Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Amsterdamse Gay-parade 2004 (foto's: Mustapha el-Jibli)

Pagina's : [1] 2 3 4 5

haroun
09-08-2004, 17:17

A'damse Gay-parade 2004 (foto's: Mustapha el-Jibli) Gayparade kleurt A'damse grachten Een bonte stoet van 75 rijkelijk versierde boten vol ondeugend en schaars geklede homo's en lesbiennes trok zaterdag door de Amsterdamse grachten. Veel mensen zijn een kijkje komen nemen bij de negende editie van de Canal Parade. De route langs de Prinsengracht en Amstel staat volgepakt met mensen. Volgens de politie is het drukker dan vorig jaar, volgens een voorlopige schatting zijn er meer dan 300.000 mensen op het evenement afgekomen. Alles verloopt vlekkeloos, aldus een woordvoerster. Ook over de uitdossing van de deelnemers zijn zij tevreden. "Hier en daar pikant, maar niet vulgair." (AT5) De foto's werden gemaakt door de Amsterdamse Marokkaan Mustapha el-Jibli (copyright) Mustapha identificeert zich als moskee-ganger zeker niet met de voorkeur van de feestvierders, maar vindt de sfeer van de mensen op de boten en aan de wal erg ontspannen en vrolijk - voor hem typerend voor het speciale Hollandse gevoel van vrijheid... Er was dit jaar geen boot van de Mgharba te zien... KLIK HIER: De GAYPRIDE-PARADE op de Amstel IN AMSTERDAM (http://www.ronhaleber.nl/gay.html) p.s. Met dank aan Mustapha voor het gebruik van zijn foto's

Salafi_Da3wa21
09-08-2004, 19:11
Moge allah de vervloekte kuffar homos ophangen aan de bomen van de hel en ze de gif laten drinken. allahoema amien.

tonk
09-08-2004, 19:14
Origineel gepost door Salafi_Da3wa21 Moge allah de vervloekte kuffar homos ophangen aan de bomen van de hel en ze de gif laten drinken. allahoema amien. Zal niet gaan, in de hel zijn geen bomen.

rnaj
09-08-2004, 19:30
Mustapha & Ron beide bedankt voor de moeite... :boogie:

Peridot
09-08-2004, 19:37

Origineel gepost door Salafi_Da3wa21 Moge allah de vervloekte kuffar homos ophangen aan de bomen van de hel en ze de gif laten drinken. allahoema amien. Dus eerst ophangen en dan gif laten drinken. Beetje lastig nie? :D

Peej
09-08-2004, 19:47
Origineel gepost door tonk Zal niet gaan, in de hel zijn geen bomen. Volgens mij is er nog niet eens een hel.

jenniferlopezzz
09-08-2004, 23:37
wat een stomme gayparade zeg maar waarom komt er ook geen parade voor de pedofielen en voor de mensen die aan incest doen bedoel dat zijn toch ook gewone mensen net als iedereen toch???? en daarbij die mensen hebben er toch ook niet voor gekozen bedoel je wordt ermee geboren toch... dat is toch wat jullie altijd beweren :confused:

Peridot
09-08-2004, 23:55
Origineel gepost door jenniferlopezzz wat een stomme gayparade zeg maar waarom komt er ook geen parade voor de pedofielen en voor de mensen die aan incest doen bedoel dat zijn toch ook gewone mensen net als iedereen toch???? en daarbij die mensen hebben er toch ook niet voor gekozen bedoel je wordt ermee geboren toch... dat is toch wat jullie altijd beweren :confused: Moeten we het verschil nog uitleggen. Nee toch he?

Deliana
10-08-2004, 00:24
Dit is een van de dingen die ik zo leuk vind aan Nederland. :D Zo'n hele parade, zonder vechten, zonder toestanden, gewoon allemaal blije mensen :D Toch een voorrecht om hier te mogen wonen.

a3ir
10-08-2004, 00:56
Origineel gepost door Deliana Dit is een van de dingen die ik zo leuk vind aan Nederland. :D Zo'n hele parade, zonder vechten, zonder toestanden, gewoon allemaal blije mensen :D Toch een voorrecht om hier te mogen wonen. Niet doen Deliana, straks word je nog gebanad ;)

Deliana
10-08-2004, 01:02
Ach dan kom ik gewoon terug als Deliana I :D Net als met een boot.

FIGHAR
10-08-2004, 01:08
Origineel gepost door Salafi_Da3wa21 Moge allah de vervloekte kuffar homos ophangen aan de bomen van de hel en ze de gif laten drinken. allahoema amien. Allahomma amien.

Deliana
10-08-2004, 01:12
Origineel gepost door mulyani Is er een kans dat ik dan een groot fles Champagne op je bolle hoofd mag gooien? Jij wel :Iluvu:

Deliana
10-08-2004, 01:19
Origineel gepost door mulyani Nou wel erg anti-homo's hier....waarom mensen ? Ik dacht juist dat moslims juist leiding en vergiffenis moet vragen voor de niet-moslims is mij verteld. Sommige mensen hebben tijd nodig om inzicht te krijgen. ;)

Deliana
10-08-2004, 01:30

Origineel gepost door mulyani :zweep: Deze reactie zit vol met gerichte onderliggende bijdehandse opmerkingen over iets wat vroeger voor gevallen is ! Suggereer jij iets beste Deliana ? Nope :o

Pagina's : [1] 2 3 4 5