Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom WIJ!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

wadiplayer
11-12-2002, 20:53

WA ALEIKOEM SALAM WA RAHMATOELLAHI WA BARAKATOEHOE waarom krijgen wij altijd overal de schuld van???? het is altijd die ...marokkaanen!!!!! ik weet denk ik waarom!!! wij marokkaanen zijn gewoon altijd de klos omdat de meeste marokkaanen snel kwaad worden en zich snel aangesproken voelen(het zit in ons bloed)dat is nou net nie goed want als er iets verkeerds wordt gezegd zie je morgen in de krant op de voorpagina dikken letters MAROKKAANSE JONGEREN ZORGEN WEER VOOR RELLEN dat doet de media extra zodat dadelijk iedereen ons gaat haten kijk bij mij op de bsisschool gaven ze niemand van ons(marokkaanen) normaal aandacht altijd hadden ze wel wat op te merken nooit was het helemaal goed en ze gaven ons geen hoop van je haalt het wel maar in tegendeel zo erg waren ze maar onze ouders wisten dat niet wij waren bang om tegen pa te zeggen ja mijn leraar is niet leuk want dan was je de klos maar pas nu(veel te laat) besef ik wat ze hebben gedaan daarom vraag ik mijn broertje altijd wat die op school heeft gedaan en mijn ouders ook want bij mij deden ze het niet(zeg me niet bij jullie wel) daarom haten de meeste marokkaanen school een beetje voor wat ze is aangedaan en haten ze nu bijna allen nederlanders en zij ons ook (ook al zeggen ze van niet WIJ MOETEN ALS ER WAT IS TERUG PRATEN EN NIET RELLEN GAAN VEROORZAKEN WANT DAT WILLEN ZE JUIST ZODAT ZE ONS WEER KUNNEN OPPAKKEN bedankt als je dit hebt gelezen wadiplayer DJAZAKALLAH

mounia_16
11-12-2002, 21:03
Dit is nou een slimme MAROKKAAN die weet wat nederlanders van ons denken en hij weet van aanpakken goed zo WADIPLAYER liefs Mounia

wadiplayer
11-12-2002, 21:08
oow ben ik slim bedankt hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

delila16
11-12-2002, 21:15
ach hoe moet ik dit formuleren? Laat ik maar verwijzen naar het spreekwoord: "geen oude koeien uit de sloot halen"

Zelfkritiek
11-12-2002, 21:24

It weet zeker dat een groot deel, of zelfs het grootste deel, van de negatieve gevoelens bij veel mensen hier wanneer het gaat om Marokkanen komt door het criminele gedrag van een flink deel van de Marokkaanse snotjochies, tussen 11 en 17, zal ik maar zeggen... Zij verpesten het voor het voor de rest! En let maar op, als de AEL ook in Nederland de straat op wil gaan, zullen deze sukkeltjes degenen zijn die de Marokkanen alweer negatief in het nieuws zullen brengen... :kwaad:

delila16
11-12-2002, 21:26
nogmaals dit is niets meer dan een zinloze discussie Zoek eens op hoe discussie in de Van Dale wordt beschreven

Zelfkritiek
11-12-2002, 21:29
Origineel gepost door delila16 nogmaals dit is niets meer dan een zinloze discussie Zoek eens op hoe discussie in de Van Dale wordt beschreven Hee madam, wat mankeert er dan aan? Zeker niet een onderwerp of reacties die in jouw straatje passen zeker??

leipe_mocro
11-12-2002, 21:31
ja zeker zinloos wij blijven altijd marokanen en we houden onze naam en we hoeven er niet voor te schamen voor die ene 10% die altijd in de krant staan maar we moeten trots zijn op alle andere goede marokanen

delila16
11-12-2002, 21:32
zelfkritiek, Ik kan niet ergens aflezen dat ik dat heb gezegd. Alhoewel in mijn straatje past alleen rectifisatie.

Zelfkritiek
11-12-2002, 21:33
Origineel gepost door delila16 rectifisatie :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

delila16
11-12-2002, 21:35
Moet ik eerlijk zijn? dat woord past totaal niet in mijn zinsverband, ik vond het wel gewaagd klinken.

Zelfkritiek
11-12-2002, 21:37
Het is niet eens een (bestaand) woord, althans, niet in het Nederlands... Zoek jij dat maar eens op in de Van Dale!!

delila16
11-12-2002, 21:39
aah wat lief heb je het opgezocht? Misschien heb ik je wel onderschat, maar maak je niet al teveel zorgen je woordenschat schoolt zich vanzelf wel bij

Zelfkritiek
11-12-2002, 21:42
Origineel gepost door delila16 aah wat lief heb je het opgezocht? Misschien heb ik je wel onderschat, maar maak je niet al teveel zorgen je woordenschat schoolt zich vanzelf wel bij Ach... Ik heb niet eens een Van Dale woordenboek. Maar ik stel voor dat jij voorlopig geen mensen corrigeert en woorden laat opzoeken in een woordenboek, totdat je zelf voldoende in de Nederlandse taal geschoold bent...

delila16
11-12-2002, 21:44

waarschijnlijk snap jij mij niet. Ik streef naar een goede houding tegenover de mensen hiero. Mijn verbeteringen zijn niet beledigend bedoelt maar juist hulpzaam. Denk daar eens over na :)

Pagina's : [1] 2 3