor moet betalen?

Opzoek-meid
27-06-2010, 15:18
Ik ben nu bezig en heb aangegeven 1 koffer van 15 kilo extra te willen nemen en daar betaal ik 40 euro voor (20 bij vertrek en 20 euro als ik terug wil naar nl). Ik ben bijna klaar met een reis boeken. Als ik naar het vliegveld ga dan hoef ik dus geen geld te betalen voor mijn bagage toch? Ik heb dat al online betaald. Dus het is een kwestie van de koffer van 15 kilo afgeven aan de balie en that's it? Geen extra geld die je daar ervoor moet betalen? Als je het online hebt betaald hoef je niks meer te betalen voor de bagage. Vergeet het online inchecken ook niet he

xGalissax
27-06-2010, 15:21
Als je het online hebt betaald hoef je niks meer te betalen voor de bagage. Vergeet het online inchecken ook niet he Oké, dus ik hoef alleen mijn bagage aan de recptie te geven en dan gaan ze controleren of het betaald is en that's it? Online inchecken wil ik pas 4 juli doen en 5 juli ga ik weg. Na het online inchecken krijg ik dan de bording passes opgestuurd via mail? Trouwens die bevestigingsmail na het online boeken kan ik die weggooien?

Opzoek-meid
27-06-2010, 15:28
Oké, dus ik hoef alleen mijn bagage aan de recptie te geven en dan gaan ze controleren of het betaald is en that's it? Online inchecken wil ik pas 4 juli doen en 5 juli ga ik weg. Na het online inchecken krijg ik dan de bording passes opgestuurd via mail? Trouwens die bevestigingsmail na het online boeken kan ik die weggooien? ik zou die bevestigingsmail uitprinten en bewaren, ze vragen er meestal niet om maar voor de zekerheid bewaren. Ja inchecken kan je tot 4 uur van tevoren doen dan krijg je de instapkaart idd via de email die print je uit en neem je mee. Als je dat niet doet moet je op het vliegveld bij betalen voor het inchecken.

xGalissax
27-06-2010, 15:31

ik zou die bevestigingsmail uitprinten en bewaren, ze vragen er meestal niet om maar voor de zekerheid bewaren. Ja inchecken kan je tot 4 uur van tevoren doen dan krijg je de instapkaart idd via de email die print je uit en neem je mee. Als je dat niet doet moet je op het vliegveld bij betalen voor het inchecken. Bedankt voor je info meid, ik snap het nu helemaal:kus: