Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eetlust

Benouta
27-06-2010, 14:11

Dag allemaal, De laatste dagen/weken merk ik dat mijn eetlust min of meer weg is. Ik eet echt extreem weinig op een dag. 'S ochtends onbijt ik wel altijd, al is het maar 1 boterham en kopje thee. Maar de rest van de dag honger ik mezelf uit...ik krijg niets door me strot. Nou is dat voor de meeste vrouwen een ideaal beeld, omdat ze dan sneller afvallen. Maar ik wil niet afvallen, hell no, ik heb al weinig reserves. Hoe los ik dit nou op? Hoe zorg ik ervoor dat ik wel ga eten gedurende de dag? Heeft iemand tips voor me aub? Alvast bedankt! Ps. het is me opgevallen dat ik na het drinken van een zuiveldrank van Alpro Soya echt extreem weinig ben gaan eten. Raar!

koelkast
27-06-2010, 15:51
Dag allemaal, De laatste dagen/weken merk ik dat mijn eetlust min of meer weg is. Ik eet echt extreem weinig op een dag. 'S ochtends onbijt ik wel altijd, al is het maar 1 boterham en kopje thee. Maar de rest van de dag honger ik mezelf uit...ik krijg niets door me strot. Nou is dat voor de meeste vrouwen een ideaal beeld, omdat ze dan sneller afvallen. Maar ik wil niet afvallen, hell no, ik heb al weinig reserves. Hoe los ik dit nou op? Hoe zorg ik ervoor dat ik wel ga eten gedurende de dag? Heeft iemand tips voor me aub? Alvast bedankt! Ps. het is me opgevallen dat ik na het drinken van een zuiveldrank van Alpro Soya echt extreem weinig ben gaan eten. Raar! Nu gaat iedereen dat proberen hahahaa, maar komt dit niet door de warmte?? want ik heb dit ook sinds het warm is ik krijg gewoon niks door me strot alleen tegen de avond krijg ik toch nog wat binnen.. dit komt bij mij door de hitte

Benouta
27-06-2010, 17:22
Nu gaat iedereen dat proberen hahahaa, maar komt dit niet door de warmte?? want ik heb dit ook sinds het warm is ik krijg gewoon niks door me strot alleen tegen de avond krijg ik toch nog wat binnen.. dit komt bij mij door de hitte Hmm, dat zou een reden kunnen zijn. Maar het is te extreem, dus hitte alleen is niet de oorzaak denk ik. Bedankt voor reactie anyway. Up

l7obl3mar
27-06-2010, 19:42
Komt door de warmte. Heb daar ook last van. Ik kan geen zware maaltijden, dat terwijl ik best wel een eter ben .Maar nu met deze warmte is het veel minder. Het liefst drink ik de hele dag door en veel fruit. Watermeloen, ananas, pitloze druiven.etc. Vind het niet erg, kan wel een paar killootjes kwijt.

Benouta
27-06-2010, 20:25

Komt door de warmte. Heb daar ook last van. Ik kan geen zware maaltijden, dat terwijl ik best wel een eter ben .Maar nu met deze warmte is het veel minder. Het liefst drink ik de hele dag door en veel fruit. Watermeloen, ananas, pitloze druiven.etc. Vind het niet erg, kan wel een paar killootjes kwijt. Ik ben geen eter, maar het moet niet erger worden, anders hou ik alleen botten over :) maar nu je het zegt, ik werk wel veel watermeloen naar binnen en andere soorten fruit. Dat lukt me wel, hmm dus het heeft te maken met de warmte. Ik had toch gehoopt dat als ik in Marokko ben wat meer ga eten, doordat het eten daar lekkerder is en de sfeer helpt ook mee. Thanks anyway