Bekijk originele versie : eerwraak
Waarom worden er zomaar topics verwijderd?
"Usually, our men, choose from their religion what they want. They don't care about all the other rules, they just choose what they want, like marrying four women."
Dit is geen laster, dit is een tekst die zojuist door een moslima op TV werd uitgesproken..
Origineel gepost door King_II
Dit is inderdaad geen laster. Dit is een mening van een vrouwtje als ik het goed begrijp, ik heb immers geen tv gekeken. Wat me nu aan je stoort: klaarblijkelijk zonder enige ontwikkeling, educatie of kennis van de islam of andere culturen neem je bovenstaande uitspraak als ondertekening en voeg je daar je commentaar aan toe dat het om een feit gaat. Stupid! News flash: Zita bezondigt zich niet aan het gedrag dat beschreven wordt in je signature.
Zita.
Ach, het is slechts "een mening van een vrouwtje".
Nou en we weten inmiddels wel hoe er in sommige delen van de islamitische wereld met de meningen van vrouwen wordt omgegaan. Daar vegen de mannen hun achterwerk mee af en als de mening te expliciet is is diezelfde vrouw haar leven niet meer zeker.
Kijk maar eens naar de vrouwen die onder het Taliban bewind van mening waren dat vrouwen ook recht hadden op onderwijs.
Inderdaad erg achterhaald!
babyvanbelisma
10-08-2004, 09:34
My God.......Waar gaat dit over zeg?
niet te volgen deze discussie.......
nathalie2
10-08-2004, 10:07
Origineel gepost door King_II
Je bent me een waardeoordeel aan het toeschrijven dat je me niet hebt zien uiten. Volgens mij weet jij helemaal niks van de gemiddelde verhouding tussen een man en zijn vrouw in de islamitische wereld. Spreek me maar tegen als ik ongelijk heb. Kom dan alsjeblieft niet met iets zwaks aan als dat je wel eens een artikel hebt gelezen in de krant.
Zita.
Zonder me verder te willen mengen in de onzindiscussie hier: jij wel? Ik nodig je van harte uit om een keer te komen kijken hier in Iran. Waarschijnlijk beleef je het het beste als je je eerst verkleed als vrouw en dan vervolgens gaat proberen een hotelkamer te boeken of een krant te kopen.
Ik wens je sterkte.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.