Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Inleiden bevalling verhoogt kans op keizersnede

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
09-08-2004, 18:10

Inleiden bevalling verhoogt kans op keizersnede HEERLEN - Vrouwen die nog nooit eerder bevallen zijn en bij wie de bevalling wordt ingeleid, lopen aanzienlijk meer kans op een keizersnede dan vrouwen bij wie de bevalling spontaan op gang komt. Dat blijkt uit een nog niet gepubliceerd onderzoek van het Atrium Medisch Centrum in Heerlen en het VieCuri Medisch Centrum in Venlo. Volgens dr. F. Roumen van het Atrium zijn die keizersnedes het gevolg van niet-geslaagde pogingen om weeën op te wekken en die ontstaan weer als de baarmoederhals nog niet genoeg geopend is. "Rijp", noemt Roumen dat maandag. "Als het inleiden na een of twee dagen nog niet lukt, is iedereen het meestal zat en wordt besloten tot een keizersnede." :confused: Wtf is inleiden? Cc.

Ouidath
09-08-2004, 18:11
Dat je weeen worden opgewekt dmv een injectie. Volgens mijn zus is 't geen aanrader.

Ouidath
09-08-2004, 18:14
Origineel gepost door Couscousje Oh, dat heet ook "ruggeprik"? Stelt niets voor. Als je bijen kunt kauwen, kun je ook bevallen! Rif Power! :p Cc Nee ruggeprik is tegen de pijn. Dit is om pijn te lijden:hihi: RifPower!

Deliana
09-08-2004, 18:15
Origineel gepost door Couscousje Oh, dat heet ook "ruggeprik"? Stelt niets voor. Als je bijen kunt kauwen, kun je ook bevallen! Rif Power! :p Cc Ruggeprik is wat anders. Bij inleiden, worden je weeen kunstmatig opgewekt d.m.v. een infuus. Ze kunnen daarbij ook de frequentie van de weeen opvoeren om de bevalling te bespoedigen. Voor de een een zege, voor de ander een nachtmerrie.

Ouidath
09-08-2004, 18:17

Origineel gepost door Couscousje Oh maai Gawd! Ik hoop dat ze tegen de tijd dat ik aan de kinderen ga van die zakjes of bakjes met kant-en-klaar kinders hebben voor in de magnetron. Beep beep, it's a girl! Cc :melig:!!

Ouidath
09-08-2004, 18:19
Origineel gepost door Couscousje Ja, ik ben een nep-Amazigh. Ik kan niet zo goed tegen pijn. Doe maar honing. :p Cc Zolang je maar geen Azul-Hater bent komt alles goed:o

Deliana
09-08-2004, 18:20
Origineel gepost door Couscousje Ja, ik ben een nep-Amazigh. Ik kan niet zo goed tegen pijn. Doe maar honing. :p Cc Dan neem je een ruggeprik, dat is een verdoving. :D

Deliana
09-08-2004, 18:21
Origineel gepost door Couscousje We weten wat een wesp is. Maar wtf is een weps? Cc P.S.: Dit wordt echt zo een "Wtf is een... " topic. wtf is couscous :D

Ouidath
09-08-2004, 18:24
Kleine witte bacterien zoals só altijd zegt

Ouidath
09-08-2004, 18:25
Origineel gepost door Couscousje Mja. Ik zeg gewoon "Hoi!", goed? Cc Zolang je geen hater bent is alles oké.

Deliana
09-08-2004, 18:25
Origineel gepost door Sanglier Nog ff over dat inleiden... mogen moslimmannen bij bevallingen zijn? Van mij wel :D

rnaj
09-08-2004, 18:28
Origineel gepost door najibsri Voor mij een zege ;) Nou dan wil ik jouw best een keer inleiden, neem ik gewoon een dokter tas van mijn werk mee, dan zal ik hou es aan het infuus leggen :D

Ouidath
09-08-2004, 18:38
Origineel gepost door najibsri :rolleyes: Ik zwijg want het doet pijn als ik met mijn eigen woorden wordt gepakt. Misschien dat er een riffijnse jongen zich beschikbaar wil maken voor een homoseksueel inleiding ? Je doet je vorige nickname eer aan. A boezjedief. http://www.firesigntheatre.com/ffthtml/blindnewsboy/potatoe.jpg

a3ir
09-08-2004, 21:47
Origineel gepost door Couscousje Klopt, ze zijn gepekeld. Maar ik ben hier maar pas 23 jaar, heb geduld! Ik heb pas zeekraal gehad en van die dikke Hollandse kwark/yoghurt toestand die uit een theedoek wordt gehaald... Ben ff de naam vergeten! Cc Volgens mij bedoel je hangop. En is van karnemelk gemaakt Maar ze zullen het wel een chike naam hebben gegeven.

Pagina's : [1] 2 3 4