Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wil jij er mooier uitzien probeer dan het volgende

Pagina's : [1] 2

salouaatje
09-08-2004, 18:51

Wil jij er mooier uitzien? Probeer dan het volgende: 1) Laat Ghadul-Bashar (neerslaan van de blikken) de oogschaduw van je ogen zijn... 2) Smeer de lipstick van Ikhlas (oprechtheid) en Khauf (vrees) op je lippen, alles wat uit je mond komt zal oprecht zijn en het zal rekening houden met je Heer... 3) Gebruik de blush van verlegenheid en bescheidenheid... 4) Was je gezicht met de zeep van Taubah (berouw) om alle zonden en fouten weg te wassen ... 5) Behandel je haar met de Islamitische Hijab, het zal hen beschermen tegen kwade en ruwe zaken ... 6) Was je lichaam met Wudu... InshaAllah zal het in het Hiernamaals schijnen ... 7) Draag de ring van hoop en eenheid ... 8) Draag de ketting van Imaan waarbij elke kraal sterk vastzit aan de volgende, zodat zelfs wanneer er aan getrokken wordt, het nooit zal breken ...

Lady_moi
09-08-2004, 19:10
Nee mag nie bijgeloof Origineel gepost door salouaatje 7) Draag de ring van hoop en eenheid ... 8) Draag de ketting van Imaan waarbij elke kraal sterk vastzit aan de volgende, zodat zelfs wanneer er aan getrokken wordt, het nooit zal breken ...

Loveable
09-08-2004, 19:38
Het is niet letterlijk bedoelt wijf.

Lady_moi
09-08-2004, 19:39
In de spiegel zie ge ne dom wijf staan **** :) Origineel gepost door Loveable Het is niet letterlijk bedoelt wijf.

Loveable
09-08-2004, 19:49

Origineel gepost door Lady_moi In de spiegel zie ge ne dom wijf staan **** :) Ik begrijp topics tenminste als ik ze lees, iets wat we over jou niet kunnen zeggen, of mag je niet meer naar school van papa omdat je betrapt bent met een neger? Zoiets zal vast je volgende topic zijn. :)

Lady_moi
09-08-2004, 19:53
Wij hebbe hier geen antilianen surinamers ofzo :) Origineel gepost door Loveable Ik begrijp topics tenminste als ik ze lees, iets wat we over jou niet kunnen zeggen, of mag je niet meer naar school van papa omdat je betrapt bent met een neger? Zoiets zal vast je volgende topic zijn. :)

Loveable
09-08-2004, 19:55
Origineel gepost door Lady_moi Wij hebbe hier geen antilianen surinamers ofzo :) Right, Belgie is negervrij. :rolleyes:

Metalsiarachida
09-08-2004, 19:55
ja vast e hO....

IkBenSaliha
09-08-2004, 19:56
Origineel gepost door Loveable Het is niet letterlijk bedoelt wijf. rustig.....

Lady_moi
09-08-2004, 19:56
Nope maar ik val nie op hen anders was het ook al raak ho ;) Origineel gepost door Loveable Right, Belgie is negervrij. :rolleyes:

Lady_moi
09-08-2004, 19:57
Nee ik vast nie ho' :rolleyes: Origineel gepost door Metalsiarachida ja vast e hO....

Loveable
09-08-2004, 19:59
Origineel gepost door Lady_moi Nope maar ik val nie op hen anders was het ook al raak ho ;) Paar minuten geleden zei je nog dat er geen negers waren. Liegen is niet je sterkste vak. Houd er dan ook een keer mee op, we zijn je fanta verhalen meer dan zat. :)

Lady_moi
09-08-2004, 20:00
Klopt wij hebben hier geen negers bij ons maarja misschien ergens anders in Belgie surinamers en antilianen ook nie ho :) Origineel gepost door Loveable Paar minuten geleden zei je nog dat er geen negers waren. Liegen is niet je sterkste vak. Houd er dan ook een keer mee op, we zijn je fanta verhalen meer dan zat. :)

Loveable
09-08-2004, 20:02
Origineel gepost door Lady_moi Klopt wij hebben hier geen negers bij ons maarja misschien ergens anders in Belgie surinamers en antilianen ook nie ho :) Verander jij je verhaal nu alweer? :eek: Ho'tje toch, neem anders een cursus liegen!

IkBenSaliha
09-08-2004, 20:02

asjeblieft niet schelden....

Pagina's : [1] 2